TomTom GO 6200 - Reviews

Kaarten
Wereldwijd
Resolutie
800 x 480 pixels

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Tomtom die hard 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, goede navigatiebegeleiding, voelt goedkoop aan

In de basis goede navigatie maar wel met een bizar hoge prijs. Hij is soms snel maar regelmatig loopt die opeens traag. Kwaliteit van behuizing vindt ik meer plastic en voelt goedkoper aan. Gors als verbinding vindt ik onbegrijpelijk (traag) en meerprijs erg duur daarvoor. Stembesturing werkt maar blijf ik geknutsel vinden muv van evt opleven en korte bevestigingen (nice but useless ,beetje gadget gehalte)
Updaten zijn via WiFi top, scherm erg goed, geluid prima,.begeleiding keurig,.
Als je een tomtom wil en vooral om de nog niet geëvenaard hd traffic zit je goed mits je daar 380 euro voor over hebt. Anders is apart goedkope smartphone met tt een beter alternatief.

Pluspunten

• Geluid
  • Scherm
  • Navigatie
  • HD traffic
  • Redelijk goede kaarten

Minpunten

• Prijs,prijs,prijs
  • Gprs als verbinding
  • Soms traag (onvoorspelbaar)
  • Voelt minder solide tov. eerdere series (plastic)

vonkentrekker51 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Handigge routebalk, duidelijk groot scherm,update via wifi.

Heb altijd wat negatief gedaan over tomtom omdat ik nog steeds zat met die vaste kosten en life-kaarten update wat al geruime tijd voorbij is. Als je lange tijd 'n garmin hebt gehad is dit wel even wennen. Apparaat start snel op en heeft dan al meteen verbinding. In de routebalk heb ik alle meldingen aan staan en is nauwkeurig en kijk vaak naar mobiele controles en flitsers. Het restaurant symbool ( lepel en vork) mis ik wel 'n beetje. Eva praat 'n beetje sloom en lijkt wat op 'n wat oudere nieuwslezeres van npo 1 en heb maar gekozen voor Xander.Wel wat foutjes in de kaarten maar die kwam ik ook bij garmin en navigon tegen. Ik vertrouw er op dat dit alles nog wel bijdraaid. Update via wifi is handig voor op vakantie bestemming en je hoeft niet te wachten totdat je thuis bent. Hij doet vaak en snel van die kleine updates. Stembesturing werkt nog niet zo soepel. My drive heb nog ik niet geinstalleerd. Kortom: Een aanrader waar je geen spijt van krijgt

Pluspunten

• Wifi
  • verkeersinfo sneller als TMC
  • goed geluid
  • nauwkeurig
  • Handigge en overzichtelijke routebalk

Minpunten

• te duur

Roomenburg 16-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Top toestel op dit moment het beste wat er is

Heb de TomTom go 6200 nu ongeveer zes maanden en ben er zeer tevreden mee ben nog nooit zoon goed navigatie toestel gehad voor het update via WiFi een uit komst heb ook een comand navigatie in onze Mercedes heb nog nooit zoon slecht navigatie toestel gehad een grote flop prijs 2800 euro.beoordeling een dikke nul .prijs TomTom go 6200 .380 euro beoordeling 10 + dus in vergelijking met de comand van Mercedes is de TomTom go 6200 een koopje .greten fam Roomenburg

Pluspunten

• Goed koop
  • Top toestel
  • Up date via wivi
  • Zeer snel
  • Eigenlijk is alles top

P 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm en goede beschrijving.

Prima navigatie systeem groot scherm en uitstekende prijs goede uitleg in de gebruiksaanwijzing kan het iedereen aanraden......