Philips HR2355/12 - Reviews

Best Reviewed jul 2016 Philips HR2355/12

Annet 30-06-2016 Product maand in bezit

Snelle pasta zoals jij t wilt!

Als je precies wilt weten wat je eet en ook nog eens wilt experimenteren met verschillende smaken en vormen pasta is de pastamaker een echte aanrader. Hij is eigenlijk heel makkelijk in gebruik en ook nog eens eenoudig schoon te maken. Door groentesap toe te voegen maak je verschillende kleuren en de lasagnabladen kun je ook gebruiken voor gevulde pasta. Daarnaast kun je ook de meelsoorten varieren en kun je zelfs glutenvrije pasta maken. Fijn als mijn nichtje langskomt met een glutenallergie, ze is er dol op en vindt het leuk dat ze zelf mag meehelpen met het maken van de pasta.

Antoon 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Een heel geinig apparaat

Ik heb de Philips Pastamaker en ik ben een enorme fan van het apparaat. In plaats van pasta uit een pakje te koken, maak je hem zelf!

Verse pasta is gezonder dan pasta uit een pakje en daarnaast kun je met de pastamaker experimenteren met verschillende soorten meel en andere ingrediënten. Bij de pastamaker komt een handig receptenboek ter inspiratie.

Het apparaat gaat, nadat je de ingrediënten toevoegt, zelf zijn gang. Je hoeft er dus alleen een opvangbakje aan de voorkant bij te zetten en je kunt gemakkelijk verder met de rest van je gerecht.

Let wel op dat je de ingrediënten goed afmeet met een weegschaal en de bijgeleverde maatbekers, anders is de pasta te droog of te nat.

Schoonmaken is gemakkelijk. Hij is gemakkelijk uit elkaar te halen, zodat de onderdelen eenvoudig schoon te maken zijn. De ronde schijf waar de pasta doorheen komt, is erg lastig schoon te maken. Na wat online onderzoek blijkt dat je dit onderdeel direct in de vriezer moet leggen. De bevroren pasta resten zijn dan veel gemakkelijker te verwijderen.

Smiley06 30-05-2016 Product maand in bezit

Wat een geweldig apparaat. Nooit meer pasta zonder pastamaker!!

In eerste instantie getwijfeld of ik de Philips pastamaker wel zou aanschaffen. Na vele filmpjes op YouTube te hebben gekeken was ik om. Ik ben zo blij dat ik 'm heb aangeschaft. Wat een geweldig apparaat is dit. Mijn dochter van 5 wil nooit meer pasta uit een zakje maar uit de pastamaker. Iets lekkers went heel snel :)
Bediening van het apparaat is makkelijk. Meel erin, daarna langzaam vocht erbij doen en draaien maar. Binnen mum van tijd komt de pasta eruit en kun je het afsnijden op de gewenste lengte. Het hoeft daarna nog maar kort te koken en we zitten binnen no time aan tafel voor een heerlijke pasta maaltijd.

LucianasKitchen 30-05-2016 Product kwartaal in bezit

Super volautomatische digitale pastamaker, oer degelijk, geen vuile handen, pasta kan direct worden gekookt.

Wat een super apparaat is dit!!

Een volautomatische digitale pastamaker die je in staat stelt om al in 10 minuten verse pasta te maken. Omdat dit met een kracht gepaard gaat van 725 kg kan de pasta die eruit wordt geperst direct in het kookvocht om in nog geen 8 minuten later een heerlijk verse pasta op je bord te serveren. (Verse pasta die je met een handmatige pastamaker maakt bv moet je eerst drogen anders valt de pasta uit elkaar in het water, met dit apparaat dus niet). Je houdt ook nog een schoon aanrecht, geen meel op de aanrecht of aan de handen!!!!

Een kracht van 725 kg vraagt van het apparaat dat het van goed materiaal vervaardigd moet zijn. Dat zie je in alle gebruikte materialen van de pastamaker terug.

