Lenco Xemio-767 BT 8GB 8 GB - Reviews

4,3

• Slecht

jan 24-10-2016 Product paar maanden in bezit

Lenco Xemio-767

Ik dacht met het merk Lenco een doordacht en kwalitatief hoogstaand apparaat gekocht te hebben.
Batterijduur: zeer beperkt, als je geen muziek afspeelt loopt batterij als een razende leet.
Als de accu leeg is en aan de acculader van de auto wordt gekoppeld heeft hij een kwartier nodig om weer gebruikt te kunnen worden.
Als je muziek gaat luisteren en stopt met luisteren, houdt het apparaat niet bij waar je gebleven bent en begin je weer waar je eerder gestart bent.
Wil je een podcast of luisterboek beluisteren, kun je niet snel doorspoelen naar waar je gebleven bent. (dit punt wordt ook niet bijgehouden door Lenco)
Als je een album wilt afluisteren gaat dit in alfabetische volgorden - niet logisch en irritant.
Bluetooth werkt niet met mijn audio systeem in mijn auto, mijn Samsung telefoon werkt probleemloos
De micro usb connectie, raakt heel snel "uitgelubberd" de stekker valt er daardoor heel makkelijk uit.

Pluspunten

Minpunten

• Batterijduur
  • Beschikbaarheid bij opladen
  • Houdt niet bij wat afgeluisterd is
  • Je kunt niet snel doorspoelen
  • Album heeft verkeerde volgorde

hms-geleen 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

6,6
wat ik mis is shuffle play via blue tooth en het begint iedere keer bij het eerste nummer na de opstart; niet handig als je 6000 nummers er op hebt staan