Whirlpool MWPN 338 SB

Inhoud
33 liter
Vermogen grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool MWPN 338 SB op Kieskeurig.be.

7,9

j.w.bartels 10-08-2019

Duidelijke, moderne uitvoering

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Mede op basis van eerdere ervaring met dit merk, na goede voorlichting, gekozen voor voor deze magnetron. Met duidelijke gbruiksaanwijzing en even wennen aan andere opzet van bedieningsknoppen (tiptoetsen) zijn wij tot op heden tevreden.

Marita van Rosmalen 30-03-2019

Waardeloos apparaat, niet kopen

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Waardeloos en service van Whirlpool ook. Geen woorden voor. Voor mijn vader (86) nieuwe combimagnetron gekocht. Dit apparaat blijkt niet temperatuur gestuurd maar tijd gestuurd. Met gevolg als dat als de combimagnetron uitschakelt en je wilt je gerecht nog een paar minuutjes geven dat niet kan want dat het apparaat gaat dan weer voorverwarmen!! Hierbij maakt de combimagnetron gebruik van de grill waardoor gerecht niet in de oven kan blijven staan. Service monteur gebeld, zou rapport maken en melden. Ook al wieltjes van draaischijf stuk en crispplaat krom. Zou vervangen worden. Geen reactie meer, zelf weer gebeld met verzoek monteur te sturen, deze meldde op de dag zelf dat wat de andere monteur niet kon maken, hij ook niet kon maken. Wederom gebeld. Monteur meldde zich op de dag zelf ziek. Inmiddels helemaal klaar met Whirlpool en contact gezocht met de Mediamarkt waar we dit apparaat hadden gekocht. Stond er plotseling zonder afspraak om 8.15 in de ochtend een monteur voor de deur!! Heeft rapport gemaakt met terug verwijzing naar de mediamarkt. Hij zou rapport daarnaartoe sturen. Is ook niet gebeurd. Hebben we uiteindelijk zelf gedaan. De Mediamarkt biedt gelukkig wel de goede service. Uiteindelijk via Mediamarkt een ander combimagnetron, uiteraard NIET van Whirlpool. Hevig teleurgesteld in Whirlpool, naast slecht apparaat ook nog een eens zeer slechte service. Voor mij nooit meer een Whirlpool. Zeer storend dat na elke telefoontje en 2x bezoek een enquête over de service wordt gestuurd. Ik zou zeggen stop je energie in echte service en niet service op papier. Ik beveel dit apparaat dus niet.

Pluspunten

• crisp

Minpunten

• Tijdens door open raak je snel andere toetsen aan

Nelli B 14-03-2019

Moderne strakke uitstraling

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Deze combi magnetron heeft vele mogelijkheden om te bakken grillen stomen en natuurlijk het opwarmen van gedachten.
Ziet er netjes en modern uit.
1 nadeel de oven gaat maar tot 200c

Pluspunten

• Uitstraling
  • Progamma

Minpunten

• Tot 200c

Antonine 07-03-2019

Krachtige uitstraling, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Onze JetChef had het na jaaaaaren begeven, dus we zochten de opvolger. Deze Whirlpool kwam uit de bus en hij voldoet goed, alleen zijn er toch dingetjes die ik mis. Bij het opwarmen van de ovenfunctie is er geen indicatie hoe ver de temperatuur al is. De klok kun je niet gebruiken als aparte timer. In de bijgeleverde aanwijzingen staat niets over aardappelen of rijst koken en je kunt geen eigen gerechten voorprogrammeren. Desondanks beveel ik dit product toch aan, omdat wat ik mis niet voor iedereen geldt.

D. de Jong 04-03-2019

opwarmtijd

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Ik had eerder een whirlpool met crispfunctie en was daar erg tevreden over, dus toen deze vervangen moest worden wilde ik er graag weer een. De nieuwe is groter en wat opviel is dat deze erg veel opwarmtijd nodig heeft voordat je een afbakbroodje in de oven kan stoppen. Het 2e minpunt is dat nu al na een paar weken de wieltjes die het draaiplateau laten draaien los zijn gekomen van hun houder. Verder werkt alles naar verwachting.