Het werkt kinderlijk eenvoudig. Meel in 300 gram of 600 gram doe je in het apparaat. Je maakt hem aan en doe via de bovenkant er vloeistof bij 90ml of 180ml. Het apparaat doet verder het werk. Je hoeft alleen de pasta die uit het apparaat komt af te snijden in de desgewenste lengte. Er worden 4 discs meegeleverd. Dus je kunt meteen aan de slag met lasagne, spaghetti,penne of fettucinne.

De draaiarm is van robuust 1 stuk gegoten staal gemaakt met een speciale anti aanbak laag eroverheen. Schoonmaken is daarom makkelijk. Het apparaat gaat gemakkelijk in- en uit elkaar.

Ook kun je zelf bepalen welk smaak pasta je maakt, voeg bijvoorbeeld inktvis inkt toe voor zwarte pasta, spinaziesap voor groene pasta en wortelsap voor oranje pasta etc..
voeg een theelepel pesto toe voor meer smaak aan je pasta of verkruimel norivel erin voor een typische vissmaak. Alles is mogelijk, ook om diverse glutenvrije pasta varianten te maken.

Optioneel ook diverse aanvullende discs te koop waar onder koekjes discs!!

Onderin zit een handig laatje, daar kun je een aantal discs in opbergen. Een mooi apparaat, makkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken. Een vieze disc leg je gewoon een half uurtje in de vriezer, de gebruikte pasta valt er makkelijk uit na dat half uurtje en de rest van de onderdelen zijn zo weer schoon.

Kortom een ware aanrader, Zelf had ik al een trebs. Een leuk apparaat maar geen digitale display. Als je de binnenwerk vergelijkt met deze van Philips, dan is de trebs een lachertje, lijkt wel van speelgoed materiaal vervaardigd. De Philips is vele malen duurzamer.

Ik zou hem zeker aanraden!!!
Van mij krijgt dit apparaat een dikke 10!!!

MT de Mol 22-06-2016 Product maand in bezit

Eindelijk een stevige en makkelijke pastamachine

De PastaMaker heb ik sinds Moederdag. Wat jammer dat dit niet een aantal jaar eerder was uitgevonden. In 10 minuten voor 4 personen verse pasta op tafel zonder geknoei met meel, deeg kneden, uitdraaien en nog eens uitdraaien. Kracht is niet nodig, dat doet de machine.
Na afloop is schoonmaken een fluitje van een cent. Het receptenboekje maak het nog makkelijker om ook psta met kleur of kruiden te maken.

Doris2016 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

Eindelijk op een makkelijke manier verse pasta maken!

Ik heb de pastamachine nu een aantal maanden in mijn bezit en ben er heel enthousiast over. In 10 minuten maak je heerlijke verse pasta. Hij is makkelijk in gebruik en bovendien simpel schoon te maken. Zo wordt het nog makkelijk om lekker vers te koken.

Jannie 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte machine voor heerlijke pastas.

Fijne pastamachine, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken en je kan er heerlijke pasta mee maken, Voor mij geen andere pasta meer dan zelfgemaakte.
neemt ook weinig plaats in en met handig opbergbakje voor de accessoires.

Korrine 30-06-2016 Product maand in bezit

Top machine

Na een heleboel filmpjes op internet te hebben gezien hebben we de Philips HR2355/12 gekocht. Met een hoge verwachting zijn we aan de slag gegaan. Een geweldig apparaat waarmee je pasta kunt maken met je eigen ingrediënten. Wat ik vooral zo prettig vind is dat het weinig tijd kost om te pasta te maken. In de tijd dat ik de pastasaus klaar maak is ook de pasta klaar. Ook is het apparaat erg makkelijk schoon te maken en zijn de vormschijven in het apparaat zelf op te ruimen. Klein min-puntje is dat niet alle vormschijven in Nederland te verkrijgen zijn. Maar goed... Wat niet is kan nog komen.

