TOYOTA SUPERJ15 - Reviews

elektronisch
Aantal ingebouwde steken
Knoopsgatfunctie
4-staps

Beoordeling op basis van 1 review

WildOrchid1967 14-01-2013 Product half jaar in bezit

De gebruiksaanwijzing is onvolledig en er ontbreken belangrijke informatie punten zoals bv wat te doen bij slechte onderdraad spanning / losse onderdraad. Ontbreken van duidelijke informatie met beelden en of plaatjes voor normaal gebruik ook de toegevoegde cd-rom bied weinig uitkomst, wat je wel zou hebben verwacht. Daarnaast is niet bekend waar je onderdelen kunt kopen in een offline winkel. De spoelen die gebruikt worden zijn niet universeel en of standaard en helaas ook niet na te bestellen bij de winkel waar ik hem heb aangeschaft behoorlijk minpuntje. Ook helaas bij een naaiwinkel zijn de onderdelen niet of heel moeilijk te verkrijgen daar dit alleen maar online kan jammer. Daarnaast heeft de machine behoorlijk wat moeite met spijkerstof dubbel gaat wel maar 3 dubbel heeft hij net zoveel moeite mee als mijn oude brother naaimachine van 1992. Had hem aangeschaft onder het mom kan nu zonder problemen de werkbroeken van mijn man herstellen maar helaas heb een hele tijd zitten knoeien met slechte onderdraadspanning en de naaimachine weg gezet werk weer met mijn Brother daar van kan ik apart de onderdraadspanning regelen en bij de Toyota niet...Ik heb spijt van de aanschaf!