De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN325CS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Ed 12-01-2024

Prima combi magnetron van een goed formaat

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Goed formaat. Kan tot 240 graden. Wisten uit ervaring dat dit een prima apparaat was tegen een redelijke prijs. Onze vorige combi magnetron die ruim 10 jaar mee ging, was van hetzelfde merk en type.

Pluspunten

• gemakkelijk menu
  • kan tot 240 graden
  • goed formaat
  • degel;ijk

Dick van Bemmel 03-01-2024

Combimagnetron MN325CS een prima product!

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Omdat Combimagnetron MN325CS doet wat U aangeeft.
De kwaliteit van Inventum staat bij mij hoog aangeschreven!
En daarbij ook nog eens 5 Jaar Garantie!
Het is een gemak om hem aan te vullen in mijn keuken.
En zuinig in gebruik.
Scheelt weer een magnetron minder in de keuken.

Pluspunten

• Gemakkelijk in Gebruik
  • 5 jaar Garantie
  • Mooie uitstraling in de keuken
  • Zeer eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Geen
  • Geen

d*****@h********* 22-05-2023

Zeker kopen

h******@z************ 22-02-2023

Grote voordelige Magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Deze magnetron gekozen omdat hij voordelig is en aan onze grote/maat voldoet, tevens een Nederlands produkt zou moeten zijn. De mogelijk heden zijn voor ons voldoende/goed en de prijs inclusief bezorgen en de 5 jaar garantie gaven voor ons de doorslag. En hij doet het prima, na twee weken proberen en gebruiken.

Pluspunten

• De maat van 32 liter
  • De prijs

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken
  • Ja misschien het korte aansluit snoer.

Frans van Laar 01-01-2023

Slechte service van INVENTUM

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Het product zelf is goed , maar de service van Inventum is slecht.
Ik heb een vrijstaande combimagnetron gekocht maar door het gebruik vervormd het voorfront, heb 5 jaar garantie (waarin met geen woord wordt gesproken over VRIJSTAAND) waarbij er een monteur langs komt om het onderdeel te vervangen. Nu zegt Inventum dat dit alleen geldt voor inbouw, en hier staat dus niets van in de garantie voorwaarde.
Ik ben 62 jaar en kan geen apparaat van 21kg dragen, want Inventum zegt dat ik het op moet sturen en het dan 2 weken weg is.
ik heb het apparaat gekocht op 17 december 2022.
Dus het apparaat een +, en de service van Inventum een ---.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Temp tot 220 graden

Minpunten

• Service van Inventum

David 22-12-2022

Terug in de tijd

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ai, wat een tegenvaller! Je merkt aan alles dat het een zwaar verouderd apparaat is. Hij is al zeker 8 jaar verkrijgbaar, waarschijnlijk zelfs meer dan 10 jaar.

Hij maakt herrie. Hij wordt erg warm aan de buitenkant, waardoor je veel energie verspilt door warmteverlies. Het menu is volledig onbruikbaar zonder handleiding. Vreemde keuzes bij automatische programma's, zoals gebruik van magnetronfunctie bij het bereiden van een pizza. Gadverdamme.

Zojuist een poging gedaan om aardappelgratin te maken. Kant-en-klaar, kan niet missen. Helaas, zelfs na een aantal minuten extra was het gerecht alleen aan de bovenkant warm. De aardappelstukjes zelf waren niet te eten en in een soort zachte pap veranderd. Ik heb het nog 5 minuten onder de grill gezet op het verhoogde plateau, maakte geen verschil.

