LG MC8080HLCS - Reviews

5,5 Lees 1 review
Inhoud
31 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

Beoordeling op basis van 1 review

5,5

• Slecht

cairny 20-03-2012 Product half jaar in bezit

5,5
Na eerst de Kieskeurigsite gechecked te hebben gekozen voor deze magnetron.
Het is een mooi apparaat in je keuken maar qua bediening is het toch wel wennen en soms ook zoeken.
De draaifunctie van het plateau kan bij het gebruik van oven en grill uitgezet worden en hier begon ons eerste probleem. Het was een hele puzzel om uit te zoeken hoe dit op de juiste manier te gebruiken. Maar goed dan denk je in eerste instantie dat je zelf iets fout doet. Maar toen het draaien midden in een programma stopte heb ik de storing gemeld. Monteur gekomen en deze heeft er een nieuw bedieningspaneel opgezet. Diezelfde dag gelijk uitgeprobeerd, hij draaide prima maar kwam toen met de melding F01 en deed niets meer. Stekker eruit gehaald en na een uur opnieuw aangesloten melding F10 verscheen. Opnieuw monteur laten komen en deze gaf aan dat de melding te maken had met de thermische thermostaat. Deze vernieuwd en probleem zou verholpen moeten zijn. Dus diezelfde dag weer getest en helaas weer dezelfde melding. 2 Dagen later weer monteur in huis en opnieuw bedieningspaneel vervangen. 's Middags weer getest en ook nu weer problemen. De magnetron stopte spontaan en was ook nu weer niet meer aan de praat te krijgen. Weer melding gedaan bij LG en als het goed is krijgen wij nu toestemming om een andere magnetron te halen. Gezegd moet worden dat de servicemonteur er iedere keer snel was en het zeker niet aan deze heer heeft gelegen. Nu maar hopen dat de verdere afhandeling ook zo correct gebeurd.