Samsung MC32K7055CT

9,0 (2)

6,3

joker 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische combi-magnetron

2 weken geleden besloten we een andere combi-magnetron te kopen. De keuze vond ik heel lastig, wilde niet te eenvoudig, maar de vorige had voorgeprogrammeerde keuzes waar ik niets aan had. Op advies van de verkoper deze magnetron gekocht. Ik vind het fantastisch! Stiller, sneller en handige voorgeprogrammeerde functies waar ik echt iets aan heb! Door de hotblast functie komen ook de snacks er veel beter uit dan bij een oven!

Pluspunten

• stil
  • sneller
  • handige voorgeprogrammeerde functies

Minpunten

• verlichting knoppen, 's avonds lastiger te zien

Marlous 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Combimagnetron

Oven werkt niet na een half uur is de oven oververhit en valt spontaan uit. Duurt 10min. Dan kun je hem weer voor een half uur gebruiken.

Pluspunten

• Vormgeving is mooi

Minpunten

• Werkt niet zo als belooft

Andrew 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super snel broodjes bakken

Hoeft niet voor te verwarmen, de hotblast functie is echt ideaal, of je nu een Pizza bakt of een broodje, of gewoon soep op wilt warmen, een uitstekende koop.

Therese 27-08-2016 Product paar weken in bezit

Goed voor dagelijks gebruik, niet voor het fijnere werk

Ik had erg hoge verwachtingen van deze combimagnetron en was dan ook erg teleurgesteld in het resultaat. Door het ontbreken van een standaard hetelucht functie kun je niet langer afgaan op de bereidingstijden en -temperatuur in je recept of verpakking. De Hot Blast functie zorgt er namelijk voor dat je gerecht sneller gaar is, op een lagere temperatuur. Zo was het bijvoorbeeld erg prettig om lasagne te kunnen maken in een klein kwartier i.p.v. de gebruikelijke drie kwartier. Daarentegen was mijn cake al snel zwart van boven, maar nog rauw van binnen. Ditzelfde heb ik ervaren met alle delicatere gerechten/baksels zoals croissants en pizza (dunne Italiaanse bodem). Juist van dit laatste had ik verwacht dat de hot blast functie goed zou presteren en ik heerlijke knapperige pizza zou kunnen eten. Helaas werd ik verrast door een zompig stuk deeg met half verbrande topping.
Waar deze combimagnetron wel ideaal voor is, is het bereiden van ovensnacks, zoals frites, aardappelkroketten en bitterballen. Ook het bereiden van andere ovenmaaltijden zoals gevulde paprika's gaat prima in deze combimagnetron, als je eenmaal gewend bent aan de andere werking.
Ook de magnetron functie werkte prima, wel zou het fijn zijn als het vermogen in kleinere stappen ingesteld kan worden. Het gaat nu van 900Watt naar 600Watt zonder stap daartussen.
De combimagnetron heeft tevens veel voorgeprogrammeerde standen, welke in mijn ogen overbodig zijn. Zo is nergens te achterhalen welke instellingen gepaard gaan met deze standen en deze dan ook vaak te hoog of te laag zijn.
Al met al is het een prima combimagnetron, zolang je niet van bakken houdt. Aangezien dit een grote hobby van mij is, voldoet hij voor mij niet aan de verwachtingen. Een verbeterpunt zou zijn om de Hot Blast optioneel te maken, en daarnaast de keuze te bieden voor een standaard hetelucht functie.

Pluspunten

• mooi design
  • licht kan uit
  • deur opent naar beneden
  • draaiplateau kan stil
  • gerechten snel klaar

Minpunten

• niet voor bakken
  • te veel snelprogramma's
  • Hot Blast ipv hete lucht
  • bruineerbord snel krom

Huub 25-12-2016

Als ik broodjes wil bakken, gaat de grill ook aan en daarnaast kan ik niet echt goed deegbroodjes bakken. Krijg geen goed resultaat. Ik weet niet hoe ik deze moet bakken.
huubgubbels@ziggo.nl

menaren 25-08-2016 Product paar weken in bezit

Uitgebreide functionaliteit

Het apparaat is mooi en heeft zeer veel functionaliteit. Niet alles werkt even goed. De voorgeprogrammeerde programmas geven niet het gewenste resultaat, maar bij normaal gebruik dan komt er een prima product uit, Hete lucht, Combi, Slim Fry, etc
Er mee werken is even wennen, maar je begrijpt het wel als je eenmaal een paar keer hebt gebruikt

Pluspunten

• Veel functionaliteit
  • Makkelijk gebruik
  • Mooi apparaat
  • Past in kast

Minpunten

• Wennnen aan gebruik
  • Snelle prog/s niet goed

Natasja 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Grote combi-magnetron met veel functies

Erg grote combi-magnetron met erg veel functies. Deze functies werken niet allemaal goed. Resultaat een slappe pizza. Temperatuur gaat maar tot 200 graden terwijl er meerdere gerechten op 240 graden moeten.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Erg veel functies

Minpunten

• Erg groot
  • Onduidelijk boekje
  • Temperatuur te laag
  • Functies werken niet goed