Samsung MC35J8055CW - Reviews

Inhoud
35 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

7,9

Krico 19-06-2016 Product half jaar in bezit

Minder 'smart' dan de naam doet vermoeden

Heb deze magnetron gekozen vanwege de klepdeur en de hogere baktemperatuur, vergeleken met andere ovens. In de hete lucht stand haalt de oven ruimschoots 200 graden.
Ook is hij als één van de weinigen in wit verkrijgbaar.

Mogelijkheden 7
Samsung noemt deze magnetron 'smart'. Maar dat valt tegen, want een stoom functie om gerechten aan de kook te houden zit er niet eens op.
De zogenaamde slimheid bestaat uit een aantal presets voor gerechten, waarvan je de meeste nooit zal gebruiken. Voor iemand met ervaring met een magnetron ook totaal overbodig.

Gebruiksgemak 6
De draaiknop om de tijd in te stellen werkt traag. Als je iets te snel draait dan kan de teller het niet bijbenen.
Keuzeknop moet telkens opnieuw worden ingesteld, ook als je de keuze in principe niet hoeft te veranderen.
Aan de deur zitten twee sluithaken, waar je nog wel eens achter blijft hangen met ovenwanten.

Vormgeving 9
Makkelijk schoon te houden doordat er weinig ribbels en scherpe hoeken aan de binnenkant zitten.
De buitenkant is mooi strak van vorm.

Duurzaamheid 7
Afgaande op het gewicht lijkt het een duurzaam apparaat. Maar de aandrijving van het draaiplateau is onderbemeten. Bij meer dan een kilo er op draait het plateau schoksgewijs en staat soms zelfs stil.
En aangezien ik bij voorkeur glazen schalen gebruik in de magnetron dan is een kilo niet veel.

Ondanks de minpunten ben ik over het algemeen wel tevreden met dit apparaat.

Lucia 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi strak vormgegeven, neem hem vandaag in gebruik.
Uitgebreide en duidelijke handleiding,voordeel dat het draaiplateau stil gezet kan worden, zodat je er grote schalen in kan zetten.

Reera00 06-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, met vele gebruiksmogelijkheden, de patat en de snacks komen er heerlijk smakend uit. De cake die mijn vrouw er in gebakken heeft was ook prima.

Jolan V 24-04-2015 Product paar dagen in bezit

Prima magnetron met vele gebruiksmogelijkheden. Tot nu toe tevreden. Ziet er degelijk uit, enige (groot) nadeel is een gebruiksaanwijzing in het Frans.

Margim 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Product werd keurig op tijd bezorgd. Pas een paar dagen in bezit, maar het eerste gerecht al gemaakt.

Micket 15-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik dacht dat het wel even zou duren voordat we door zouden hebben hoe deze combi oven zou werken, maar het is zo van zelf spreken dat we hem al met gemak gebruiken.
Alleen voor alle slimkoken dingen is het boekje zeker handig!
Was een beetje bang voor een goedkope uitstraling door het gebruik van wit, maar dat is ook zeker niet het geval.