De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN325CS op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan , Nijmegen 26-06-2022

Aanrader !

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Fantastische combi oven/ grill .Eenvoudige bediening . Duidelijke gebruiksaanwijzing !
Een echte aanrader voor een goede prijs !!!

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit .
  • Eenvoudige bediening .
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing

j**s@z**o.nl 25-06-2022

Bevalt prima. Waar voor je geld.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Mooi, goed werkend en eenvoudig te bedienen apparaat. Zelfs mijn vrouw kan er mee overweg met goed resultaat !

Pluspunten

• Werkt prima
  • Eenvoudige bediening
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Deur gaat wat zwaar open.

I Kortekaas 15-06-2022

erg goed en zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik ben blij met mijn keuze een top magnetron met veel mogelijkheden. Ik zou dit zeer zeker een ander aanraden.

Pluspunten

• een spit erbij
  • hoge wattage
  • grill rek draait ook mee
  • hoge wattage

r**6@g**l.com 07-06-2022

Goede magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik heb dit product gekocht omdat die goed geprijsd is en goede kwaliteit is ziet er ook erg goed uit. Wat mij betreft een echte aanrader.

Ann 21-05-2022

Fijne combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Kwaliteit/prijs verhouding is echt perfect. Alleen de oven moet in in hogere temperatuur voorverwarmen of je moet eten langer in de oven zetten dan gebruiksaanwijzing, anders is het niet gaar. De magnetronfunctie kent in de hogere temperaturen alleen 500 watt, 800watt en 1000 wat, terwijl veel gerecht op 700 of 750 watt moeten. Combimagnetron werkt verder perfect

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt goed
  • Ziet er goed uit
  • Fijne grootte

Minpunten

• Kent geen 700 of 750 watt

J. Pauwels 07-04-2022

Groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Compact model met verrassend duidelijke gebruikshandleiding en meer dan voldoende opties om te verwarmen/ontdooien/grillen en bakken. Apparaat doet wat je van een combi magnetronoven mag verwachten. Scherp geprijsd in vergelijking tot andere merken.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • prijs/kwaliteit
  • mogelijkheden programma's

p**l@g**l.com 21-03-2022

Mooi design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Een mooi design, gemakkelijke gebruiksaanwijzing en 5 jaar garantie na registratie bij Inventum!

p**b@g**l.com 19-03-2022

Vooralsnog heel tevreden

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Op basis van andere beoordelingen, en de prijs/kwaliteitsverhouding. Ook de indruk dat de service bij Inventum bovengemiddeld goed is.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • ziet er degelijk uit

Minpunten

• bediening wat zoeken
  • rooster met opstanden

l**n@h**l.com 16-02-2022

Best reviewd?

Geschreven voor: Inventum MN325CS

De keuze viel op de inhoudsmaat, magnetron werkt prima, grill en oven werken slecht. Temperatuur en bereidingstijd moeten bij elk recept worden aangepast. Ik ben al op zoek naar een ander merk, wat een ramp.

Pluspunten

• Inhoudsmaat
  • Uitvoering

Minpunten

• Oventemperatuur klopt niet
  • 1 Rooster waarbij lastige opstaande randen

a**l@g**l.com 27-12-2021

Komt niet op temperatuur

Geschreven voor: Inventum MN325CS

De heteluchtoven komt niet op temperatuur. Het maximaal haalbare is 170°C. Lagere temperatuur instellingen wijken 70°C af.

Pluspunten

• Draaispit
  • Goedkoop

Minpunten

• Bediening

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 28-12-2021

Beste a**l@g**l,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze combimagnetron. Het kan zijn dat deze defect is. Maar op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie. U kunt met het apparaat teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft of contact opnemen met onze afdeling Service via service@inventum.eu of 088-4583688. Zij helpen u graag!

Broodnuchter 28-12-2021

Het apparaat is geregistreerd voor 5 jaar Inventum garantie (ref. 59616). Vooralsnog heeft de klantenservice mij geen adequate reactie geven op de garantie aanvraag, maar probeert er onderuit te komen. Uit de reviews kan ik opmaken dat dit vaker voorkomt en dus bekend is.

@kieskierig, Hoe serieus moet ik het 'best reviewed label' nemen? Dit 7 keer op rij is op zijn minst opmerkelijk.

p**n@u**l.nl 04-12-2021

Slecht product

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Zeer slecht product komt niet op de ingestelde temperatuur van 200 C maar net op 145 C en de buitenkant wordt net zo heet , dus geen inventum meer voor mij

Minpunten

• Isolatie
  • Temperatuur

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 28-12-2021

Beste p**n@u**l,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze combimagnetron. Het kan zijn dat deze defect is. Maar op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met het apparaat teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

Chris 01-12-2021

Hoge temperatuur, veel vermogen en goede kwaliteit!

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Gewoon goede kwaliteit! Mooi dat 'ie de 240C oven haalt en 1000W magnetron, dat zie je weinig.
Had aparte knoppen mogen hebben voor oven, magnetron en grill. Maar met draaiknop werkt het ook wel goed.

