De'Longhi EO3275 - Reviews

Heteluchtfunctie
Boven- en onderwarmte

8,1

Lala01 22-10-2013 Product paar dagen in bezit

Bij mij is na het tweede gebruik de timer ook kapot gegaan. Ik ben terug naar de winkel gegaan en daar is hij zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. Het bakken gaat heel erg goed met deze oven. Ik gebruik de stand voor electrisch bakken; oa nu een cake, appeltaart en appelflappen gemaakt. Dit gaat ontzettend goed. Ik dacht dat dit een oven was met een hetelucht functie. Toen ik de gebruiksaanwijzing doorkeek, bleek dat er op dit model GEEN heteluchtfunctie zit, maar heatconfection. Dit is een SNELLE manier van bakken met luchtcirculatie. Ik denk dat hij dan sneller voorverwarmd is dan bij een heteluchtfunctie. Hier moet ik nog mee experimenteren.

jeroen Daalder 30-04-2013 Product paar dagen in bezit

6,5
Na het eerste gebruik de timer werkt niet meer. :-(
Anders lijkt een behoorlijke oven, zelfs als de deur niet open tot deze horizontaal is.

Lonneke Hooymans 02-04-2013 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastisch apparaat. Heb het oventje nu 3 dagen in huis en het is helemaal top. Cakes en brownies helemaal perfect! Gewoon instellen zoals op het pak aangegeven staat en het is helemaal gaar en mooi goudbruin. Bladerdeeghapjes komen er lekker krokant uit en afbakstokbrood heeft een lekkere knapperige korst.
Een echte aanrader voor weinig geld. Combi magnetron weg ermee!!!

Karel0001 01-03-2012 Product paar dagen in bezit

Oven pas een aantal dagen in gebruik.

Pizza's, saucijzen/worstenbroodjes, rösti's e.d. gaan prima. Nog geen taarten of cakes geprobeerd.

Oven heeft een tijdje nodig om op warmte te komen, maar behaalt de ingestelde temperatuur goed. Vanwege de draaiknoppen voor zowel de temperatuur als de tijd, kan het misschien handig zijn een thermometer te gebruiken voor bakwerk waarbij de precieze temperatuur erg belangrijk is.

Gebruikersgemak:
Makkelijk. Kwestie van knoppen omdraaien en klaar.

Duurzaamheid:
Oogt redelijk stevig. Maar nog niet lang genoeg in gebruik om goed te kunnen beoordelen.

Een pluspunt voor de bakplaat (1) en roosters (2) die meegeleverd zijn. Erg handig.