Garmin Drive 40LMT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Drive 40LMT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MR Francois 26-05-2021

Garmin is voor mij rommel

Geschreven voor: Garmin Drive 40LMT

Mijn Garmindrive 40 LMT defect op 3 jaar , mijn vorige Garmin na ongeveer 4,5 jaar ,de Mio die ik 11 jaar geleden kocht doet het nog steeds . Garmin geeft wel levenslange kaartupdates ,maar als de toestellen 3jaar en 4 jaar meegaan heeft dit geen zin .heb voor de laatst aangekochte 3 jaar geleden ,meerdere mails gestuurd naar Garmin ,maar geen antwoord ...verkopen is bij Garmin belangrijker dan service .Ik zal nu terug een nieuwe Mio kopen.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• levensduur
  • slechte service

MR Francois 20-07-2018

Zou Garmin toch niet aanraden

Geschreven voor: Garmin Drive 40LMT

Ik gebruik de Garmin niet veel , de updates laten op zich wachten en zeker wat de snelheid beperkingen betreft die toch in Belgie al gelden sinds 1 jan 2017 , Garmin krijgt het nog niet voor elkaar ,vreemd is , in een mail naar mij toe vinden ze het jammer ...ik zou zeggen ,doe er dan iets aan . Dus, gewest wegen vroeger 90km/uur en nu 70 en net op die banen wordt veel controle gedaan ,omdat ze weten dat de pakkans groot is en het brengt geld op hé.

Minpunten

• updates niet aangepast
  • straten soms ook niet juist

MR Francois 29-03-2018

Weet Niet of ik het zou aanraden

Geschreven voor: Garmin Drive 40LMT

Ik had ( heb nog ) een Mio , dus de Garmin is toch wennen.Opstarten gaat redelijk snel wat het vinden van satellieten betreft , route berekening gaat ook snel , mooi toestel ,stembegeleiding zeker niet slecht ,levens lange gratis kaart updates beweren ze toch .MAAR ...korte batterij duur , update neemt veel tijd in beslag en je moet er echt bij blijven zitten , volgens Garmin heb ik nu de laatste update ...Maar bij mij éérste rit op een 20km van mijn deur ,volgende bemerkingen ...snelheid op de weg ,klopt op bepaalde plaatsen niet ...vanaf 1 jan 2017 gelden er op de meeste gewestwegen snelheid beperkingen ,vroeger 90km/uur en nu 70 km/uur is niet aangepast.In Oostende reed ik in een éénrichting straat en kreeg de melding dat ik tegen in het verkeer aan het rijden was .Mail contact met Garmin is zeker goed te noemen , binnen de 3 dagen antwoord .

Pluspunten

• mooi toestel , goed scherm
  • snelle berekening
  • stembegeleiding is zeker niet slecht

Minpunten

• korte batterij duur
  • update is toch niet echt recent