Sharp R-970IN - Reviews

Inhoud
40,00 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

5,4

• Slecht

kruithof_h 26-11-2013 Product half jaar in bezit

Deze oven hebben wij gekocht omdat wij graag bakken. Na een aantal weken bleek hij niet te voldoen dus hebben wij hem terug gestuurd ter reparatie naar sharp. Dit omdat hij de ingestelde temperatuur bij lange na niet haalde ( 160 ipv 220 graden!) en alle etenswaren werden aan de achterkant van de oven zwart terwijl ze aan de voorkant nog rauw waren, dit met de heteluchtstand waarmee de oven gelijkmatig verwarmd hoort te zijn. Binnen twee weken hadden wij hem terug met als conclusie van Sharp: Alles functioneert binnen onze marges. Daar heb je dus niets aan, een oven die niet werkt en de fabrikant die geen verstand van ovens heeft.

marjabakker 15-12-2014

Wij hebben precies hetzelfde euvel, daarvoor is de oven zelfs twee keer terug geweest. Met hetzelfde antwoord: Alles functioneert binnen onze marges.... Je krijgt totaal geen vat op deze fabrikant. We gaan weer een panasonic aanschaffen, die is vele malen beter!

pietbakkes 21-10-2015

Ik heb nu de R-971 INW en die bevalt helemaal niet.
Bij het koken en voorverwarmen komt er condens tussen de glasplaten en Sharp doet er helemaal niets mee.

Hoge Noorden 23-12-2012 Product paar dagen in bezit

6,8
Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar op internet vond ik het euvel meteen: HET 59 SECONDEN SYNDROOM VAN SHARP!
Het speelt al jaren en jaren, maar Sharp heeft er blijkbaar niets mee gedaan. Deze nieuwe magnetron uit 2012 heeft de klacht rechtstreeks vanuit de winkel: welke waarde je ook intoetst, na 59 seconden stopt de magnetron.

A3Ni 29-07-2012 Product paar weken in bezit

6,5
Oven heeft veel mogelijkheden is de enigste van 40 liter. Vorige oven combi ook van Sharp R967 ging duidelijk langer mee. (5 jr.) Deze begaf het al na 4 weken (draait niet meer en magnetron werkt niet meer) ---> terug naar winkel voor reparatie , ben benieuwd hoe lang dit gaat duren!

martin3ssen 02-01-2013

hallo, bij mij precies hetzelfde, heb ook met plezier de R967 zo'n 12 jaar gebruikt, en bij mij bij de 970 draait de plaat ook niet meer, tikkend geluid.
wat voor oplossing bood sharp?
alvast bedankt!
mvg martin

familie doorsnee 02-01-2013

Hallo, bij ons na zo'n 4 weken matig gebruik van de combi magnetron R 970 van Sharp draait het plateau niet meer rond en doet de magnetron het ook niet meer. Wat een ramp! Wij willen graag weten of dit een veel voorkomend probleem is en hoe dit bij anderen opgelost is.