Samsung MC28H5125CK - Reviews

Laagste prijzen
Inhoud
28 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

CR Vermeer 24-02-2016 Product kwartaal in bezit

Onze oude Samsung gaf na jaren trouwe dienst dan toch helaas de geest. We gebruikten hem dagelijks meerdere keren, dus we wilden graag weer iets vergelijkbaars.
Dus kochten we dit nieuwe model, omdat die gelijk leek te zijn aan de oude. Afmetingen en accessoires waren inderdaad precies gelijk. Maar toch zijn er verschillen. Helaas zijn het geen verbeteringen.

Bij het eerste gebruik meteen al teleurstelling over de bediening met de draaiknop. Die gaat nogal licht. Je zit al snel verkeerd. Ook is het onhandig dat wanneer je per ongeluk die knop indrukt, je dan de tijd weer opnieuw moet instellen.

Verder mist dit apparaat de mogelijkheid om snel op te warmen met zowel de gril als hete lucht aan, wat het oude apparaat wel kon. Je stelde dan de gewenste temperatuur in en het apparaat gaf een seintje als die was bereikt. De nieuwe heeft deze functie niet.

De hoogste temperatuur die kan worden bereikt is 200 graden. Dit was bij de oude 250 graden.

We hebben hem nu twee maanden en hij heeft het nu al opgegeven. Bij het bakken van twee kleine cakejes op de hete-lucht stand, sloegen de stoppen en de aardlek eruit. Vervolgens bleek de lamp kapot te zijn en het apparaat niet meer te kunnen worden gestart.

Over de service van Scheer & Foppen waren we al niet te spreken wegens een eerder voorval en is nu nog verder verslechterd, doordat het 5 dagen duurt, voordat het apparaat wordt opgehaald.

Deze Samsung was een miskoop. We gaan dus maar een ander merk bij een andere leverancier kopen. Waarschijnlijk een goede Sharp of een Panasonic.

Binnenkort dus te koop op marktplaats: redelijk nieuwe Samsung met garantie.