Pluspunten

• 240 C oven
  • 1000 W magnetron
  • Bouwkwaliteit
  • 5 jaar garantie (na registratie)

Minpunten

• 1 knop voor magnetron, oven en grill.
  • Terwijl 'klok' voor 2x p/j een eigen knop heeft

Edko66 24-10-2021

Fijne magnetron met mooi design

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Goede magnetron, met mooi design. Doet wat die moet doen. Heb er wel voor gekozen om onder de magnetron een placemat neer te leggen daar die anders wegglijd op het aanrecht

Handeling is erg summier. Jammer dat er geen bakplaat meegeleverd is, maar die zijn gelukkig wel te koop.

Pluspunten

• Fijne magnetron

Minpunten

• Summier handleiding

AvY 11-09-2021

Waardeloos apparaat.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Waardeloos apparaat, wat alleen geschikt voor magnetron gebruik om op te warmen. Grill heb je niets aan. Krijg geen knapperig korst je op oven gerechten

Pluspunten

Minpunten

• Grill, oven functie

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 13-09-2021

Beste review schrijver,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze combimagnetron. Het kan zijn dat deze defect is. Maar op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met uw Inventum combimagnetron teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

Zeer matig 16-08-2021

Slechte inventum magnetron

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Temperatuur komt niet boven de 140 C terwijl je hem kan instellen tot 230 C ?? Zeer slecht

Pluspunten

Minpunten

• Doe niet wat hij moet doen

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 17-08-2021

Beste review schrijver,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de Inventum combimagnetron. Het lijkt erop dat de door u gekochte magnetron defect is. Op dit apparaat geven we standaard 2 jaar fabrieksgarantie en nog 3 jaar aanvullende garantie. (U kunt op onze website kijken voor meer informatie: https://www.inventum.eu/service-garantie/garantie-informatie/). U kunt met uw Inventum combimagnetron teruggaan naar de winkel waar u deze heeft aangeschaft, óf u kunt contact opnemen met onze afdeling Service, zij helpen u graag! Ze zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688.

L**n@L**w.com 27-06-2021

Waardeloze prullaria voor in de keuken.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Ik snap niet dat deze magnetron zo hoog scoort. Ik heb nog nooit zo'n rommel gekocht als deze. Inmiddels is de 2e ook naar de eeuwige jachtvelden. Gelukkig was de eerste "kwijt geraakt" en kreeg ik bij de 2e een nieuwe aankoopbon omdat het serienummer gewijzigd was. Daar ben ik achteraf heel blij mee want na 3 weken tobben met dat rotding bleek ook bij deze dat er niets warm werd. het was precies hetzelfde probleem als bij de eerste en zo links en rechts kijken op internet blijkt dat toch echt een Iventum probleem te zijn. Vroeger was het een goede merknaam maar anno 2021 is het dus gewoon rommel waar je niets mee kunt doen.

Minpunten

• Wordt niet warm
  • staat een hele poos aan om iets lauw te krijgen.
  • Bakken lukt evenmin.

Jeroen 23-06-2021

Ik beveel deze combi-magnetron niet aan.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Deze combi-magnetron doet echt niet wat het belooft. Temperatuur van de hete lucht oven is erg slecht. Niet te vergelijken met 'echte' hete-lucht ovens. Magnetron is prima. Doet wat het moet. Een hele kip op het programma voor grillen/hete-lucht/magnetron met spit is matig. Voor de bereiding tel er een 10-15 minuten bij op. Het programma voor een pizza ook erg slecht. Aan het einde krijg je een slappe pizza die niet doorgebakken is zoals je verwacht.

Pluspunten

• Magnetron

Minpunten

• Hete lucht oven
  • Pizza programma
  • Kip grillen

AvY 24-05-2021

Slecht apparaat, voldoet niet.

Geschreven voor: Inventum MN325CS

Apparaat doet niet wat beloofd wordt. Oven temperatuur klopt niet. Gril werkt slecht.
Programma om kip te grillen aan draaispit levert een witte niet gare kip op. ook een ovenschotel is geen korst op te krijgen. Gewoon een slecht apparaat. Had hem na eerste ervaring omgeruild voor een nieuwe, maar deze is net zo slecht. Kan oven wel gebruiken, maar moet spelen met tijd en temperatuur om een goed resultaat te krijgen.

Pluspunten

• weinig

Minpunten

• gril
  • oventemperatuur

R. de Jong 14-04-2021

Product half jaar in bezit;

Geschreven voor: Inventum MN325CS

ontdooien duurt veel langer dan aangegeven, moet er vaak op bv 800gram nog 10 min bij schroeven. Opwarmen dito hetzelfde, Hoop herrie.

Pluspunten

• mooi uiterlijk

Minpunten

• doet miet wat beloofd wordt.

Tjerk Drouen 30-03-2021

Eenvoudig en snel in gebruik

Geschreven voor: Inventum MN325CS

We hebben deze combimagnetron gekocht voor opwarmen van snacks zoals worstenbroodjes en opwarmen van maaltijden. Hij stond aangeprezen als makkelijk in gebruik. Dit kan ik beamen.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Snel

Minpunten

• Display is niet te dimmen