Apple iPod shuffle 2GB

Lenco SCD-68 DAB+

• Kleuren blauw
  • FM radio Ja
Lenco SCD-68 DAB+

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,1

Tegeltje2002 22-03-2015 Product half jaar in bezit

5,4
Op zich een mooi product. De geluidskwaliteit is super. Het is echter een ramp om muziek op de IPod te krijgen. Programma's als ITunes en MediaMonkey zouden dit mogelijk moeten maken echter het grootste deel van wat je aanbiedt wordt niet geaccepteerd. Ter vergelijking, vanaf een Windows omgeving muziek op een Sony zetten, zeg 10 albums, kost een paar minuten. Op de IPod ben je zo een paar uur verder.
Al met al wat mij betreft een enorme afrader.

JarnoBente2 22-01-2015 Product jaar of meer in bezit

7,4
Deze I-pod ooit ergens bij gekregen en heeft een tijd lang in de kast gelegen. Nu sinds een tijd in gebruik door mijn dochtertje. Heel mooi geluid en kan prima tegen een stootje (mijn dochtertje heeft de I-pod al meerdere keren laten vallen). Formaat is piepklein.
Het grootste nadeel is dat je niet weet welke cd je draait. Er zijn wel 'playlists', maar dat heet dan playlist 1, playlist 2 enz. Je moet dus goed onthouden wel cd op welke playlist staat.
En er is ook geen schermpje wat aangeeft welke playlist je nu hebt.

R-Tech 17-01-2014 Product half jaar in bezit

Omdat ik de foto's niet mooi vond heb ik een filmpje over deze ipod gemaakt, deze is te kijken op http://m.youtube.com/watch?v=UKmOFuJW5pE. Ik hoop dat dit genoeg vertelt, vond je deze video leuk? Vergeet dan niet te liken...