TOYOTA SUPERJ15 - Reviews

Aantal ingebouwde steken
Knoopsgatfunctie
4-staps

WildOrchid1967 14-01-2013 Product half jaar in bezit

De gebruiksaanwijzing is onvolledig en er ontbreken belangrijke informatie punten zoals bv wat te doen bij slechte onderdraad spanning / losse onderdraad. Ontbreken van duidelijke informatie met beelden en of plaatjes voor normaal gebruik ook de toegevoegde cd-rom bied weinig uitkomst, wat je wel zou hebben verwacht. Daarnaast is niet bekend waar je onderdelen kunt kopen in een offline winkel. De spoelen die gebruikt worden zijn niet universeel en of standaard en helaas ook niet na te bestellen bij de winkel waar ik hem heb aangeschaft behoorlijk minpuntje. Ook helaas bij een naaiwinkel zijn de onderdelen niet of heel moeilijk te verkrijgen daar dit alleen maar online kan jammer. Daarnaast heeft de machine behoorlijk wat moeite met spijkerstof dubbel gaat wel maar 3 dubbel heeft hij net zoveel moeite mee als mijn oude brother naaimachine van 1992. Had hem aangeschaft onder het mom kan nu zonder problemen de werkbroeken van mijn man herstellen maar helaas heb een hele tijd zitten knoeien met slechte onderdraadspanning en de naaimachine weg gezet werk weer met mijn Brother daar van kan ik apart de onderdraadspanning regelen en bij de Toyota niet...Ik heb spijt van de aanschaf!

stippy 17-01-2013

U schrijft dat je de spoelen online kan bestellen. Zou u het adres ook even kunnen geven aub. Ben al zo lang op zoek kan het zelf niet vinden ook niet online. Alvast bedankt.

WildOrchid1967 19-01-2013

Het web adres is www.home-sewing.com vandaaruit klik je op nederlands en kun je links accessoires aanklikken en de rest volgt vanzelf. succes!

naaimachiene2 03-03-2015

Helemaal mee eens, heb je al eens knoopsgaten gemaakt? daar moet je een lange schroevendraaier bij hebben ie je achter in moet steken en tussen de machine door om de steek verhouding juiste te krijgen, heb je de linkerkant klaar moet je weer draaien om de juiste steken voor de rechterkant te krijgen. En er mist een ritsvoetje.

Echt niet te vergelijken met een Pfaff