Samsung MC35J8085CT

Inhoud
35 liter
Vermogenstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC35J8085CT op Kieskeurig.be.

Mario ten Hove 05-12-2016

TOP PRODUCT

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

SIMPEL TE BEDIENEN EN BLIJFT SCHOON .MOOIE VORMGEVING. VAN HOTBLAST SNAP IK NOG NIET ZOVEEL.KLEURCOMBINATIE IS OOK ERG MOOI

Frans45 10-02-2019

gaat een half uur mee

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Heb dit toestel midden 2018 gekocht. Tot nu toe misschien in totaal een half uur gebruikt (alleen magnetron functie) en nu, in februari 2019, defect. Geen enkel teken van leven meer. Groot en zwaar apparaat dus niet iets waar je even snel mee naar een reparateur loopt.

Anoniem 08-01-2019

Heel mooi product.

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Ik ben echt zo blij met mijn gemaakte keuze. Hij ziet er niet alleen mooi uit , maar is gemakkelijk in gebruik. Heb er al twee dingen in gemaakt. Duidelijke handleiding met veel bruikbare tips. Dank daarvoor.

Eric 14-09-2019

Grote inhoud, warmt goed en snel op

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

De combi oven is groot qua inhoud maar ondieper uitgevoerd dan vergelijkende producten zodat het in meer keukens past. De warmte gaat naar de zijkant weg, is eenvoudig schoon te maken door een speciale binnenlaag, heeft als extra de airfryer functie en de draaiende plaat kan stil gezet worden. Inclusief klokje en verlichting.

Pluspunten

• inhoud
  • temperatuurbereik
  • eenvoudig schoon te houden
  • verlichting
  • klokje

Minpunten

Raymond17 10-02-2019

COMBIMAGNETRON

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Combimagnetron uitgeprobeerd en werkt prima. Oven functie werkt goed. Cake in gebakken. Magnetron werkt goed.Wat we minder vonden is dat je op de display niet kan zien in welke stand de combi zich bevindt. Ook maakt het apparaat wel veel lawaai.

El72 06-02-2019

Makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Zeer tevreden met aankoop. Makkelijk in gebruik, keuzemenu en knoppen gemakkelijk te bedienen. De oven-functie is heel snel voorverwarmd. Top product.

Harold2 03-02-2019

Super combimagetron

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Prachtige combimagnetron. Hij oogt niet alleen mooie. De voorgeprogrameeerde standen werken ook perfect. De scharnieren zijn niet van hard plastic maar van metaal. De kans dat dit breekt is dus erg klein wat bij ons vorige combimagnetron dus wel het geval was weggooid geld dus. Overweeg je een combi aan te schaffen dan raad ik je deze zeker aan.

As80 02-02-2019

super combimagnetron

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Deze combi magnetron is super veelzijdig en je kan er ongelofelijk veel in klaar maken. De maaltijden zijn door de hot blast in een hand om draai klaar.
Als je een combi magnetron zoekt dan is deze zeker de moeite waard om te kopen.

CAntoniadis 02-02-2019

Fijne gemakkelijke magnetron

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Sinds december 2018 deze magnetron aangeschaft. Altijd sharp gehad en nu toch maar eens een ander merk proberen. Tot nu toe bevalt de samsung erg goed. Zeer simpele bediening. Ik dacht dat de draaiknoppen lastig zouden zijn, maar deze werken perfect. Pizza krijgt ook een mooie korst. Bakken in deze combi magnetron gaat ook goed. Kortom een prima product.

Anoniem 31-01-2019

Geweldig makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Ik heb 2 weken geleden deze magnetron gekocht en het is zo makkelijk te bedienen. Maar bovendien de kwaliteit is uitstekend

Amber18 27-01-2019

Ik ben zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Ik vorige maand de MC28M6055CS gekocht voor de vakantie, nu ben ik een rijk mens met twee pracht apparaten.

RobertoW 26-01-2019

Super aparaat!

