Sharp R-970IN - Reviews

Inhoud
40,00 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

5,4

• Slecht

kruithof_h 26-11-2013 Product half jaar in bezit

Deze oven hebben wij gekocht omdat wij graag bakken. Na een aantal weken bleek hij niet te voldoen dus hebben wij hem terug gestuurd ter reparatie naar sharp. Dit omdat hij de ingestelde temperatuur bij lange na niet haalde ( 160 ipv 220 graden!) en alle etenswaren werden aan de achterkant van de oven zwart terwijl ze aan de voorkant nog rauw waren, dit met de heteluchtstand waarmee de oven gelijkmatig verwarmd hoort te zijn. Binnen twee weken hadden wij hem terug met als conclusie van Sharp: Alles functioneert binnen onze marges. Daar heb je dus niets aan, een oven die niet werkt en de fabrikant die geen verstand van ovens heeft.

Hoge Noorden 23-12-2012 Product paar dagen in bezit

6,8
Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar op internet vond ik het euvel meteen: HET 59 SECONDEN SYNDROOM VAN SHARP!
Het speelt al jaren en jaren, maar Sharp heeft er blijkbaar niets mee gedaan. Deze nieuwe magnetron uit 2012 heeft de klacht rechtstreeks vanuit de winkel: welke waarde je ook intoetst, na 59 seconden stopt de magnetron.

A3Ni 29-07-2012 Product paar weken in bezit

6,5
Oven heeft veel mogelijkheden is de enigste van 40 liter. Vorige oven combi ook van Sharp R967 ging duidelijk langer mee. (5 jr.) Deze begaf het al na 4 weken (draait niet meer en magnetron werkt niet meer) ---> terug naar winkel voor reparatie , ben benieuwd hoe lang dit gaat duren!