Garmin nüvi 65LMT - Reviews

800 x 480 pixels

• Slecht

vonkentrekker51 04-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Koop geen Garmin

Garmin doet moeilijk over 'n overschrijding van ca 6 weken na de 2-jarige garantie periode. Gps valt na de eerste 30 minuten weg en komt na enkele minuten weer terug. Ik koop 'n navigatie systeem toch voor langer dan 2 jaar ???

spechtje 12-08-2015 Product half jaar in bezit

De Garmin Nuvi 65 LMT is een fijn apparaat qua ontwerp, want lekker groot en zeer duidelijk beeldscherm tesamen met de ons vertrouwde duidelijk navigatie van Garmin. Alleen blijkt naderhand niet alles korrekt te werken.

Een verslag: herfst 2014 deze navi gekocht, want goede ervaringen met Garmin zowel in de auto als op de motor. Zomer 2015 op vakantie naar Zweden. Tot onze verrassing wist de Garmin de weg tot Malmö onderaan in Zweden, maar verder niet. Plaatsen in Noorwegen waren eveneens niet te vinden. Het uploaden verloopt goed volgens de bijbehorende software "Garmin Express", maar brengt hierin geen verandering. Toen we naar Engeland (Ver. Koninkrijk/Engeland) wilden, bleek de 65 ook in dat land geen plaatsen te kunnen vinden. Vermeende kaartupdates brengen daar geen verandering in.

Garmin opgebeld en samen aan de telefoon een update doorlopen, wat na afloop ook geen verbetering bracht. Meerdere op verschillende formats ingebrachte mini SD-kaartjes worden niet door de Garmin onderkent.

Zomer 2015 terug naar de leverancier, die het apparaat opstuurde naar Garmin. In de winkel van de leverancier hing een demo Garmin Nuvi 65 aan de wand. Ik toetste daarop in: Noorwegen/Bergen of Trondheim, daarna Ver. Koninkrijk/Londen, maar ook in deze 65 leverde dat geen resultaten op.

Als service kreeg ik van Garmin een Refurbished toestel terug, wat derhalve goed zou moeten zijn en met een totaal nieuwe garantietermijn. Ik heb daarop niets aan te merken.

Helaas treden bij dit toestel precies dezelfde kwalen meteen weer op: SD-kaartje wordt niet herkent, plaatsen in Zweden, Noorwegen en Ver. Koninkrijk worden niet gevonden.

Ik heb de fout ook bij mijzelf gezocht: doe ik soms dingen verkeerd? Maar ik heb alles letterlijk exact volgens de Garmin gebruiksaanwijzing en handleiding gedaan, helaas geen verbetering.
Erg jammer, want in eerste aanleg bevalt dit toestel met het 6 inch scherm erg goed en navigeert het fijn.
De bugs in dit toesteltype lijken echter een misser van Garmin te zijn.