Vogel's EFW 8305 - Platte TV-muurbeugel - Reviews

40, 42, 46, 47, 50, 52, 60, 55, 65, 70, 80 inch

6,3

piekok 18-07-2014 Product paar dagen in bezit

2,3
Ik dacht ik koop een Vogel's een gerenommeerd en bekend merk.
Helaas valt de aankoop zwaar tegen.
Nadelen:
Ielige steun
*Moeite met aanhaken/ophangen van mijn 60dt60 Panasonic (te kleine aanhaakpunten). Tot overmaat van ramp sprong de onderste beveigingsklikhaak (wat een woord)kapot.
*Waterpas is te klein en daardoor onnauwkeurig.
*Beugel bijna niet te corrigeren (waterpas te krijgen)als er een afwijking is (gaten voor de bouten op de muurplaat niet verticaal gepositioneerd om te kunnen schuiven).
*Kabels vooraf instaleren. Geen ruimte of kantelbeweging mogelijk om achteraf een kabel in te pluggen.

Kortom het geheel weer ingepakt en met een begeleidende brief retourgezonden naar de leverancier.

Neem nu een Konig tvs-kn-fsb010b waar ik al goede ervaringen mee heb.

JaFiOu 09-01-2014 Product paar weken in bezit

Super Onhandig Ding!
Waterpas is pas echt onhandig. Is onnauwkeurig. Kan beter eraf en niet gebruiken dus.
Plastic zijkanten vallen er makkelijk af, heel onhandig bij ophangen. De plastic strips om beugels los te maken om TV te verwijderen zijn niet vast te pakken als er weinig ruimte is onder de tv. Bij mij een cm of 5. Vervangen door tie-wraps.
Conclusie: Per kg gewicht betaal je wel erg veel voor dit stukje geperforeerd ijzer.

J. Huisman 31-08-2012 Product paar dagen in bezit

NIET voor 32 inch!!!
Voor wat betreft de mogelijkheden: de specificaties geven m.i. ten onrechte aan dat de beugel geschikt is voor 32 inch televisies. Bij zo'n tv steekt de beugel namelijk aan weerszijden uit en dat oogt niet fraai.

Montage: 4 gaten op juiste plaats in de muur boren, vastschroeven, bevestiging aan tv maken met juiste lengte boutjes en busjes (diverse formaten meegeleverd)en ophangen.

Degelijk product. Waterpas voegt niet veel toe.

Richard Mouwen 09-01-2012 Product paar dagen in bezit

Helemaal een Top product.
Makkelijk te bevestigen aan de muur.
En de TV is heel makkelijk op te hangen.
Als hij er weer af moet, dan onder een kwestie aan de plastic strip (voorzichtig) trekken, en de tv klikt onder los van de muurbeugel, en dan een stukje optillen, en los is de TV van de muur.
Echt een product om aan te raden

lin.raw 28-06-2009 Product paar dagen in bezit

Gisteren aangeschaft - vandaag opgehanden.
Het is superhandig dat de beugel beschikt over een ingebouwde waterpas.

Het ophangen vergt wat geduld en voorbereiding. In verband met onze muur heb ik andere pluggen en schroeven gebruikt. De klipjes waar de TV mee aan de beugel hangt zijn miniscuul - vergeleken bij de VFW 040.
Er zijn spacers om meer ruimte ahchter het beeldscherm te maken. Deze heb ik ook nodig voor de vele aanlsuitkabels op mijn Panasonic plasma. Desondanks kan ik mijn VGA aansluiting (voor de PC) niet meer gebruiken.