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Heb de combi oven nu enkele dagen maar wat een verschil met mijn oude (concurrent) magnetron. Heerlijk stil bij zowel magnetron, oven als gril. De magnetron is krachtig en warmt het eten gelijkmatig op (geen koude stukken meer in je eten). De oven is lekker snel op temperatuur en mooi gelijkmatig warm (een cake wordt heerlijk luchtig). Ook de automatische functies zoals ontdooien en automatische programma's zijn erg handig en net zo belangrijk: makkelijk te gebruiken. De draaiknop voor de instellingen werkt snel en intuïtief. Ook het feit dat je tijdens een programma de instellingen zoals temperatuur, vermogen en/of tijd kan aanpassen vind ik super.
Als ik dan een minpunt zou moeten noemen is het dat je (vette) vingerafdrukken goed ziet op de display/toetsen. Maar die zijn daarentegen ook snel en makkelijk weer weg gepoetst.
Je vind je geen beter apparaat voor die prijs!!

WJM1968 20-01-2019

Bevalt prima

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Wij hebben deze combi magnetron enkele weken geleden gekocht en hij bevalt prima. We hebben nog geen minpunten ontdekt.

Anoniem 16-01-2019

Prachtig apparaat!

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Ik heb deze combi-magnetron vorige week gekocht en ben er helemaal van onder de indruk. Doet alles wat het apparaat hoort te doen en meer! Ben je opzoek naar een goede oven? Aarzel dan niet en neem deze. Vooral de gist functie is super en met de bijgeleverde pizza pan maak je de lekkerste pizza's ooit!

eric5701 13-01-2019

ventilator maakt met voorverwarmen lawaai.

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

ventilator maakt lawaai,net of hij ergens tegen aanloopt,heeft iemand hier meer
klachten over.

mvg

MalLePetrus 10-01-2019

Het magnetron monster!

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Wat een gigantisch apparaat! Simpelweg groot genoeg voor grote maaltijden, taarten, cakes etc. De functie zijn talrijk en de bediening is eenvoudig te noemen. (Het is echter wel zaak de handleiding te lezen voor dit apparaat. Wanneer gebruik je de crisppan en op welk rekje moet die dan staan e.d.)
Na één dag misschien te vroeg om te zeggen maar dit belooft veel goeds en gaat me hoogstwaarschijnlijk veel kook- bak- grill- plezier opleveren.

Johan1234 10-01-2019

duidelijkheid

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Ik heb deze magnetron vooral gekocht voor de grote inhoud. Je kunt op de bijgeleverde bakplaat tenminste een hele grote pizza op kwijt. Ik had de voorganger van deze magnetron en daar was ik zeer tevreden over. Dus geen seconde over nagedacht om zijn opvolger te kopen. Ben ook zeer tevreden over de klok die er op zit. Mooi meegenomen in een mooi uitgevoerde magnetron

Elizabeth 06-01-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Wat een fijne combi oven magnetron. Heel makkelijk te bedienen en ziet er zo mooi uit. Ik wou eigenlijk een combimagnetron met een bakplaat. Maar omdat je bij deze ook de draaifunctie kunt uitschakelen, kan ik mijn oude bakplaat op het rekje plaatsen. Past perfect. Zo kan ik toch nog koekjes etc. bakken. Ook vind ik de bediening supermakkelijk met de draaiknoppen. Ik ben er heel blij mee!

Angela95 02-01-2019

Prachtige eyecatcher in de keuken!

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Ik heb hem vorige maand gekocht en hij werkt super! Is erg makkelijk in gebruik ondanks de vele opties. Ook ziet hij er erg mooi uit

Denise28 31-12-2018

Multifunctionele combimagnetron

Geschreven voor: Samsung MC35J8085CT

Zeer fijne combi, van afbakbroodjes, tot opwarmen van maaltijden, tot het maken van lekkere gerechten. Het is een alleskunner en is sneller op temperatuur dan verwacht, wel zo fijn als je trek hebt.