Pluspunten

• grote oven
  • strakke vormgeving

Minpunten

• lange opwarmtijd
  • losse wieltjes

Mark Mulder 03-03-2019

Prettige Combimagnetron

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Veel functies en gemakkelijk te bedienen. Verder een ruime magnetron waarin je veel kunt doen om te verwarmen of te grillen.

Pluspunten

• Ruim
  • Gemakkelijk

Minpunten

• Zwaar

Wladimir 02-03-2019

MWPN 338 SB

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Deze Wjirlpool voldoet aan al onze eisen. Gemakkelijk te bedienen en gemakkelijk schoon te houden. Veel mogelijk heden.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Nog geen gevonden

Ineke McKeurtan 01-03-2019

Mijn 2e Whirlpool combi magnetron

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Dit is mijn 2e Whirlpool combi magnetron en ik ben er net zo blij mee en verwacht dat ik er net zo veel plezier van zal hebben als van de eerste! Die heb ik acht jaar gehad.

Melville 01-03-2019

Whirlpool MWPN 338SB

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Meer dan tevreden. Ik heb voor het eerst in mijn leven een combi-magnetron aangeschaft. En gelijk een goede keuze gemaakt. Ik heb nog niet alle functies gebruikt. Maar ik ben er erg blij mee. Het heeft mijn gasverbruik drastisch verlaagd. Ik gebruik hem heel veel en de kids gebruiken hem ook. Het leukste zijn de kleine gerechten in klaar maken en natuurlijk het bakken van taarten en koekjes. Maar als alleenstaande man is het bijna onmisbaar aan het worden. Als vegetariër gaat er een wereld open zou ik haast zeggen. En de beschrijving in de handleiding is een goede leidraad. Voorheen altijd luxe ovens gehad. Maar dit is next level gezond eten bereiden opwarmen. Snelle hapjes maken. Chocola smelten. Cashewnoten verhitten. Gebruiksvriendelijk, gebruiksgemak en de geluiden maken hem haast onmisbaar. En bovenal gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Ruimte in de magnetron
  • Display en uiterlijk
  • Uitgebreide duidelijke handleiding
  • Eventueel verplaatsbaar
  • Bijgeleverde attributen (mag altijd meer)

Minpunten

• Superzwaar(of is dat een pluspunt)

NJZ 01-03-2019

Combimagnetron met veel functie en strakke uitstraling

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Ik heb voor deze combimagnetron gekozen omdat deze veel functies heeft en geprogrammeerde programma's. Deze oven heeft veel functie en een strakke uitstraling. Daarnaast heeft de oven echt een grote inhoudt, dit spreekt mij erg aan. De oven is wel aan de zware kant en het opwarmen van de oven duurt voor mij iets te lang, maar heb zeker geen spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Grote inhoudt
  • Stijlvol
  • Veel programma's
  • Veel functies

Minpunten

• Zwaar
  • Duurt lang om oven op te warmen

J Fokke 01-03-2019

Goed leesbaar wat je wilt doen

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Wij hebben dit gekocht bij onze vaste leverancier omdat die goede service verleend en omdat hij dit apparaat aanprees voor het bedieningsgemak en leuke prijs!

Ineke 01-03-2019

Crispfunctie magnetron

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

Is al 3e Whirlpool met crispplaat voor ons.
Geeft heel veel extra en makkelijke en snellere mogelijkheden om te bakken.

Pluspunten

• Crispplaat functies
  • Snelheid van bakken

Minpunten

• Bij deze versie wat ingewikkelder display
  • Minder eenvoudige bediening

Andre van den Berg 01-03-2019

Overzichtelijke en makkelijke bediening

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 338 SB

We gebruiken deze combi magnetron met crispfuctie nu ongeveer twee maanden, we zijn uiterst tevreden en met name de crisp functie. Deze zorgt ervoor dat de oventijd wordt gehalveerd en bakt goed af. Dor de crispfunctie is deze oven iets prijziger maar is het zeker waard.
De bediening is duidelijk en logisch, handleiding bijna niet nodig😉 door goed gebruik van symbolen op de oven.
Aanrader!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Overzichtelijk
  • Redelijk stil
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Lengte van het snoer van de stekker