Tefal D42106 - Reviews

Soort pan
koekenpan
Warmtebron
gas, elektrisch, keramisch, keramisch (halogene zone), halogeen
Aantal pannen

• Slecht
  • Slecht

debski 25-02-2015 Product half jaar in bezit

Waardeloze pannen, heb er helaas 3 van gekocht! Alles koekt aan zelfs met boter of olie en zeer slecht schoon te krijgen! Voor mij nooit meer een keramische pan van Tefal!

subbysy 28-01-2015 Product kwartaal in bezit

De meest waardeloze pan die ik ooit heb gehad van Tefal!

Rand is krom door het stoten, binnen en buitenkant zijn niet goed schoon te krijgen!

edwin1973 16-02-2014 Product kwartaal in bezit

Onze eerste ervaring met een keramische pan. En deze bevalt absoluut niet. We heeben deze nu 4 maanden, en na de eerste keer bakken, bleven er na handmatig schoonmaken resten achter op rand. Na een paar weken werd dit steeds meer naar het midden toe. Geen vaatwasser en geen schuurspons gebruikt. Zelfs een druppel olijfolie gebruikt bij bakken. Is een belabberde kwaliteit. We hebben een maand na aanschaf van deze pan, een wokpan van Sola aangeschaft. Deze doet het perfect, en hier blijven totaal geen resten op achter

vontjebruggink 30-11-2013 Product kwartaal in bezit

Ik ben een hobby-kok en weet hoe je de binnenlaag van een koekenpan lang goed kan houden. Doch deze pan was na een maand al niet meer goed schoon te krijgen. Vlees blijft aan de bodem vastzitten, evenals vis. En een eitje kan je er al helemaal niet in bakken. Ik heb de pan inmiddels weggegooid en weer een "teflonpan" gekocht. Die bevalt weer als vanouds.