• Test panel 7,6 jul 2020
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA SMV420WIT op Kieskeurig.be.

Kim D 20-07-2020

Fijne compacte magnetron

Klein maar fijn.
Met zijn 8 programma's voldoet ie ruim aan alle wensen. Er past precies een groot bord in of een hoge bak met eten om op te warmen.
Je kan de snelle start gebruiken waarmee je meteen 1 minuut op vol vermogen (800watt) opwarmt of je stelt gericht een programma in. Zoals aardappelblokjes koken. Of drinken opwarmen.
De magnetron is natuurlijk ook te gebruiken om eten mee te ontdooien. Daar heb je 3 programma's voor.
De bediening is makkelijk. De magnetron ziet er niet heel stijlvol uit maar daar is de prijs ook naar. Verder is de binnenkant goed schoon te houden.
Alleen het openmaken van de deur dmv het indrukken van de grote knop gaat te zwaar. De compacte en dus lichte magnetron verschuift dan steeds.
Al met al waar voor je geld.

Pluspunten

• Duidelijk menu
  • Compact
  • Automatische programma's
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Magnetron is licht dus schuift makkelijk

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Kim,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Veel (opwarm-kook) plezier van deze mooie magnetron.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

h**5@g**l.com 31-10-2021

Gebruik het al jaren

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Deze magnetron heb ik aangeschaft ter vervanging van de oude die na vijf en een half jaar door foutief handelen moest worden vervangen .Dit was ook een ETNA dus was het geenprobleem om een keuze te maken het moest in ieder geval weer een ETNA zijn .Deze ziet er net zo betrouwbaar uit en zijn werking is perfect.
P.Visser vlaardingen

Pluspunten

• goed formaat
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen minpunten gevonden

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste heer/mevrouw Visser,
Wat fijn dat u wederom voor ETNA heeft gekozen en de moeite neemt deze review te schrijven.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Opa Ardy 18-03-2021

Mooi design

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Makkelijk te bedienen apparaat en doet alles wat je van een magnetron kan verwachten, dus opwarmen, ontdooien en koken.

Pluspunten

• Diverse mogelijkheden en makkelijk in te stellen
  • 8 Voorgeprogrammeerde programma's
  • 3 Ontdooistanden
  • 5 Vermogenstanden van 20-800 Watt

Minpunten

• Signaal klaar (end) had iets minder luid gekund

Officiele reactie van Atag 19-03-2021

Beste opa Ardy,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak van de magnetron.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Jaap 13-02-2021

Witte magnetron, klein model

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Witte magnetron, werkt prima, doet wat ie moet doen. (en groot genoeg voor bakjes en bekers/Kommen).
De magnetron bromde erg bij aanzetten, maar er zat een schroefje aan de achterkant los. verder geen problemen meer.

Pluspunten

• Klein, en genoeg vermogen

Minpunten

• bromt bij aanzetten, maar snel verholpen

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Beste Jaap,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Op dat brommen na, maar dat was van korte duur ;-)

Veel plezier gewenst van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Ulsie 29-07-2020

Prima magnetron voor af en toe gebruik

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Als gezin van 4 met verschillende sporten en soms ook werktijden is een magnetron toch een fijne handigheid in huis.

De magnetron is niet mega groot, maar voor ons prima, dus juist fijn dat het niet te groot is.
De gebruiksvriendelijkheid is groot. Makkelijk in gebruik en het geeft aan wanneer het programma afgelopen is.

De magnetron is makkelijk te reinigen, echter is de magnetron vrij licht waardoor je het makkelijk naar voren trekt wanneer je bijvoorbeeld het deurtje open wil doen. Voor ons geen probleem, maar kan mij voorstellen dat anderen dat als niet prettig ervaren.
Qua look is het een prima, het is immers een magnetron. Bij ons staat ie in de bijkeuken, in de keuken zou het bij ons niet passen.
Ook is de magnetron mee geweest naar de camping. Dan is het juist ideaal dat het licht is. Al met al een prima magnetron voor de prijs.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• Schuift met openen/sluiten

MarjanPL 26-07-2020

Compacte magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Het is een prima magnetron. Doet wat hij moet doen en heeft een vermogen van 800 Watt.

Het deurtje openen gaat niet heel soepel waardoor je de hele magnetron van zijn plek verschuift als je hem wilt open maken. Wellicht zou daar in toekomstige modellen wat aan gedaan kunnen worden.

De inhoudt is 20 liter en dus niet erg ruim. Voor kleine gezinnen of tweepersoons huishoudens een prima format. Wij zijn met 7 personen en moeten daardoor nog wel eens in etappes opwarmen en/of ontdooien. Niet erg als je er rekening mee houd.

Wat wij ook wat jammer/lastig vinden is dat er op het display gewerkt word met procenten ipv met Watt. Niet heel handig gezien er op alle kant en klaar maaltijden word gesproken over een x aantal minuten bij een x aantal Watt.

