• Best Reviewed 7 keer mrt 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 65 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN325CS op Kieskeurig.be.

Geke57 22-02-2015

Na ruim 12 jaar is onze combi-magnetron stuk gegaan. Dus tijd voor een nieuwe. Her en der gezocht, maar helaas nergens eentje naar onze zin. We wilden graag weer een grote, minimaal 30 liter. Uiteindelijk op internet eentje gevonden die aan onze eisen voldeed. Goed de eigenschappen doorgenomen en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben nogal een digibeet op het gebied van hoe alles werkt en roep vaak mijn man om hulp. Deze is echter heel gemakkelijk in gebruik. Dus een groot voordeel voor mij. Ook het uiterlijk mag er zijn. Prachtig. Vandaag mijn eerste cake erin gebakken. Goed gelukt. Wij zijn er blij mee en we hopen dat we er jaren van kunnen genieten. Ook hebben we totaal 5 jaar garantie en dat geeft ook een goed gevoel.

LA 05-12-2017

Oven functioneert niet goed

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Twee maanden in huis en inmiddels een nieuwe van Inventum gekregen. Oven functioneert nog steeds niet goed. Het voorverwarmen op 180 C is binnen 5 minuten al klaar. Onmogelijk, dat kan zelfs met een gasoven niet. Na 20 minuten voorverwarmen op 180 C komt de temperatuur niet hoger dan 150 C [gemeten met oventhermometer].
Deur hangt iets scheef, wellicht oorzaak van het bovenstaande.
Grillcapaciteit is ook niet fantastisch, wat je wel zou verwachten van een combi met apart draaispit.
Ik ga apparaat terugbrengen naar de winkel en zoek wat anders uit...

Pluspunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • design

Minpunten

• prijs [goedkoop maar duurkoop]
  • oven functioneert niet goed

Harry 30-03-2017

geen goede keuze

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Nou we hadden deze magnetron 1 jaar en moeten omruilen omdat de temperatuur niet goed is je kan er geen cake in bakken want dan moet je de temperatuur op 30 graden meer zetten en dan niet 60 minuten maar 80 en worstenbroodje bakken op 180 graden en 6 minuten gaat ook niet zijn ze niet warm ja het brood maar niet de vulling dus weer die temperatuur omhoog en meer minuten het is gewoon geen goed product

Hoekwater 21-09-2020

Geweldig ondanks fout aangegeven oventemperatuur

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb deze combimagnetron een paar weken in bezit. Het eerste wat ik deed is koekjes bakken. Ik heb gelukkig de 2 roosters van mijn oude magnetron nog, die ik boven elkaar kan zetten, waar ik 2 bakblikken (bodem van springvorm) op jan leggen. Kwam er toen achter dat de temperatuuraanduiding van de oven niet klopt. Je moet er 30 gr. bij geven. Dus in het geval van de koekjes die ik altijd op 180 gr. bak, eerst 10 min. voorverwarmen op 210 gr. en dan ook afbakken op 210 gr. ca. 24 min. Voorgeprogrammeerde programma'' s en combiprogramma's heb ik nog niet geprobeerd. Bijv. cake zelf gebakken 10 min. 190 gr. voorverwarmen en afbakken ook op 190 gr. 70-75 min. perfect. Harde broodjes opwarmen, 4 min. voorverwarmen op 230 gr. en dan 2,10 min. op 230 gr. Hij komt dus niet tot 240 gr. maar 210 gr. Met deze wetenschap, doet hij het perfect, ook de magnetron. Alleen jammer dat je hier zelf achter moet
komen. Verder klopt de gebruiksaanwijzing met menu's kiezen niet. Dit kan eenvoudiger. Druk op menuknop en dan de draaiknop naar links, hoef je menuknop niet zo vaak in te drukken. Dit is natuurlijk geen eerlijke productinformatie van Inventum, jammer hierdoor kunnen mensen
zich bekocht voelen. Gelukkig is er Kieskeurig en ik hoop dat mensen er zich niet van laten weerhouden deze combimagnetron te kopen.

