Newstar PLASMA-W040 - Reviews

kantelbaar
Geschikt voor tv's van
35 inch

ptk76 19-04-2009 Product paar weken in bezit

Ik ben met review van Gentenaar (23-08-2008) eens, makkelijk te installeren. Ook de benodigde schroeven, ringetjes en opzetbusjes zitten erbij. Deze heb ik zeker nodig gehad voor het ophangen van mijn Philips 32PFL7603. Zorg er wel voor dat de strip tegen de wand goed waterpas staat. De rest is een eitje. Je kunt de tv gewoon links of rechts over de strip schuiven als je het iets wilt verplaatsen.
Qua degelijkheid ziet het er goed stevig uit.

Toch een minpuntje: De gebruiksaanwijzing is helaas helemaal in het Engels, terwijl het bedrijf wel Nederlands is. Gelukkig zeggen de plaatjes ook meer dan genoeg!

R.D. Gentenaar 23-08-2008 Product paar weken in bezit

Makkelijk te installeren muurbeugel. Strip aan de muur, 2 haken achterop het scherm en hangen. Ook handig: meegeleverde opzetbusjes om de afstand tussen de tv en de muur iets te vergroten indien (zoals bij mijn Samsung LE37A330) de connector van de scartkabel iets uitsteekt.

--------------------------1e review, dd.22-6-2008----------------------
Heb deze NewStar muurbeugel voor m'n 40 Sony gekocht. Heel makkelijk te installeren. Zit ook een beveiligingsstrip bij waar ik een klein hangslot door heb gehangen. Aanrader!