Garmin Drive 51 LMT-S

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Drive 51 LMT-S op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Mr francois 08-09-2021

weet niet of ik het zou aanraden ,maar wat dan ?

Geschreven voor: Garmin Drive 51 LMT-S

niet tegenstaande ik al 2 Garmins heb gehad ,die het na 2-3 jaar lieten afweten kocht ik toch terug een garmin ,is het een aanrader ...ik weet het niet ,wat moet je anders kopen .ik kocht een Mio en die deed het niet , helemaal niets ..omgeruild en de 2é werkte ook niet goed ,dus terug naar de winkel en geld terug.Dus terug een Garmin ,is mooi,goed scherm,goed aanraakscherm ,redelijk goede rijbegeleiding .Maar verouderde kaarten en nu op vandaag geen updates ! bv in mijn buurt nieuwe straten min 6 maand geleden en rijrichting gewijzigd , rotonde geplaatst en Garmin weet het niet .op een 30 km van mijn huis, 2 kruispunten weggenomen met flits camera's en er is een brug gelegd,Garmin ziet nog steeds de kruispunten .Max snelheids aanduiding klopt niet bv 90 waas je al meer dan 1 jaar 70 mag enz .batterij duur is kort .stembegeleiding is om te lachen ,de uitspraak is niet goed .

Pluspunten

• goed scherm
  • goed aanraakscherm
  • redelijk goede visuele rijbegeleiding

Minpunten

• oude kaarten en geen updates beschikbaar
  • stem rijbegeleiding
  • max snelheid niet correct
  • slechte batterij duur