De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 34WP550 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Ann V. 06-02-2022

Gigantisch beeldscherm van hoogstaande kwaliteit

Geschreven voor: LG 34WP550

Zeer strak zwart design met erg stabiele voet, die ook nog eens minimalistisch oogt. Het scherm is erg handig te koppelen (HDMI x2) met je computer en heeft bovendien een duidelijke knop onderin om het beeld in of uit te schakelen.

Je kan het zeer eenvoudig verhogen of verlagen; zelfs kantelen gaat vlot om de juiste stand te helpen vinden! De beeldkwaliteit is prima en er zit zeker geen vertraging op. Wel jammer dat er geen geïntegreerde geluidsboxen zijn…

Los daarvan is het beeldscherm gigantisch groot! Je moet dus in je bureau zeker voldoende ruimte hebben om het op een aanvaardbare afstand te kunnen plaatsen. Dit vraagt door de eerder korte stroomkabel (afhankelijk van inrichting werkplek natuurlijk) soms om een verlengsnoer.

Hierdoor is het minder bruikbaar als extra uitbreiding van je laptopscherm; wel kan je makkelijk op het grote scherm simultaan in verschillende werkdocumenten aan de slag.

Ondanks wat er wordt beloofd, treedt toch nog behoorlijk snel vermoeidheid op voor je ogen!

Pluspunten

• Hoogstaande beeldkwaliteit
  • Erg gebruiksvriendelijk
  • Strak simplistisch design

Minpunten

• Toch vermoeidheid ogen
  • Geen geïntegreerde geluidsboxen
  • Korte stroomkabel

ibtisam chikri 06-02-2022

aanrader

Geschreven voor: LG 34WP550

Ik heb nu al een paar weken de ultraWide monitor van LG in mijn bezit. Ik heb het geluk gehad deze te mogen testen en ik moet zeggen dat ik er super tevreden over ben.

De monitor krijgt voor gebruikersgemak een dikke 10 van mij. ik heb hem snel en gemakkelijk kunnen monteren. Het design van de monitor oogt ook mooi en chique. Verder is het scherm verstelbaar wat naar ergonomie een pluspunt is omdat je zelf de gewenste hoogte kan kiezen.

Je kan de monitor zowel gebruiken voor casual gaming als dagdagelijks gebruik. Door het brede scherm is deze monitor uiterst geschikt voor multitasking. Het beeldkwaliteit is voldoende voor gaming, media consumptie en of documentbewerking.
het enige minpunt aan deze monitor is dat deze geen ingebouwde speakers heeft.

Pluspunten

• installatie gemak
  • schermbreedte
  • in hoogte verstelbaar

Minpunten

• geen ingebouwde speakers

j************@t********* 06-02-2022

Lg Ultrawide alleskunner voor een mooie prijs

Installatie.
De monitor komt mooi verpakt toe.
De installatie is super makkelijk, je heb er namelijk geen gereedschap voor nodig.
Als je de monitor plaats zal je wel merken dat de voet aan de grote kant is, hierdoor staat hij wel zeer stevig.

Beeld

Ik had verwacht dat de resolutie aan de lage kant zou zijn voor zo'n groot scherm.
Maar bij het opstarten moest ik onmiddellijk mijn ongelijk toegeven, alles is zeer scherp en goed leesbaar zonder probleem.
De kleuren worden prachtig weergegeven dankzij de HDR functie.
De ververssnelheid van 75Hz is voor mij voldoende, maar voor hardcore gamers mss aan de lage kant.
Om op te werken is de extra werkruimte een zegen, geen 2 monitors nodig.
Zowel om op te gamen (hierbij wel even het scherm op de game functie zetten) als om media te bekijken is dit scherm super.

Connectiviteit
Er zijn 2 HDMI poorten aanwezig alsook een 3.5mm audiojack.
Hier mis ik eigenlijk enkel een displayport of een usb c connector voor de toekomst.

Conclusie

Ik ben zeer tevreden van deze LG Ultrawide 34 WP550.
Deze heeft alles wat ik nodig heb van een monitor en is betaalbaar.

Pluspunten

• formaat
  • instalatiegemak
  • verstelbare voet
  • HDR

Minpunten

• Geen DP of usb C
  • grote voet

Giovanni_S 20-01-2022

Lg ultrawide monitor

Geschreven voor: LG 34WP550

Ik heb deze LG ultrawide monitor nu enkele weken in mijn bezit.
Wat een verademing!
Toestel zonder poespas makkelijk aan te sluiten via hdmi.
De ultrawijde schermbreedte zorgt voor een ultiem gebruiksgemak. Je kan er makkelijk 2 á 3 programma’s naast elkaar open staan hebben. In tijden van thuiswerk en online vergaderingen echt een meerwaarde!
Reactiesnelheid is heel hoog.

Toestel is in hoogte verstelbaar, wat een enorme toegevoegde waarde is naar ergonomie toe. Bovendien is het scherm ook diagonaal kantelbaar.

De aan-/uitknop (mini joystick) die perfect ingewerkt zit aan de andere onderzijde van het scherm. Via deze knop kan je de verschillende beeldscherminstellingen wijzigen.

De leesmodus zorgt voor het aangenaam lezen van lange teksten op een scherm.

Ik ben helemaal overtuigd van deze monitor. Dit is echt een toegevoegde waarde aan uw home office of game setup!

Pluspunten

• Schermbreedte
  • LeesModus
  • Scherpe kleuren

Minpunten

• Omvangrijke voet