ETNA SMV620ZWA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA SMV620ZWA op Kieskeurig.be.

Weijers 21-09-2020

Duidelijke bediening en voldoende inhoud

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Kunnen redelijk grote borden in en is toch compact. Daarnaast veel opties en duidelijke bediening. Ook mooi design

Pluspunten

• design
  • bediening
  • compact

Minpunten

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Geachte heer/mevrouw Weijers,

Bedankt voor deze positieve review.
Wij vinden het fijn om te lezen dat deze stijlvolle magnetron aan uw verwachtingen voldoet.
Veel plezier gewenst met uw aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

Paul 03-07-2020

Compacte en fraai uitziende magnetron

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Deze magnetron is lekker compact en ziet er fraai uit. Hij is makkelijk in te stellen en heeft veel programma’s. Deze zijn duidelijk te zien op de display

Pluspunten

• Compact
  • Uitgebreide mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Paul,

Bedankt voor deze korte maar duidelijke review! Dat is waar we het voor doen. In alle opzichten helemaal naar je wens. Veel plezier van deze retro-look magnetron.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

WS 29-06-2020

Top design!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Mooi design, eenvoudige snelle bediening en werkt goed. Lekker compact model dus neemt niet te veel ruimte in beslag, maar toch past een diner bord er net mooi in.

• Werking

Officiele reactie van Atag 30-06-2020

Beste WS,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat deze stoere magnetron in alle opzichten helemaal naar wens is. Veel plezier ervan.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Marianne 24-03-2020

Prachtige magnetron om te zien!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

De eerste keuze was de "uitstraling" van deze retro-magnetron. Het is een hele goede keuze geweest! Mooi en makkelijk in gebruik. Ook heeft dit apparaat meerdere handige gebruiksmogelijkheden.

Pluspunten

• Mooi om te zien!
  • Makkelijk in gebruik.
  • Meerdere handige gebruiksmogelijkheden.

Officiele reactie van Atag 25-03-2020

Beste Marianne, Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk te lezen dat je zo tevreden bent over de SMV620ZWA magnetron van ETNA. Wij wensen je nog veel kookplezier toe. Vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Rene 21-11-2019

Lekker compact

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Ik zocht naar een kleine magnetron. In een winkel liep ik tegen deze aan. Mooi vintage design en lekker compact. Werkt perfect en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Compact
  • Uitstraling
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 22-11-2019

Beste Rene, bedankt dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven. Goed om te lezen dat de SMV620 de juiste keuze is geweest. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Eric 11-09-2019

Retro uiterlijk en functioneel apparaat.

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

Ter vervanging gezocht naar een nieuwe magnetron voor eigenlijk alleen opwarmen, hij moest zwart van kleur zijn en kwamen zo op deze Etna.
Vergeleken met onze oude combimagnetron is dit een compacte kleinere magnetron, waar een bord in past en niet echt een ovenschaal.
Prijs kwaliteit verhouding is prima vergeleken met andere apparaten.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.
  • Retro uiterlijk.

Minpunten

• nog niet gevonden.

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Eric, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Veel plezier met deze retro magnetron. Groet Heidi

Tim 09-09-2019

Fijne magnetron!

Geschreven voor: ETNA SMV620ZWA

In eerste instantie gekozen voor deze magnetron vanwege het leuke design, maar ook in gebruik heeft deze magnetron zich bewezen als zeer praktisch en eenvoudig in gebruik.

• Veel functies
  • Praktisch en eenvoudig in gebruik

Officiele reactie van Atag 10-09-2019

Hallo Tim, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het wordt gewaardeerd door ons dat je een leuke en positieve review hebt achtergelaten. Groet, Alice webcareteam ETNA