Pioneer X-HM72-K - Reviews

tuner
Muziekvermogen
Usb-aansluiting

Arno 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm met alle info die je hebben wil.

Goed apparaat voor deze prijs. De ontelbare internet radio stations zijn alle goed te vinden en het geluid is zeer goed. Ik heb de stand trouwens op jazz gezet. Dan vind ik persoonlijk de klank het mooist. Op de line ingang heb ik een oude Lenco platenspeler uit 1970 gezet. Wel middels een voorversterker. Ook de oude lp's klinken fantastisch door de luidsprekers. Ik kan dit product zeker aanbevelen. Veel keuze opties en Bluetooth was ook een wens van mij. 1 nadeel, het opstarten van het apparaat duurt wat lang. Ongeveer 20 seconden.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Opstart tijd
  • Geen DAB radio.

hans.c 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik heb deze set nu een paar dagen in bezit en hij bevalt me uitstekend.
Unit is zeer solide gebouwd (ongelofelijk voor deze prijs) en speelt vrijwel alles af: airplay vanaf iphone, ipad of mac; internet radio, cd, tuner en ook nog bluetooth, spotify, usb. Deze laatste 3 nog niet getest.
Gaaf display dat groot en goed leesbaar is. Album art voor spelen vanaf itunes, en internet radio.
Geluid is uitstekend, zeker weer als je het prijspeil bedenkt. Zou me niet verbazen dat deze unit nog veel beter kan klinken met grote speakers.
Pioneer control app is eenvoudig maar handig om de unit aan te sturen. Maakt afstandsbediening overbodig.
Overall zeer tevreden. Ik heb lang gezocht naar een all in one unit, lang de denon ceol overwogen. Maar toen deze pioneer uitkwam en ik de eerste (duitse) reviews las was ik verkocht. Terecht, naar nu blijkt!