Pluspunten

• inhoud 32 ltr.
  • draaideur

Minpunten

• 1 rooster
  • verkeerd aangeduide oventemperaturen
  • gebruiksaanwijzing klopt niet.

L**n@L**w.com 27-06-2021

Waardeloze prullaria voor in de keuken.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik snap niet dat deze magnetron zo hoog scoort. Ik heb nog nooit zo'n rommel gekocht als deze. Inmiddels is de 2e ook naar de eeuwige jachtvelden. Gelukkig was de eerste "kwijt geraakt" en kreeg ik bij de 2e een nieuwe aankoopbon omdat het serienummer gewijzigd was. Daar ben ik achteraf heel blij mee want na 3 weken tobben met dat rotding bleek ook bij deze dat er niets warm werd. het was precies hetzelfde probleem als bij de eerste en zo links en rechts kijken op internet blijkt dat toch echt een Iventum probleem te zijn. Vroeger was het een goede merknaam maar anno 2021 is het dus gewoon rommel waar je niets mee kunt doen.

Minpunten

• Wordt niet warm
  • staat een hele poos aan om iets lauw te krijgen.
  • Bakken lukt evenmin.

Jeroen 23-06-2021

Ik beveel deze combi-magnetron niet aan.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Deze combi-magnetron doet echt niet wat het belooft. Temperatuur van de hete lucht oven is erg slecht. Niet te vergelijken met 'echte' hete-lucht ovens. Magnetron is prima. Doet wat het moet. Een hele kip op het programma voor grillen/hete-lucht/magnetron met spit is matig. Voor de bereiding tel er een 10-15 minuten bij op. Het programma voor een pizza ook erg slecht. Aan het einde krijg je een slappe pizza die niet doorgebakken is zoals je verwacht.

Pluspunten

• Magnetron

Minpunten

• Hete lucht oven
  • Pizza programma
  • Kip grillen

Inventum combimagnetron MN305CS 25-02-2021

Prima veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Voor ontbijt, koffietafel, thee, lunch of diner: Werkelijk een prima veelzijdig apparaat om heerlijkheden op tafel te toveren.

Pluspunten

• werkt op alle fronten prima

Minpunten

• Je kunt het apparaat niet totaal uitschakelen.

MarjaBL 08-06-2020

Prima combi-magnetron met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb deze combi-magnetron nu 14 dagen in gebruik en hij bevalt prima. Al een cake en boterkoek in gebakken en dat ging heel goed, ze werden ook mooi bruin. Afbakbroodjes idem. Het voorverwarmen gaat ook echt heel snel. Enige minpuntje is het rooster, dat past maar net op de glasplaat en schiet makkelijk ernaast, zeker als je met ovenwanten aan een schaal erop zet.

Pluspunten

• over tot 240 graden
  • voorverwarmen gaat snel
  • draaispit
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• rooster

Noud 26-10-2019

Nette combimagnetron.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Verder is de binnenruimte groter dan bij apparaten met nagenoeg dezelfde buitenmaten. Kan tot 240 gr en er zit een draaispit bij. Compleet apparaat dus.

Pluspunten

• complete uitrusting
  • hoge temperatuur mogelijk.
  • ruim van binnen
  • Nederlandse taal op display

Minpunten

• nog niet ontdekt

Roy 13-12-2018

magnefiek apparaat

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Op 28-11-18 ging mijn Samsung magnetron na 5 jaar kaduk en op 29-11-18 de Inventum MN325 cs gekocht bij Bol.com.Een Nederlands product,makkelijk in gebruik,had ik echt eerder moeten weten,het werkt uitstekend en ziet er nog leuk uit ook,echt een goede koop hoor!!!

