Philips HR2355/12 - Reviews

Best Reviewed jul 2016 Philips HR2355/12

Beoordeling op basis van 51 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

LucianasKitchen 30-05-2016 Product kwartaal in bezit

Super volautomatische digitale pastamaker, oer degelijk, geen vuile handen, pasta kan direct worden gekookt.

Wat een super apparaat is dit!!

Een volautomatische digitale pastamaker die je in staat stelt om al in 10 minuten verse pasta te maken. Omdat dit met een kracht gepaard gaat van 725 kg kan de pasta die eruit wordt geperst direct in het kookvocht om in nog geen 8 minuten later een heerlijk verse pasta op je bord te serveren. (Verse pasta die je met een handmatige pastamaker maakt bv moet je eerst drogen anders valt de pasta uit elkaar in het water, met dit apparaat dus niet). Je houdt ook nog een schoon aanrecht, geen meel op de aanrecht of aan de handen!!!!

Een kracht van 725 kg vraagt van het apparaat dat het van goed materiaal vervaardigd moet zijn. Dat zie je in alle gebruikte materialen van de pastamaker terug.

Het werkt kinderlijk eenvoudig. Meel in 300 gram of 600 gram doe je in het apparaat. Je maakt hem aan en doe via de bovenkant er vloeistof bij 90ml of 180ml. Het apparaat doet verder het werk. Je hoeft alleen de pasta die uit het apparaat komt af te snijden in de desgewenste lengte. Er worden 4 discs meegeleverd. Dus je kunt meteen aan de slag met lasagne, spaghetti,penne of fettucinne.

De draaiarm is van robuust 1 stuk gegoten staal gemaakt met een speciale anti aanbak laag eroverheen. Schoonmaken is daarom makkelijk. Het apparaat gaat gemakkelijk in- en uit elkaar.

Ook kun je zelf bepalen welk smaak pasta je maakt, voeg bijvoorbeeld inktvis inkt toe voor zwarte pasta, spinaziesap voor groene pasta en wortelsap voor oranje pasta etc..
voeg een theelepel pesto toe voor meer smaak aan je pasta of verkruimel norivel erin voor een typische vissmaak. Alles is mogelijk, ook om diverse glutenvrije pasta varianten te maken.

Optioneel ook diverse aanvullende discs te koop waar onder koekjes discs!!

Onderin zit een handig laatje, daar kun je een aantal discs in opbergen. Een mooi apparaat, makkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken. Een vieze disc leg je gewoon een half uurtje in de vriezer, de gebruikte pasta valt er makkelijk uit na dat half uurtje en de rest van de onderdelen zijn zo weer schoon.

Kortom een ware aanrader, Zelf had ik al een trebs. Een leuk apparaat maar geen digitale display. Als je de binnenwerk vergelijkt met deze van Philips, dan is de trebs een lachertje, lijkt wel van speelgoed materiaal vervaardigd. De Philips is vele malen duurzamer.

Ik zou hem zeker aanraden!!!
Van mij krijgt dit apparaat een dikke 10!!!

Annet 30-06-2016 Product maand in bezit

Snelle pasta zoals jij t wilt!

Als je precies wilt weten wat je eet en ook nog eens wilt experimenteren met verschillende smaken en vormen pasta is de pastamaker een echte aanrader. Hij is eigenlijk heel makkelijk in gebruik en ook nog eens eenoudig schoon te maken. Door groentesap toe te voegen maak je verschillende kleuren en de lasagnabladen kun je ook gebruiken voor gevulde pasta. Daarnaast kun je ook de meelsoorten varieren en kun je zelfs glutenvrije pasta maken. Fijn als mijn nichtje langskomt met een glutenallergie, ze is er dol op en vindt het leuk dat ze zelf mag meehelpen met het maken van de pasta.

Antoon 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Een heel geinig apparaat

Ik heb de Philips Pastamaker en ik ben een enorme fan van het apparaat. In plaats van pasta uit een pakje te koken, maak je hem zelf!

Verse pasta is gezonder dan pasta uit een pakje en daarnaast kun je met de pastamaker experimenteren met verschillende soorten meel en andere ingrediënten. Bij de pastamaker komt een handig receptenboek ter inspiratie.

