devolo dLAN 500 WiFi - Reviews

500 Mbit/s
Kleuren
wit

luukdewerd 22-09-2015 Product paar weken in bezit

Ik was op zoek naar een manier om mijn wifi in mijn huis uit te breiden. Mijn wifi deed het goed op de begane grond, maar op de eerste verdieping en zolder was het signaal slecht. Met dit systeem is dit opgelost gelukkig. De installatie werkt eenvoudig via plug and play. De handleiding is dummy proof. Ik heb het systeem nu een paar weken werkend en tot op heden nog geen slechte verbinding gehad, de betrouwbaarheid is dus goed. Zorg wel dat je de extenders in vast stopcontacten doet. De extenders zijn vrij groot/vierkant. Bij ons geen probleem, omdat de dubbele stopcontacten ook die maat hebben, maar voor stopcontacten die dichter op elkaar zitten wellicht lastig.

janburgerhout 11-04-2015 Product paar weken in bezit

de installatie is duidelijke en is makelijke aan te sluiten over product kan ik kort zijn devolo dlan 500wifi werkt heel goed en is een aanrader,

wfl 02-11-2014 Product paar dagen in bezit

Heb hiervoor de Tp-Link WPA 4220 gekocht. Dat bleek een miskoop. Erg instabiele dingen. Vallen zomaar uit zowel de wifi als het bedrade signaal.
Alternate heeft gelukkig die krengen teruggenomen en omgewisseld in Devolo dlan 500wifi. Zowel de installatie als de stabiliteit zijn zoveel beter. Het wifi signaal is snel gecloond en is goed sterk.
Een aanrader.