AriaduitTilburg 30-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat

Moest even zoeken naar het juiste meel maar dit apparaat werkt fantastisch, heerlijke verse pasta, lekkere recepten, makkelijk in gebruik en heel simpel schoon te maken !

Gerda 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super lekker!

Nadat ik een tijdje deze machine geleend heb, ben ik ook overstag geraakt en deze aangeschaft. Wat een simpele machine waarmee je binnen 15 minuten lekker verse pasta uitrolt. Had hem veel eerder moeten hebben

Blum 24-06-2016 Product kwartaal in bezit

Superfijn aparaat

Na maanden reviews lezen heb ik dan eindelijk de stap gezet en heb de pastamaker van Philips aangeschaft. Diezelfde dag heb ik hem uitgeprobeerd en hielp mijn zoon van 3 mij daarbij. Wat een geweldig ding! Binnen 10 minuten rolt het deeg eruit en wat is het heerlijk! De smaak van verse pasta. De mogelijkheden zijn eindeloos. Ik had bij de 1e keer oregano door het deeg gedaan, maar wortelsap of spinaziesap erdoor kan ook en zorgt voor heerlijke eindeloze variaties. Bij ons komt er geen fabriekspasta meer in huis. De machine schoonmaken is zeer eenvoudig! De verschillende disc's die meegeleverd worden zorgen voor variatie. Lasagne, dumplings, penne, etc. Heel veel is mogelijk!

KT 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Verse pasta in een handomdraai!

Wat een geweldig apparaat! Je hebt binnen een paar minuten helemaal verse pasta. Het is super simpel en iedereen kan het. Pasta is vele malen lekkerder dan uit de supermarkt. Apparaat makkelijk in gebruik. Echt een aanrader!

Ikkenvh 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

Topapparaat

Met dit apparaat maak je in no time zelf pasta!
Van enkele ingrediënten heb je sneller verse pasta gedraaid dan je het water aan de kook kan brengen, voor je de pasta erin moet doen.
Je kan variëren in smaak en kleur door toevoeging van bijv groentensappen, maar ook in vorm door de verschillende vormschijven.

Ook pasta maken zonder ei of met glutenvrije bloem is mogelijk.

Pluspunt voor dit apparaat? Makkelijk te reinigen.

AnneMieke62 20-06-2016 Product maand in bezit

Grote hulp in de keuken

Ik ben dol op pasta en deze machine is een super uitvinding. Hij bestaat uit degelijk materiaal en is zeer makkelijk in het gebruik. Je kan instellen op twee hoeveelheden. Binnen 10 A 15 minuten heb je een heerlijke pasta, die nog maar kort gekookt hoeft te worden. Als je de grote hoeveelheid maakt kun je het voor het koken invriezen of in de koelkast bewaren. Super handig. En lekker!

Mrs.Marloes 18-06-2016 Product paar weken in bezit

Ook glutenvrije pasta!

Handig apparaat. Eenmaal kennende, makkelijk en goed schoon te maken.
Groot pluspunt: ook glutenvrije pasta vers te maken!

Tamara 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Verse pasta in een handomdraai

Heerlijk verse pasta maken zonder die ouderwetse langdurige verwerking om pasta te maken. Ook zeer geschikt voor mensen met beperkte energie en kracht. Hij is wel zwaar om op te tillen, maar zet je hem op een vaste plaatst dan komt het helemaal goed.