Het apparaat gaat, nadat je de ingrediënten toevoegt, zelf zijn gang. Je hoeft er dus alleen een opvangbakje aan de voorkant bij te zetten en je kunt gemakkelijk verder met de rest van je gerecht.

Let wel op dat je de ingrediënten goed afmeet met een weegschaal en de bijgeleverde maatbekers, anders is de pasta te droog of te nat.

Schoonmaken is gemakkelijk. Hij is gemakkelijk uit elkaar te halen, zodat de onderdelen eenvoudig schoon te maken zijn. De ronde schijf waar de pasta doorheen komt, is erg lastig schoon te maken. Na wat online onderzoek blijkt dat je dit onderdeel direct in de vriezer moet leggen. De bevroren pasta resten zijn dan veel gemakkelijker te verwijderen.

Smiley06 30-05-2016 Product maand in bezit

Wat een geweldig apparaat. Nooit meer pasta zonder pastamaker!!

In eerste instantie getwijfeld of ik de Philips pastamaker wel zou aanschaffen. Na vele filmpjes op YouTube te hebben gekeken was ik om. Ik ben zo blij dat ik 'm heb aangeschaft. Wat een geweldig apparaat is dit. Mijn dochter van 5 wil nooit meer pasta uit een zakje maar uit de pastamaker. Iets lekkers went heel snel :)
Bediening van het apparaat is makkelijk. Meel erin, daarna langzaam vocht erbij doen en draaien maar. Binnen mum van tijd komt de pasta eruit en kun je het afsnijden op de gewenste lengte. Het hoeft daarna nog maar kort te koken en we zitten binnen no time aan tafel voor een heerlijke pasta maaltijd.

MT de Mol 22-06-2016 Product maand in bezit

Eindelijk een stevige en makkelijke pastamachine

De PastaMaker heb ik sinds Moederdag. Wat jammer dat dit niet een aantal jaar eerder was uitgevonden. In 10 minuten voor 4 personen verse pasta op tafel zonder geknoei met meel, deeg kneden, uitdraaien en nog eens uitdraaien. Kracht is niet nodig, dat doet de machine.
Na afloop is schoonmaken een fluitje van een cent. Het receptenboekje maak het nog makkelijker om ook psta met kleur of kruiden te maken.

Doris2016 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

Eindelijk op een makkelijke manier verse pasta maken!

Ik heb de pastamachine nu een aantal maanden in mijn bezit en ben er heel enthousiast over. In 10 minuten maak je heerlijke verse pasta. Hij is makkelijk in gebruik en bovendien simpel schoon te maken. Zo wordt het nog makkelijk om lekker vers te koken.

Jannie 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte machine voor heerlijke pastas.

Fijne pastamachine, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken en je kan er heerlijke pasta mee maken, Voor mij geen andere pasta meer dan zelfgemaakte.
neemt ook weinig plaats in en met handig opbergbakje voor de accessoires.

Korrine 30-06-2016 Product maand in bezit

Top machine

Na een heleboel filmpjes op internet te hebben gezien hebben we de Philips HR2355/12 gekocht. Met een hoge verwachting zijn we aan de slag gegaan. Een geweldig apparaat waarmee je pasta kunt maken met je eigen ingrediënten. Wat ik vooral zo prettig vind is dat het weinig tijd kost om te pasta te maken. In de tijd dat ik de pastasaus klaar maak is ook de pasta klaar. Ook is het apparaat erg makkelijk schoon te maken en zijn de vormschijven in het apparaat zelf op te ruimen. Klein min-puntje is dat niet alle vormschijven in Nederland te verkrijgen zijn. Maar goed... Wat niet is kan nog komen.

AriaduitTilburg 30-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat

Moest even zoeken naar het juiste meel maar dit apparaat werkt fantastisch, heerlijke verse pasta, lekkere recepten, makkelijk in gebruik en heel simpel schoon te maken !

Antonio84 29-06-2016

Een must-have voor iedere pastalover

Gerda 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super lekker!