Het zal 10 jaar geleden ook geen hoogvlieger zijn geweest. Lekker laten staan dus.

m*********@u********* 22-11-2022

kier voor kwaliteit, duurzaamheid en gebruiksgemak

Geschreven voor: Inventum MN325CS

onze oude magnetron was dringend aan vervanging toe,
Altijd zeer goede ervaringen met dit merk
Gelet op kwaliteit, duurzaamheid en mogelijkheden.
Dus waarom dan voor een ander merk kiezen

r**********@q********** 06-10-2022

hij bevalt niet omdat de oven niet voldoet

Geschreven voor: Inventum MN325CS

omdat ik niet kan omgaan met de oven !!!! geen idee hoe het moet wie kan mij hier mee helpen zo heb ik hier niets aan vekeerde aankoop

j******@h********** 26-09-2022
Geschreven voor: Inventum MN325CS

Super apparaat, makkelijk bedienbaar zelf door beppe ! En met draaispit. Dolgelukkig met dit zeer complete apparaat ! Top ding

Jan , Nijmegen 26-06-2022

Aanrader !

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Fantastische combi oven/ grill .Eenvoudige bediening . Duidelijke gebruiksaanwijzing !
Een echte aanrader voor een goede prijs !!!

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit .
  • Eenvoudige bediening .
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing

j**********@z******* 25-06-2022

Bevalt prima. Waar voor je geld.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Mooi, goed werkend en eenvoudig te bedienen apparaat. Zelfs mijn vrouw kan er mee overweg met goed resultaat !

Pluspunten

• Werkt prima
  • Eenvoudige bediening
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Deur gaat wat zwaar open.

I Kortekaas 15-06-2022

erg goed en zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik ben blij met mijn keuze een top magnetron met veel mogelijkheden. Ik zou dit zeer zeker een ander aanraden.

Pluspunten

• een spit erbij
  • hoge wattage
  • grill rek draait ook mee
  • hoge wattage

Minpunten

• geen

r**************@g******** 07-06-2022

Goede magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb dit product gekocht omdat die goed geprijsd is en goede kwaliteit is ziet er ook erg goed uit. Wat mij betreft een echte aanrader.

Ann 21-05-2022

Fijne combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Kwaliteit/prijs verhouding is echt perfect. Alleen de oven moet in in hogere temperatuur voorverwarmen of je moet eten langer in de oven zetten dan gebruiksaanwijzing, anders is het niet gaar. De magnetronfunctie kent in de hogere temperaturen alleen 500 watt, 800watt en 1000 wat, terwijl veel gerecht op 700 of 750 watt moeten. Combimagnetron werkt verder perfect

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt goed
  • Ziet er goed uit
  • Fijne grootte

Minpunten

• Kent geen 700 of 750 watt

J. Pauwels 07-04-2022

Groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Compact model met verrassend duidelijke gebruikshandleiding en meer dan voldoende opties om te verwarmen/ontdooien/grillen en bakken. Apparaat doet wat je van een combi magnetronoven mag verwachten. Scherp geprijsd in vergelijking tot andere merken.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • prijs/kwaliteit
  • mogelijkheden programma's

p**********@g******** 21-03-2022

Mooi design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Een mooi design, gemakkelijke gebruiksaanwijzing en 5 jaar garantie na registratie bij Inventum!

p*******@g******** 19-03-2022

Vooralsnog heel tevreden

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Op basis van andere beoordelingen, en de prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de indruk dat de service bij Inventum bovengemiddeld goed is.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • ziet er degelijk uit

Minpunten

• bediening wat zoeken
  • rooster met opstanden

l*****************@h********** 16-02-2022

Best reviewd?

Geschreven voor: Inventum MN325CS

De keuze viel op de inhoudsmaat, magnetron werkt prima, grill en oven werken slecht. Temperatuur en bereidingstijd moeten bij elk recept worden aangepast. Ik ben al op zoek naar een ander merk, wat een ramp.

Pluspunten

• Inhoudsmaat
  • Uitvoering

Minpunten

• Oventemperatuur klopt niet
  • 1 Rooster waarbij lastige opstaande randen

a*****@g******** 27-12-2021

Komt niet op temperatuur

Geschreven voor: Inventum MN325CS

De heteluchtoven komt niet op temperatuur. Het maximaal haalbare is 170°C. Lagere temperatuur instellingen wijken 70°C af.

