Sharp R-961INW - Reviews

Inhoud
40 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

Patricia 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk apparaat

Het is een kind vriendelijk apparaat, prijs kwaliteit goed, veel toebehoren zoals een bakplaat, gemakkelijk te bedienen

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Groot

Minpunten

• Geen klok

lcam 19-07-2015 Product kwartaal in bezit

Op aanraden van mijn zus heb ik deze Sharp combimagnetron gekocht en ik heb er geen spijt van! De grote oven van 40 liter is ideaal omdat ik een groot gezin heb. Bij het uitpakken van de magnetron bleken er ook nog eens twee bakplaten bij te zitten. Bijzonder aan deze magnetron is ook de sensorkook functie waardoor voedsel merkbaar beter blijft (niet uitdroogt). Dit had ik niet bij mijn vorige magnetron. De bediening van deze magnetron is simpel in gebruik. Het heeft handige tiptoetsen dus ook nog eens heel gemakkelijk schoon te maken.

aartje50 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

Na meer dan 15 jaar een Sharp Magnetron/oven/grill intensief gebruikt te hebben met volle tevredenheid nu een nieuwe gekocht
met ongeveer dezelfde mogelijkheden en bedieningspaneel.
Na een paar weken brak één van de twee haakjes af aan de binnenkant van de deur. Eigenlijk ook geen wonder omdat het er zeer fragiel uit zag, slap plastic ipv metaal in de oude. Ik wacht nul al bijna twee maanden op de uiteindelijke reparatie, maar daar kom ik later wel op terug.