ETNA ECM153RVS - Reviews

Inhoud
25 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ssanny 10-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze combi nu bijna 2 jaar in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Aan het begin is het even uitzoeken hoe het precies werkt en welke stand je waarvoor moet gebruiken, maar als je dit eenmaal door hebt dan werkt het prima. In zijn algemeenheid kies ik vaak voor een lagere oven temperatuur dan aangegeven in een recept, anders kan het iets te hard gaan. Ik gebruik hem voor de magnetron en voor de oven.
Wanneer je een "echte" oven gewend bent, bijv een gasoven dan is dit wel even andere koek. Realiseer je dit voor de aanschaf, het blijft een combi.

Recent sprong de glasplaat ineens, het bleek nog net in mijn garantie te vallen. Ik belde Etna en binnen 2 dagen had ik een nieuwe glasplaat in huis. Super service en met 1 belletje geregeld. Ik kocht deze magnetron bij electro-magazijn.nl, op het moment van de aanschaf was deze het goedkoopst.

Frarede 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze nu een paar dagen tot nu toe tevreden pizza`s komen mooi uit de oven, was wel anders gewent. Bedieningsgemak, rest moet ik nog it zoeken maar voor mij een dikke 7