LaCie CloudBox 2TB

Buffalo 2TB LinkStation Mini

• Slecht

Ruud 22-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Kapot na de garantie

Na 3 jaar gebruik gemaakt te hebben van de cloudbox, kon ik van de één op andere dag niet meer bij mijn bestanden. Alles weg, communicatie alleen mogelijk via de mail, en in het engels. Geen service punten in nederland, voor reparaties moet die naar frankrijk worden gestuurd. En als je de data terug wilt hebben kost dat €600.

Bertand 20-04-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb al eens ondersteuning moeten vragen van het Expert Team, maar het blijft tobben met dit apparaat. Om onverklaarbare redenen is de schijf zoek, geen netwerkverbinding
Het kost je uren van vaak vruchteloos zoeken. Je zou toch zeggen, eens geïnstalleerd altijd geïnstalleerd maar zo eenvoudig ligt het niet. En dan de hinderlijke meldingen van problemen met de Family CloudBox Alleen te beantwoorden met OK, wat natuurlijk geen OK is. Maar vervolgens gaat het gezeur over geen verbinding eindeloos door en stoort je bij je werkzaamheden. Het zal wel een prachtige uitvinding zijn maar aan negen van de tien gebruikers is dit niet besteed. Je moet toch geen expert hoeven zijn om een opslagschijf te gebruiken? Geen aanrader dus. Drie sterren voor de keren dat hij wel werkte.