BK B2108.740

BK B2108.746

BK B2108.748

BK B2108.748
3,0 (2)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,3

• Slecht

Bartista 15-09-2013 Product jaar of meer in bezit

Heb de pan ruim een jaar geleden gekocht.
Na een paar maanden lieten er aan de onderkant wat stukjes teflon los. Nu ik een jaar verder ben zijn er aan de onderkant nog steeds maar een paar plekjes kaal, dus het valt allemaal wel mee. De binnenkant van de pan is natuurlijk ook het belangrijkste en die is nog steeds in orde, vandaar een voldoende voor degelijkheid.
De pan heb ik altijd gebruikt op een keramische kookplaat. De hitte-overdracht is uitstekend. Altijd afgewassen in de vaatwasser, dus verschrikkelijk zuinig ben ik er niet eens mee geweest.

Rrrrobert 11-01-2010 Product paar weken in bezit

Opgelet. Waardeloze pannen. Peperduur maar je hebt er geen donder aan. Eerste paar keer viel het nog mee maar de anti aanbakkwaliteit (daar koop je die pannen voor) neemt zeer snel af. Heb hem slechts een paar keer gebruikt maar ik heb hem uiteindelijk weggegooid. Nogmaals, waardeloze pannen. Ik heb maar weer een paar ouderwetse goedkope pannen met tefallaag gekocht. Daar heb je tenminste een paar jaar probleemloos plezier van.