GP Batteries NiMH rechargeable batteries AA - Reviews

1 volt

5,5

Pas4 23-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

erg goede accuduur

Ik heb 3 verschillende merken oplaadbare batterijen. De GP is veruit de beste. Ik gebruik ze voor mijn controller van mijn Xbox 360 en op vakantie voor mijn camera. Ik heb erg goede ervaringen. Ik hoef pas na maanden de batterijen in mijn controller te wisselen. Een dergelijke accuduur ken ik alleen van Duracel, maar ik denk dat de GP ReCyko zelfs langer meegaat. Nu speel ik geen uren per dag, maar als ik ze vergelijk met andere batterijen dan blijf ik me telkens weer verbazen hoe lang ze mee gaan.

Pluspunten

• lange accuduur

Minpunten

jeabenruud 20-02-2016 Product jaar of meer in bezit

een jaar geleden aangeschaft.
toen al zeer ontevreden. Hij is zo leeg. Ik gebruik hem voor de garmin navigatie. ik ben ook in het bezit van de panasonic deze is inmiddels twee jaar oud maar is nog in redelijke staat.

Henk 09-03-2016

Heb er onlangs 4 gekocht,(2600) als vervanging voor de dure set van Tivoli radiootje.
De originele Tivoli set die ook nog veel minder mAh. Heeft laat de radio 3 à 4 dgn. Spelen,met deze veel zwaardere zou hij minstens een dag of 5/6 moeten spelen.
Niet dus,na ca.8 uur zijn leeg.