GerardDingemans 04-06-2016 Product half jaar in bezit

Verse Pasta in één handomdraai

Vanaf ik de PastaMaker van Philips de HR2355/12 in huis heb (februari 2016) maak ik minimaal 2 maal per week verse pasta: meel en vocht (ei en water) afwegen, de meel in de machine doen en aanzetten op 1 of dubbele portie, ei en vocht via de speciale gleuf toevoegen en wachten. Tijdens het draaien regelmatig op lengte de spaghetti, fettuchine, lasagne op maat snijden.
Ik maak pasta glutenvrij (met dank aan de receptuur van The Philips Chef) met kruiden of (natuurlijke) kleurstof of met smaak.
Diverse discs (pasta-, nudels- of koekjesvormen) zijn makkelijk te wisselen en over de hele wereld te koop.
Na afloop is de machine in een wip weer schoon te maken.
Hij oogt stevig en staat ook stevig. Bij mij heeft het een vaste plaatst op het aanrecht veroverd, net als de Airfryer, OnionChef en SoupMaker (allen van Philips)

Marc Jacobs 03-06-2016 Product maand in bezit

Pasta comme a la mama :)

Gedroogde pasta vind ik niet zo best, maar na een drukke werkdag wel handig, om snel iets klaar te maken.
Een oplossing was de koelverse pasta uit de winkel, maar die was al eens vervallen voor die gebruikt was.
Dankzij de pastamaker, enkel wat bloem in huis en kan je a la minute superverse pasta draaien ook als je geen zin hebt om te koken.
Gewoon de bloem erin, beetje vocht toevoegen en in 10 minuten heb je heerlijke verse pasta.
Je moet nu niet meer onderdoen voor de Italiaan om de hoek, je hebt geen kracht nodig want de machine doet alles automatisch. Groot voordeel is dat deze verse pasta in 3' al dente is. Je kan ook zelf glutenvrije pasta maken voor een zacht prijsje. Wil je eens een ander kleurtje zoals groene of zwarte pasta ... het kan allemaal en super makkelijk.
Er zijn een aantal schijven met andere vormen bijgeleverd waardoor je zelfs lasagnebladen kan maken. Ik eet zeer graag lasagne dus heb hem eigenlijk daar voor gekocht maar intussen eet ik ook meer pasta. Je waant je een echte hobbykok, familie en vrienden denken dat je uren hebt staan zwoegen met die ijzeren rollen en vormen om zelf pasta te draaien.
Kan deze echte aanraden, best mooi en compact toestel met duidelijke display, de smaak is super en kan je naar eigen smaak aanpassen door een ander type bloem of kleuring toe te voegen. Natuurlijke kleuring !
Het toestel is heel makkelijk te reinigen en dat is voor mij een dikke plus. Ik kook graag maar daarna de afwas is telkens wat minder. In minder dan 10 minuten proper.

jervoe 03-06-2016 Product paar weken in bezit

Snel en makkelijk zelf verse pasta maken

Onlangs kwam ik op de website van Philips deze pastamaker tegen. Na het bekijken van diverse filmpjes op YouTube en het lezen van diverse ervaringen was ik overtuigd en heb ik de pastamachine gekocht.

Het apparaat is erg eenvoudig in de bediening; meel er in, apparaat aanzetten, vloeistof al dan niet met ei erbij gieten en al na drie minuten komt de eerste pasta er uit. Super vers en goed gemengd in een heel kort tijdsbestek en echt lekkerder dan van die voorverpakte pasta uit de supermarkt.

Bovendien is door de versheid van de pasta de kooktijd ook beperkt. Als je een pan water op zet, dan de pastamachine aanzet kan de pasta er meteen in en kun je al met al snel aan tafel. Schoonmaken gaat prima, echt een aanrader!

cisca59 03-06-2016 Product paar weken in bezit

pastamaker van Philips berengoed!!

Kna het iedereen aanraden. Meel, ei en wat water erbij. Machine aan en binnen 10 minuten verse pasta. Het is een prachtige machine die het werk voor je doet, zelf problemen met de polsen dus nu neemt de machine het over. Je kunt er zoveel mee. Pasta, bami zelfs koekjes en taart bodems. Ik heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gekocht!! Schoonmaken, fluitje van een cent. Een kind kan het zelfs doen. Het is het geld dubbel en dwars waard!!!