TomTom GO 50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO 50 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

DD 23-03-2017

Bevredigend

Geschreven voor: TomTom GO 50

Gekocht als 2e GPS omdat de update van de Pioneer GPS in mijn huidige wagen het drievoudige kost. Ondanks de update, waren er nogal wat hiaten in zijn kaartenbestand en zond de TomTom ons zo nu en dan de verkeerde kant uit.

Peter 27-10-2016

Zijn geld niet waard.

Geschreven voor: TomTom GO 50

Vroeger had ik een Tom Tom One.Dat was een veel duidelijker apparaat.Gratis levenslange updates, maar het adres van het voetbalplein van AA Gent vind hij niet, zelfs niet na hem recent te hebben upgedated.Hierna voor mij geen Tom Tom meer.

Stefanie 05-03-2016

Tot nu toe prima tevreden over de TomTom 50 GO
Het menu is wat wennen/zoeken, had wel wat duidelijker gemogen
Het in en uitschuiven in de bijgeleverde houder gaat wat lastig maar misschien wordt dat bij langer gebruik wat soepeler
Verder geen op/aanmerkingen

joris 26-02-2016
Geschreven voor: TomTom GO 50

geef mij maar mijn goeie ouwe tom tom one terug: maar ja je krijgt bij een update 12 maanden + 6 ondersteuning, maar na 12 m is plots je kaart vol! en een nieuwe installeren lukt niet! van de go 50 is geen handleiding beschikbaar (not found), tijdens het rijden valt het scherm uit, ... , neen dit is geen kwaliteit dus!!!

Stefanie 05-03-2016

Ik heb toch echt gewoon een full handleiding voor de GO 50 kunnen downloaden, 124 pagina's

Ad34 01-03-2016

Ik ben het met je eens, het is op z'n zachtst gezegd niet zo netjes van TomTom om een te grote update aan te bieden voor de GO 50 en je op extra kosten te jagen. Ik liep ook tegen dit probleem aan en heb een extra 16 Gb SD kaart voor 9 euro gekocht. Gelukkig herkende de GO 50 direct de nieuwe SD kaart en heeft de update erop gezet. Het duurde bijna een uur voor die er op stond.

MarkseVoet 12-04-2015
Geschreven voor: TomTom GO 50

Het was even wennen na de Tomtom 750. De GO 50 voelt plezant aan en is zeer suggestief. De trafic controle was nieuw voor me en doet het goed. De bluetoutch met de GSM was andere koek. Dit lag aan de Simkaartinstellingen. Bij de aankoop dacht ik dat handsfree telefoneren ook in de GO 50 zat. Dit was echter mis gedacht. Het updaten verloopt allesbehalve vlot. My Drive Connect en Windows 8.1 64 bit zijn geen goede vrienden. Al de updates samen selecteren en installeren, gaf een voortdurend error. Elk onderdeel diende apart geïnstalleerd. DE update zelf vraagt veel tijd.

Koen Sw 29-12-2014
Geschreven voor: TomTom GO 50

Het toestel werkt goed. Bij de melding van TomTom dat er updates beschikbaar waren probeerde ik via TomTom My Drive deze te krijgen. Al 2 weken krijg ik de melding dat er een technische fout is opgetreden. Mail naar TomTom support gedaan. Na 2 weken nog geen reactie. Achter mijn updates kan ik dus fluiten. Service is dan ook beneden alle peil. Indien niet vlug opgelost geraakt zal ik geen TomTom meer aanschaffen.

Koen Sw 30-12-2014

De tweede helft van de review blijkt niet te kloppen. Heb wel antwoord van TomTom gekregen. Het probleem is opgelost.

w057912 22-01-2015

BIJ MIJ WERKT HET PRIMA VIA MY DRIVE MISCHIEN EEN FOUTJE AAN U COMPUTER GROETJES

Ketelbinkie 30-12-2014

Hi Koen Sw, Ik had ditzelfde probleem, kreeg ook de hele tijd de melding dat er een technische fout is opgetreden. Waarschijnlijk gebruik je Chrome. Ik ging het met Internet Explorer proberen en toen werkte het gelijk. Succes ermee.

Koen Sw 30-12-2014

zef db 08-11-2014
Geschreven voor: TomTom GO 50

Gps iets dikker dan mijn vorig model go live 825 gekocht voor lifetime maps en traffic, automatische koppeling met iphone 3GS werkt goed voor traffic, traffic meestal betrouwbaar maar niet voor de 100% niet volledig interactief scherm stoort mij wel, menu bediening niet goed omdat je moet swipen ipv tegels te gebruiken, zodat je soms wilt swipen, maar zo onbedoeld een ander knop activeert in bijgeleverd gps zakje past enkel gps, zuignap en draad moet je dan wel afkoppelen spraakbesturing werkt redelijk goed zodat het meestal overbodig is om achteraf nog eens te bevestigen met ja, waarom kan ik deze gps niet gebruiken om te bellen (aangezien ik wel verbonden ben met bluetooth voor traffic) waarschijnlijk moet ik daarvoor het topmodel kopen en dubbel zoveel geld uitgeven...