Philips BTB7150/10 - Reviews

Componenten
tuner
Muziekvermogen
USB-aansluiting

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Guus001 04-09-2017

zeer goede HIFI systeem voor weinig geld.

IK ben zeer tevreden met dit hifi systeem. Zeer mooi en helder geluid en goede luidsprekers. Design van deze installatie is zeer duurzaam. De behuizing is van aluminium wat ik zeer apprecieer bij een hifi installatie. De versterker in deze hifi is zeer goed. 75 watt per kanaal met bass en Treble regeling. De Audio inging functioneert ook prima. De bluetooth verbinding van dit apparaat is zeer uitstekend. De verbinding met mijn Ipad is zonder storing of onderbrekingen.

De cd-speler is waar dit systeem zijn zwakker punt laat zien. Waarom zit in deze hifi geen hoogwaardige cd speler? Er zijn een aantal cds waar de speler moeite heeft om de TOC te lezen. Wel spelen alle cds goed af! het springen van nummer 1 naar nummer 10 heeft de cd speler iets meer tijd nodig met het vinden van de track. Ik vind dat Philips een hoogwaardigere cd speler in dit systeem had moeten plaatsen. De cd speler functioneert als een draagbare cd speler uit begin jaren 90. Ik moet er wel bij vermelden dat de meeste cd spelers in Hifi micro systemen minder zijn van kwaliteit.

Minpunt twee is een luide voeding in het systeem. Als het systeem niet geheel is uitgeschakeld hoor ik een gezoem. Dit hoor ik echter alleen als ik boven de installatie hang. Van een afstand is het niet te horen. Mijn oplossing is de power knop lang ingedrukt houden, totdat het systeem in ECO Mode gaat. Het systeem is dan geheel uit waardoor het gezoem niet meer te horen is. Ik ben voor dit probleem terug gegaan naar de winkel. Tot mijn verbazing had het demo systeem in de winkel dit ook...dus geen defect

Samengevat: Ik ben zeer tevreden met dit systeem....alleen vind ik de keuze van de cd speler zeer jammer dit had beter gekund.

Anoniem 02-09-2017

Goed product

Goede kwaliteit alleen jammer dat de klok na een tijdje helemaal uutschakelt, het geluid is goed met een stevige bas, cd, mp 3 en bestanden van je mobiel, alles kun je afspelen ! Heel mooi product !

jokealex 25-04-2017

slecht

zeer ingewikkeld om radiozenders vast te leggen heb al van alles geprobeerd maar helaas steeds zijn ze weer weg.

Dombo3456 27-01-2016

Gebruikershandleiding

Het instellen van de radiozenders is een ramp omdat er niet duidelijk een volgorde inzit. Alle talen lopen door elkaar en als leek heb je toch wat meer aanwijzingen nodig om dit voor elkaar te krijgen.
Moet hier echt hulp bij zoeken. Waardeloos

vdsl 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi goed werkende installatie waar bij het DAB+ systeem direct meer dan goede zenders zoekt.
geeft een goed geluid.
dus zeer tevreden met de aan koop