Panasonic SC-PM500

tuner
Muziekvermogen
LG CM2460

T. Beij 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

De kwaliteit van het geluid is voldoende maar zou beter kunnen zijn met wat zwaardere boxen.
Een pluspunt is de mogelijkheid om een coaxkabel aan te sluiten waardoor de ontvangst van de radio perfect is.
Het is een degelijke en goed afgewerkte set.
'Extra' zitten er een USB- en Ipodaansluiting op.
De afstandsbediening moet even goed bestudeerd worden met de uitgebreide handleiding maar kan dan ook met veel gemak gebruikt worden.

Bob van Slooten 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat. Goed geluid. Aan te sluiten op de kabel van Ziggo met coax-kabel.(75 dB nemen)Eenvoudig te bedienen. Alles ging in 1x goed. Houd wel je hoofd erbij als het apparaat installeert, dat alle draadjes goed zitten en vergeet dan de coax-kabel niet aan te sluiten. Fraaie handleiding!

Jeanti 20-05-2014 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden over dit toestel. Hebben het eerst voor onze dochter van 7 gekocht, daarna voor onze zoon van 10. De klank is aangenaam. Je kan goed cd's spelen en usb-sticks. De ipod-aansluiting hebben wij nog niet gebruikt. Er zitten timers en veel voorselecties op. De wekker goed instellen is iets ingewikkelder, maar eens je het kent is het ook simpel.
Een goede antenne levert veel meer ontvangstmogelijkheden dan de bijgeleverde.

geneB 25-08-2011 Product paar weken in bezit

Geweldige miniset voor betaalbare prijs. Geweldig geluid uit deze kleine boxen. Lekker zware bas en helder geluid.Automatische zenderinstelling ideaal en makkelijk te installeren. Heb deze set voor mijn schoonmoeder gekocht maar ben zo enthousiast dat ik hem ook voor mezelf ga kopen. Echte aanrader.