De bediening is verder erg simpel/makkelijk en je kunt kiezen uit 8 verschillende kookprogramma's en 3 ontdooiprogramma’s.

Als het programma is afgelopen geeft de magnetron dat aan door middel van een aantal piepjes. Mocht je die gemist hebben herhaald hij dit na 2 minuten nog een keer.

Hij is gemakkelijk schoon te maken van binnen en buiten.

Al met al een prima magnetron! Klein maar fijn.

Pluspunten

• Formaat
  • Prijs/kwaliteit
  • Kook en ontdooiprogrammas

Minpunten

• Licht
  • Zwaar te openen deurtje
  • Procenten ipv Watt

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Marjan,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering, Wij nemen de aangegeven punten mee en wensen jouw veel kook plezier toe van deze magnetron.

Alice Webcareteam ETNA

bruv 24-07-2020

Magnetron met vele mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

De magnetron heeft een mooi formaat en is ruim genoeg qua inhoud. Het is licht wat ik prettig vind bij het schoonmaken, echter is het nadeel dat het bij het indrukken van de open-knop soms schuift. Ik ben positief verrast over de vele mogelijkheden die op de magnetron zitten. Ik moest hier echt even aan wennen, want mijn vorige magnetron was erg simpel en basic. Nadat ik alles heb uitgeprobeerd kan ik zeggen dat ik tevreden ben over de magnetron. Het is simpel in gebruik, ondanks de mogelijkheden die de magnetron biedt. Zelf maak ik bijna geen gebruik van het kookprogramma, maar het ontdooi programma daar en tegen bevalt me goed als moeder die vele hapjes moet ontdooien. Het ontdooi programma kent drie standen, ook dit is even uitproberen, maar als je het eenmaal weet is het erg handig in gebruik. Daarnaast is het ook prettig dat je zelf voor 10 of 20 seconden producten kunt opwarmen.

Pluspunten

• maakt geluid als het programma klaar is
  • programma langer of korter maken tijdens gebruik

Officiele reactie van Atag 28-07-2020

Beste bruv,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
We wensen je nog veel plezier van deze mooie magnetron.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Nico 15-07-2020

Makkelijke compacte magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Compacte magnetron met een vermogen van 800Watt. Door zijn20 liter inhoud niet echt ruim. Het design is niet heel spannend.
Paar kleine nadelen:
De magnetron is doordat hij klein/compact is, ook erg licht. Bij het indrukken van de knop om het deurtje te openen schuift de magnetron hierdoor weg. De knop gaat vrij zwaar.
Het display geeft niet de hoeveelheid Watt aan, maar het percentage. Dus 100%, 80% enz. Dan moet je zelf omrekenen hoeveel Watt dat is.
Voordelen:
Er zit een zeer duidelijke handleiding bij met informatie over de verschillende programma’s. Makkelijke bediening en 8 (!) duidelijke kookprogramma’s.
3 ontdooiprogramma’s. Je kan makkelijk aangeven welk product je hebt en wat het gewicht is. Het programma weet dan op welke stand en hoelang hij moet ontdooien.
Even snel ontdooien zijn 3 drukken op de knoppen en hij start.
Nadat het programma is voltooid een paar pieptoontjes. Indien je hem vergeet leeg te halen of te openen geeft hij 2 minuten later weer een aantal pieptonen om je te herinneren.
De binnenzijde is glad afgewerkt waardoor hij gemakkelijk schoon te maken is.
Kortom, een goede, kleine magnetron. Waar voor het geld

Pluspunten

• compact
  • 800 Watt
  • Kook programma's
  • Ontdooi programma's

Minpunten

• licht en schuift daardoor makkelijk
  • Wattage in procenten

Officiele reactie van Atag 17-07-2020

Beste Nico,

Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om deze uitgebreide review te geven over de SMV420WIT. Bedankt voor je feedback. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Veel gemak van deze magnetron.

Groet Heidi

Elly Molenaar 03-04-2020

Handige kleine magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Het is een kleine magnetron, wat ideaal is voor in onze keuken. Hij neemt weinig plek in, maar is toch mooi om te zien. Hij verwarmt erg goed. Je moet je borden alleen wel aanpassen op de kleinere inhoud van de magnetron, er kunnen dus geen hele grote borden in, maar dat is geen probleem voor ons.

Pluspunten

• Handig
  • Klein
  • Verwarmt goed

Minpunten

• Kleine inhoud

Officiele reactie van Atag 06-04-2020

Beste Elly, bedankt voor je mooie en duidelijke review. We wensen je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Elise Hendriksen 26-03-2020

Top magnetron!

Geschreven voor: ETNA SMV420WIT

Doet wat het moet doen en vanwege zijn compacte formaat ideaal op het keukenblad te zetten. Mag gezien worden!

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Voelt degelijk aan

Officiele reactie van Atag 27-03-2020

Beste Elise,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de magnetron.
Bedankt voor deze mooie review score; een 10. Daar zijn wij erg blij mee.
Heel veel plezier met de magnetron.

Met vriendelijke groet, Femke