Philips Harmony DCD7010/12 - Reviews

2 x 50 watt
Usb-aansluiting

NuIk 27-07-2013 Product paar dagen in bezit

6,4
Als mediaspeler is het een prul. Wat vooral opvalt is hoe traag het apparaat is. Ik gebruikte een 4GB USB-stick met daarop 350 nummers. Als een nummer af is duurt het soms 30(!) sec voordat het volgende nummer begint. En je moet al helemaal niet proberen om een diapresentatie te starten tijdens het afspelen van muziek. Bij het minste of geringste haperen de liedjes. Als een lijst met nummers wat lang is, is het scrollen door die lijst niet te doen. Daarbij reageert het apparaat soms erg langzaam op de afstandsbediening. Ook jammer dat het apparaat het nummer niet onthoud als je ‘m uitzet. Na aanzetten begint ie iedere keer het hetzelfde nummer.
Foto’s worden langgerekt weergegeven. De verhouding klopt dus niet. Daarbij valt er links en rechts een stukje van de foto weg. De scaling is zover als ik weet ook niet in te stellen. En ook zie ik soms geheel onwillekeurig dat een foto maar half weergegeven wordt. Het onderste deel is dan zwart. Als ik diezelfde foto dan nog een keer open pakt ie ‘m wel goed. Bij het afspelen van een diapresentatie is de intervaltijd niet instelbaar.
Het apparaat leest alleen USB-sticks, geen USB-harddisks.
Radio, CD/DVD en geluid is prima. Een laatste minpunt (althans voor mij) is dat de balans niet in te stellen is.

NvBgm 05-03-2013 Product paar dagen in bezit

Reactie op Gé23:

Op het toilet kijk je toch maar met 1 oog dus geen grote tv nodig lijkt mij. of had je een 3d in gedachte??

Bartholomeo 08-06-2012 Product maand in bezit

9,4
Prima setje, gluidskwaliteit is meer dan behoorlijk voor zo een klein setje, zelfs de bassen klinken aardig goed
door. Bass en Treble zelf te regelen.
Audio via USB werkt prima, video daarentegen niet zo goed. Speelt enkel DivX af, en na een tijdje spelen begint het geluid achter te lopen op de beelden.
DVD weergave is prima. iPod/iPhone/iPad heb ik niet.
Radio werkt ook perfect.
Kortom een zeer compact setje met een prima vermogen en dito geluidskwaliteit. Enkel het afspelen van DivX werkt niet naar behoren.

HJ2011 16-11-2011 Product kwartaal in bezit

Ik zocht een geluidsinstallatie voor in de keuken. Aansluiting voor Ipod mét cdspeler was essentieel. Kwam op deze omdat we ook een tv in de keuken willen hebben, dan heb je meteen een dvd hdmi kwaliteit.
Het geluid is fantastisch.
Af en toe pakt hij helaas de Ipod niet altijd, maar de verbinding even verbreken en er direct weer opzetten is voldoende zodat de dockingstation de ipod ziet & kan afspelen.
Een cd luisteren: neem wat tijd, want eerst moet de dvd-speler het als een audioschijf herkennen.