Pluspunten

• Nederlands product
  • eenvoudig in gebruik
  • werkt uistekend

cama9999 02-12-2018

magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

doet zijn werk heel goed wij hebben nog nooit zo'n goede gehad en we hebben er al drie versleten
bij de vorige moest je bij de temperatuur 20 bij tellen

Pluspunten

• goed leesbaar display
  • makkelijk in het gebruik

Minpunten

• zijn er niet

Frans 18-11-2018

Mooi Design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

een zeer mooi en simpel te bedienen magnetron. En dat met een spit voor heerlijke kip of rollade. dat zie je niet veel bij de combi magnetrons. bediening is erg makkelijk en de inhoud is fenomenaal.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • spit voor kip of rollade
  • mooi design

Minpunten

• rooster met hoge en lage
  • pootjes kan de schaal in de weg zitten

Geert 18-10-2018

Mooie strakke combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Gekozen om zijn veelzijdigheid. Alles is te combineren, hete lucht, gril, en magnetronfunctie. En dan ook nog een draaispil. Heel compleet.

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Draaispit
  • De 10 voorgeprogrammeerde kook-instellingen
  • Duidelijke display

Minpunten

• Geen antislip onder de pootjes

Edko66 24-10-2021

Fijne magnetron met mooi design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Goede magnetron, met mooi design. Doet wat die moet doen. Heb er wel voor gekozen om onder de magnetron een placemat neer te leggen daar die anders wegglijd op het aanrecht

Handeling is erg summier. Jammer dat er geen bakplaat meegeleverd is, maar die zijn gelukkig wel te koop.

Pluspunten

• Fijne magnetron

Minpunten

• Summier handleiding

AvY 11-09-2021

Waardeloos apparaat.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Waardeloos apparaat, wat alleen geschikt voor magnetron gebruik om op te warmen. Grill heb je niets aan. Krijg geen knapperig korst je op oven gerechten

Pluspunten

Minpunten

• Grill, oven functie

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 13-09-2021

Beste review schrijver,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze combimagnetron. Het kan zijn dat deze defect is. Maar op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met uw Inventum combimagnetron teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

Team Inventum

Zeer matig 16-08-2021

Slechte inventum magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Temperatuur komt niet boven de 140 C terwijl je hem kan instellen tot 230 C ?? Zeer slecht

Pluspunten

Minpunten

• Doe niet wat hij moet doen

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 17-08-2021

Beste review schrijver,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de Inventum combimagnetron. Het lijkt erop dat de door u gekochte magnetron defect is. Op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met uw Inventum combimagnetron teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

Team Inventum

AvY 24-05-2021

Slecht apparaat, voldoet niet.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Apparaat doet niet wat beloofd wordt. Oven temperatuur klopt niet. Gril werkt slecht.
Programma om kip te grillen aan draaispit levert een witte niet gare kip op. ook een ovenschotel is geen korst op te krijgen. Gewoon een slecht apparaat. Had hem na eerste ervaring omgeruild voor een nieuwe, maar deze is net zo slecht. Kan oven wel gebruiken, maar moet spelen met tijd en temperatuur om een goed resultaat te krijgen.

Pluspunten

• weinig

Minpunten

• gril
  • oventemperatuur

R. de Jong 14-04-2021

Product half jaar in bezit;

Geschreven voor: Inventum MN325CS

ontdooien duurt veel langer dan aangegeven, moet er vaak op bv 800gram nog 10 min bij schroeven. Opwarmen dito hetzelfde, Hoop herrie.

Pluspunten

• mooi uiterlijk

Minpunten

• doet miet wat beloofd wordt.

Tjerk Drouen 30-03-2021

Eenvoudig en snel in gebruik

Geschreven voor: Inventum MN325CS

We hebben deze combimagnetron gekocht voor opwarmen van snacks zoals worstenbroodjes en opwarmen van maaltijden. Hij stond aangeprezen als makkelijk in gebruik. Dit kan ik beamen.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Snel

Minpunten

• Display is niet te dimmen

Tineke Van derVeen Kuperus 17-03-2021

Goede verlichting, ideaal en een prachtig apparaat

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik zocht een magnetron met draaispit en vond deze. Zeer redelijk geprijsd en ook nog eens een mooi desing, want het oog wil ook wat!

Pluspunten

• Draaispit
  • Veel mogelijkheden