ETNA SMV620ZWA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA SMV620ZWA op Kieskeurig.be.

Rene 21-11-2019

Lekker compact

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Ik zocht naar een kleine magnetron. In een winkel liep ik tegen deze aan. Mooi vintage design en lekker compact. Werkt perfect en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Compact
  • Uitstraling
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 22-11-2019

Beste Rene, bedankt dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven. Goed om te lezen dat de SMV620 de juiste keuze is geweest. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Eric 11-09-2019

Retro uiterlijk en functioneel apparaat.

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Ter vervanging gezocht naar een nieuwe magnetron voor eigenlijk alleen opwarmen, hij moest zwart van kleur zijn en kwamen zo op deze Etna.
Vergeleken met onze oude combimagnetron is dit een compacte kleinere magnetron, waar een bord in past en niet echt een ovenschaal.
Prijs kwaliteit verhouding is prima vergeleken met andere apparaten.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.
  • Retro uiterlijk.

Minpunten

• nog niet gevonden.

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Eric, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Veel plezier met deze retro magnetron. Groet Heidi

Tim 09-09-2019

Fijne magnetron!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

In eerste instantie gekozen voor deze magnetron vanwege het leuke design, maar ook in gebruik heeft deze magnetron zich bewezen als zeer praktisch en eenvoudig in gebruik.

• Veel functies
  • Praktisch en eenvoudig in gebruik

Officiele reactie van Atag 10-09-2019

Hallo Tim, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het wordt gewaardeerd door ons dat je een leuke en positieve review hebt achtergelaten. Groet, Alice webcareteam ETNA