LG MJ3281BCS - Reviews

Inhoud
32 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

Christiaan 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede combimagnetron, zonder voorverwarmen oven!

Mooi uiterlijk voor combi magnetron binnen deze klasse. Wat mij direct opviel is dat je de oven niet hoeft te voorverwarmen. Toen ik het las was ik sceptisch maar blijkt echt waar te zijn. De broodjes voor het ontbijt waren binnen 7min klaar. Min punt vind ik dat het display niet echt gebruiksvriendelijk is. De gebruiksaanwijzing doorspitten is hierdoor wel een must om alle functie's goed te kunnen gebruiken

george100 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goede magnetron met een hopeloos slechte handleiding

Na een paar weken gebruik blijkt het een goede magnetron. Daar heb ik ook geen opmerkingen over. Maar van over de handleiding: Dit is een van de slechtste handleidingen die ik ooit bij een apparaat heb gezien. Hij volstaat slechts met aangeven op welke knopjes moet worden gedrukt en een paar receptvoorbeelden. Hoe de diverse functies in het algemeen gebruikt moeten en kunnen worden komt totaal niet aan de orde. Voorbeeld: de crisp-plaat. Deze blijkt eerst te moeten voorverwarmd is me van diverse kanten verzekerd. Anders werkt zo'n ding niet. Daar wordt niets vermeld. En zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Hopelijk maakt LG snel een handleiding waar je wel iets aan hebt i.p.v. eentje die eigenlijk direct bij het oud papier kan.

altijd fietsen 15-11-2015 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden. Met name de stoomfunctie wordt onderbelicht, zowel op de websites van de leveranciers als die van LG. Het CBS model heeft de stoomfunctie niet. Het stomen duurt overigens best lang, en de aardappels waren nog niet gaar na de tijd die de magentron zelf had ingesteld.
Ook het voorverwarmen gaat eigenaardig. Je moet zelf instellen hoe lang je wilt voorverwarmen. Bij onze vorige magnetron ging er gewoon een piepje als de temperatuur bereikt was.
Hij schijnt zuiniger te zijn, maar het is dan weer jammer dat hij enkel echt uit gaat als je de stekker uit het stopkontakt haalt. Die stekker moet dus onder handbereik blijven.
Verder wordt de buitenkant echt heel erg warm, dat waren we ook niet gewend.
De gebruiksaanwijzing is wel prettig, en er worden veel spullen meegeleverd; meer als dat LG zelf noemt.
Het instellen werkte verder prima, knoppen ook goed bedienbaar; al zijn de meeste recepten wel erg op de amerikaanse markt gericht, maar dat geldt voor alles van LG (zie ook de vele amerikaanse koelkasten en de fraaie normale koelkasten met helaas voor vegetaries een extra grote speciale lade voor vlees ipv groentes).