De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 32GN650-B op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mike 11-02-2022

Top scherm met meerdere doeleinden

Geschreven voor: LG 32GN650-B

Ik heb de LG 32GN650-B nu een paar dagen. En ben enorm verbaast hoe goed het beeldkwaliteit is. Ik hou van producten die meerdere doelen hebben, en dat is deze monitor alvast ook. Je kan deze monitor perfect gebruiken als tv (scherm is best groot),of bij je laptop of pc om scherm te delen.

Alsook bij het gamen, heb zowel witcher 3 als red dead redemption 2 erop gespeeld(ps5 & xone)
en zag veel meer details dan op men tv
(heb nochtans ook een grote tv)

Kleuren zijn fel en levendig, en monitor is ook super gebruiksvriendelijk, alles is bedienbaar met een knopje onderaan. Ook een heel stevige voetstuk en alles was gemakkelijk te monteren in vergelijking met men vorige monitor. Echt een topproduct. Enige minpuntje vind ik het energieverbruik, maar als je bekijkt welk beeld je ervoor in de plaats krijgt is dit meer dan normaal.

Pluspunten

• Beeld mooi levendig
  • Stevig materiaal

Minpunten

• Verbruik

T********@h********* 29-11-2021

Prachtige monitor

Unboxing:
Toen ik de verpakking open deed was ik onmiddellijk verrast door het elegante design aan de buitenkant. Toen ik de monitor begon te installeren verschoot ik ervan hoe makkelijk dat eigenlijk was. Je hebt geen tools nodig hiervoor en het duur slechts een paar minuten. De instellingen waren gemakkelijk aan te passen met de multifunctionele joystick-achtige k.o. in het midden onderaan het paneel. Het was onmiddellijk duidelijk hoe ik in het menu kon navigeren. Mijn eerste indruk was dus positief.

Eerste kennismaking:
Na het aansluiten van de monitor ging ik de instellingen van mijn pc aanpassen om de functies van het scherm te kunnen benutten. De resolutie stond onmiddellijk juist. De refreshrate van 165Hz en G-sync moest ik nog aanzetten via het Nvidia control panel. De HDR moest ik in de windows instellingen aanzetten. Op het eerste zicht zag dat er verschrikkelijk overbelicht uit. Dit tot ik de instellingen van het scherm zelf doorliep en merkte dat de helderheid van 100 naar 60 veranderen de HDR zijn ware mooie dynamische kleuren weergaf. Voor de rest heb ik niet veel instellingen verandert buiten de monitor op de gamemodus zetten met de laagste latency.

Na grondig gebruik:
Wat de grootste verbetering voor mij is ten opzichte van men vorige monitor is de freesync/G-sync. Hierdoor zien games er zelf bij relatief lage fps er niet schokkerig uit en krijg je nooit last van screentearing.

Pluspunten

• Freesync / Gsync
  • 165Hz
  • Mooi beeld dat voldoende helder kan
  • Stabiele voet met goede aanpasmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Beetje ruis op mijn aangesloten speakers

Michael Allen 22-11-2021

LG 32GN650-B : LG is king

Geschreven voor: LG 32GN650-B

Met zijn 1ms responstijd en 165hz met G-sync is dit het beste monitor dat ik heb kunnen gebruiken. Dit in functie met mijn Zotac 3060 en Ryzen 7 5800x heb je zuiver en gedetaileerd beeld. Je behoudt op ultra settings en vaste 60 tot 100 fps. Voor deze heb ik de nieuwe Call of Duty Vanguard gespeeld, als ook Battlefield 2042 en Microsoft Flight Simulator 2020. Het is geen curved scherm maar met 82cm gaat dit goed samen met zijn klein broertje. Hij is ideaal om te gamen in het donker zonder back light. Je merkt wel dat rekening gehouden wordt met uw ogen. Je kan lange sessies achter het scherm zitten zonder enig vorm van hoofdpijn te krijgen. Je hebt ook de mogelijkheid om een crosshair te plaatsen op je scherm net die extra voordeel te hebben in de meeste shooters. Met 82 cm neemt dit wel wat ruimte in en je op zijn hoogste stand is er wel een soort van schommel aanwezig. Maar voor zijn prijs, functies modeleerbaarheid is dit in goede stap voor HDr en 4K gaming.

Pluspunten

• HDR
  • G-sync
  • 1/ms
  • prijs

Minpunten

• Ergonomie
  • Statief