Samsung CE107M-4S - Reviews

Inhoud
28 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

4,3

• Slecht

IL 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Na 6 maanden kapot

In het begin werkten magnetron en grill-functies fijn. Oven werd langzaam warm, maar toch werkte. Na maar 6 maanden begon de combimagnetron harde en rare geluiden maken wanneer de oven functie werd gebruikt. Geen aanrader.

Econz 06-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi design, slechte kwaliteit

Na ongeveer 1,5 jaar in het bezit te zijn van deze combi magnetron, begon de ventilator van de oven ontiegelijk veel herrie te maken. Alsof er iemand met een slijptol aan het werken was.
Dit geluid is alleen als ik de oven gebruik. Gebruik ik alleen de magnetronstand dan is er geen probleem.
Nadat ik de magnetron open had geschroefd en het verwarmingselement met ventilator had gedemonteerd, kwam ik dus tot de conclusie dat het verwarmingselement (grill/warmtelamp) ook erg aan de poreuze kant was en dus ook de ventilator niet meer stabiel was, waardoor hij zoveel geluid maakt.
Nu heb ik dus maar een compleet nieuw verwarmingselement met ventilator besteld ( €85,- ) om deze te vervangen. Ik hoop dat als ik deze vervangen heb, de combi nog wat jaartjes meegaat. Erg jammer van Samsung dat ze zulke slechte kwaliteit leveren.

Volgende keer voor mij geen Samsung meer..

Pluspunten

• Verwarmt goed
  • Handig in gebruik
  • mooi design

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit

koezan 09-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Gemakkelijke en handige combimagnetron, maar slechte kwaliteit

5,8
Dit apparaat iets langer dan een jaar in gebruik. De oven is snel op temperatuur maar bakt niet heel regelmatig. De oven is niet geschikt om taarten te bakken. De magnetronfunctie is niet traploos, het wattage wordt afgewisseld hoog/laag waardoor je eten kan gaan spetteren. Plots ontstond er een vlammetje in een van de verwarmingselementen. Na ongeveer 14 maanden kan het naar de milieustraat. Mijn 25 jaar oude Samsung Classic magnetron werkt overigens nog feilloos, ik denk dat de kwaliteit van Samsung magnetrons de laatste jaren flink verslechterd is.