Pluspunten

• Draaispit
  • Goedkoop

Minpunten

• Bediening

Broodnuchter 28-12-2021

Het apparaat is geregistreerd voor 5 jaar Inventum garantie (ref. 59616). Vooralsnog heeft de klantenservice mij geen adequate reactie geven op de garantie aanvraag, maar probeert er onderuit te komen. Uit de reviews kan ik opmaken dat dit vaker voorkomt en dus bekend is.

@kieskierig, Hoe serieus moet ik het 'best reviewed label' nemen? Dit 7 keer op rij is op zijn minst opmerkelijk.

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 28-12-2021

Beste a**l@g**l,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze combimagnetron. Het kan zijn dat deze defect is. Maar op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie. U kunt met het apparaat teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft of contact opnemen met onze afdeling Service via service@inventum.eu of 088-4583688. Zij helpen u graag!

p*********@u********* 04-12-2021

Slecht product

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Zeer slecht product komt niet op de ingestelde temperatuur van 200 C maar net op 145 C en de buitenkant wordt net zo heet , dus geen inventum meer voor mij

Minpunten

• Isolatie
  • Temperatuur

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 28-12-2021

Beste p**n@u**l,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze combimagnetron. Het kan zijn dat deze defect is. Maar op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met het apparaat teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

Chris 01-12-2021

Hoge temperatuur, veel vermogen en goede kwaliteit!

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Gewoon goede kwaliteit! Mooi dat 'ie de 240C oven haalt en 1000W magnetron, dat zie je weinig.
Had aparte knoppen mogen hebben voor oven, magnetron en grill. Maar met draaiknop werkt het ook wel goed.

Pluspunten

• 240 C oven
  • 1000 W magnetron
  • Bouwkwaliteit
  • 5 jaar garantie (na registratie)

Minpunten

• 1 knop voor magnetron, oven en grill.
  • Terwijl 'klok' voor 2x p/j een eigen knop heeft

Edko66 24-10-2021

Fijne magnetron met mooi design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Goede magnetron, met mooi design. Doet wat die moet doen. Heb er wel voor gekozen om onder de magnetron een placemat neer te leggen daar die anders wegglijd op het aanrecht

Handeling is erg summier. Jammer dat er geen bakplaat meegeleverd is, maar die zijn gelukkig wel te koop.

Pluspunten

• Fijne magnetron

Minpunten

• Summier handleiding

AvY 11-09-2021

Waardeloos apparaat.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Waardeloos apparaat, wat alleen geschikt voor magnetron gebruik om op te warmen. Grill heb je niets aan. Krijg geen knapperig korst je op oven gerechten

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Grill, oven functie

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 13-09-2021

Beste review schrijver,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze combimagnetron. Het kan zijn dat deze defect is. Maar op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met uw Inventum combimagnetron teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

Zeer matig 16-08-2021

Slechte inventum magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Temperatuur komt niet boven de 140 C terwijl je hem kan instellen tot 230 C ?? Zeer slecht

Pluspunten

• Geen

Minpunten

• Doe niet wat hij moet doen

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 17-08-2021

Beste review schrijver,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de Inventum combimagnetron. Het lijkt erop dat de door u gekochte magnetron defect is. Op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met uw Inventum combimagnetron teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

L***@L********** 27-06-2021

Waardeloze prullaria voor in de keuken.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik snap niet dat deze magnetron zo hoog scoort. Ik heb nog nooit zo'n rommel gekocht als deze. Inmiddels is de 2e ook naar de eeuwige jachtvelden. Gelukkig was de eerste "kwijt geraakt" en kreeg ik bij de 2e een nieuwe aankoopbon omdat het serienummer gewijzigd was. Daar ben ik achteraf heel blij mee want na 3 weken tobben met dat rotding bleek ook bij deze dat er niets warm werd. het was precies hetzelfde probleem als bij de eerste en zo links en rechts kijken op internet blijkt dat toch echt een Iventum probleem te zijn. Vroeger was het een goede merknaam maar anno 2021 is het dus gewoon rommel waar je niets mee kunt doen.

Minpunten

• Wordt niet warm
  • staat een hele poos aan om iets lauw te krijgen.
  • Bakken lukt evenmin.