Nadat ik een tijdje deze machine geleend heb, ben ik ook overstag geraakt en deze aangeschaft. Wat een simpele machine waarmee je binnen 15 minuten lekker verse pasta uitrolt. Had hem veel eerder moeten hebben

Korrine 26-06-2016

Top machine

Blum 24-06-2016 Product kwartaal in bezit

Superfijn aparaat

Na maanden reviews lezen heb ik dan eindelijk de stap gezet en heb de pastamaker van Philips aangeschaft. Diezelfde dag heb ik hem uitgeprobeerd en hielp mijn zoon van 3 mij daarbij. Wat een geweldig ding! Binnen 10 minuten rolt het deeg eruit en wat is het heerlijk! De smaak van verse pasta. De mogelijkheden zijn eindeloos. Ik had bij de 1e keer oregano door het deeg gedaan, maar wortelsap of spinaziesap erdoor kan ook en zorgt voor heerlijke eindeloze variaties. Bij ons komt er geen fabriekspasta meer in huis. De machine schoonmaken is zeer eenvoudig! De verschillende disc's die meegeleverd worden zorgen voor variatie. Lasagne, dumplings, penne, etc. Heel veel is mogelijk!

Blum 24-06-2016

Gebruikersvriendelijk apparaat

De pastamaker stond al enige tijd op mijn verlanglijstje en eindelijk kon ik hem gaan aanschaffen. Dezelfde dag heb ik hem uitgeprobeerd. Een kind kan de was doen! Bloem erin, water erbij en mengen maar. Mijn zoon van 3 vond het geweldig om het deeg eraf te "snijden". De smaak is heerlijk! Hier komt nooit meer fabriekpasta in huis!

KT 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Verse pasta in een handomdraai!

Wat een geweldig apparaat! Je hebt binnen een paar minuten helemaal verse pasta. Het is super simpel en iedereen kan het. Pasta is vele malen lekkerder dan uit de supermarkt. Apparaat makkelijk in gebruik. Echt een aanrader!

KTIE 21-06-2016

Heerlijk zelfgemaakte pasta in een handomdraai

Super makkelijk apparaat om heerlijke pasta zelf te maken. Het leuke is dat het EN makkelijk is EN dat je het zelf hebt gemaakt en dus kraakverse pasta hebt. Je kunt makkelijk met de verschillende schijven allerlei verschillende pasta's maken en zelfs met het toevoegen van bietensap of spinaziesap pasta met een kleurtje maken. Het apparaat is eenvoudig te reinigen en heel simpel in gebruik.

Ikkenvh 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

Topapparaat

Met dit apparaat maak je in no time zelf pasta!
Van enkele ingrediënten heb je sneller verse pasta gedraaid dan je het water aan de kook kan brengen, voor je de pasta erin moet doen.
Je kan variëren in smaak en kleur door toevoeging van bijv groentensappen, maar ook in vorm door de verschillende vormschijven.

Ook pasta maken zonder ei of met glutenvrije bloem is mogelijk.

Pluspunt voor dit apparaat? Makkelijk te reinigen.

AnneMieke62 20-06-2016 Product maand in bezit

Grote hulp in de keuken

Ik ben dol op pasta en deze machine is een super uitvinding. Hij bestaat uit degelijk materiaal en is zeer makkelijk in het gebruik. Je kan instellen op twee hoeveelheden. Binnen 10 A 15 minuten heb je een heerlijke pasta, die nog maar kort gekookt hoeft te worden. Als je de grote hoeveelheid maakt kun je het voor het koken invriezen of in de koelkast bewaren. Super handig. En lekker!

Doris2016 20-06-2016

Prima apparaat

Ik heb de pastamachine al een poosje in huis en ben er heel content mee. Supergemakkelijk in gebruik, heerlijke verse pasta in 10 minuten en zelfs het schoonmaken is geen probleem. Dit is echt weer zo'n apparaat waardoor het nog gemakkelijk wordt om zelf alles vers te maken.

JokeSophia 20-06-2016

Perfecte Pastamachine

Opvallend vind ik het aangename geluid tijdens de verwerking van het deeg en tevens ben ik verbaasd over de snelheid waarmee de pasta uit de machine wordt geperst. Dit alles zonder dat de motor extra inspanning laat horen. De handleiding is super duidelijk met handige tips, zéér handige hulpstukken met een daarvoor bestemd opbergvak. Deze solide, kwaliteitsmachine is uitermate gebruiksvriendelijk en ook nog eens zeer makkelijk te reinigen. Ik ben er reuze blij mee!