De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal MasterSeal Rechthoekige bewaardozen set in glas 0,5/0,9/2,0 L rood F1050210 op Kieskeurig.be.

Leo Logister 14-06-2020

Sluiten goed af en kan de oven in

Geschreven voor: Tefal MasterSeal Rechthoekige bewaardozen set in glas 0,5/0,9/2,0 L rood F1050210

Deze schalen zijn heel handig om eten in te bewaren. Kan in koelkast, kan in diepvries.
De glazen schalen kunnen direct de oven of magnetron in, ideaal.
Deksels sluiten prima af.
Opbergen is wat lastiger, passen niet goed in elkaar en zeker de deksels zijn dan wat onhandig te stapelen. Maar al met al een hele fijne set zo.

Pluspunten

• Direct in oven
  • Sluiten goed af

Minpunten

• minder goed stapelbaar

Subasje 11-05-2020

Makkelijk en veelzijdig

Het is ideaal dat de bakjes in de oven kunnen. Dat is een gemis bij de plastic varianten.
De “klik “ deksels gaan best stroef... echter na een aantal keer gebruiken gaan ze soepel.
De maten zijn perfect . Restjes zo de koelkast in. En de openschotel vanuit de koelkast de oven in! Top product

Pluspunten

• Oven en vrieskast

Eddyol 08-05-2020

Mooie functionele schalen

Het zijn mooie schalen en je kunt er prettig mee werken.
Ik heb wel mijn twijfels bij de sluitings van de deksels.

Pluspunten

• Functioneel
  • Mooi
  • Werkt prettig

Minpunten

• Stevigheid deksel

johan73 06-05-2020
  • Product gekregen

Prima ovenschalen

Een zeer geschikt ovenschaal, mede omdat ie makkelijk mee te nemen is vanwege de bijbehorende deksel..stevige en goede kwaliteit ook.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Mooie vorm

Minpunten

• Minder groot formaat