ETNA MO670Ti

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA MO670Ti op Kieskeurig.be.

Henry Beuks 01-04-2020

Mooie combioven met veel functies en magentron

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

We hadden altijd losse magnetron, onze heteluchtoven ging defect. Dus op zoek naar 60cm combioven die ook magnetronfunctie heeft. Die zijn er niet veel maar dit is er 1. Mooi apparaat doet alles wat hij moet doen, aleen jammer dat bij gebruik als magnetron steeds de grote bakplaat er uit moet. Zou mooi zijn als daar materiaal voor is dat wel tegen magnetronstraling kan en niet gaat vonken en bruikbaar is als bakplaat maar heb geen idee of dat bestaat moet ik er gelijk bij zeggen.

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs/kwaliteit/vele functies

Minpunten

• bakplaat er uit moeten halen bij magnetrongebruik
  • magnetron had best 1000 W mogen zijn ipv 800W

Officiele reactie van Atag 02-04-2020

Beste Henry, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Bij dit type is er inderdaad voor gekozen om een aparte bakplaat voor de ovenfunctie toe te voegen maar je feedback is uiteraard altijd welkom zodat dit meegenomen kan worden in de productontwikkeling. We wensen je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

yael 10-03-2020

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

voor alles zit er een functie op, dus je komt niets tekort. en werkt naar behoren en ziet er ook nog eens super strak uit!

Officiele reactie van Atag 11-03-2020

Beste Yael, bedankt voor je mooie review en goed om te lezen dat deze combimagnetron zo goed bevalt. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Ron 24-02-2020

mooie ruime oven met magnetron functie.

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Dit is een mooie grote oven, met makkelijke bediening en een mooi design,
handig dat je op verschillende niveau's kan bakken i.p.v draaiplateau, en de magnetron is ook super.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Ruim
  • mooi design
  • veel funtie's
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 25-02-2020

Beste Ron,

Bedankt voor deze mooie review. Op alle fronten naar wens. Dat is goed te horen!
Wensen je heel veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Judith 09-02-2020

Als je een grote combi oven zoekt is dit een goede keus.

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Wij zochten een grote oven met magnetronfunctie. Heel veel combiovens zijn te klein maar deze is heerlijk ruim: 71 liter binnenruimte! Dit is de grootste in zijn soort in deze prijsklasse. Mooi donker design met een duidelijke klok, een aanwinst voor onze keuken. Er komen goede pizza's en ovenschotels uit. Ik ben erg van de handleidingen maar het gebruik van deze oven spreekt voor zich. Wel blaast de oven vrij lang na als je hem gebruikt hebt. En bij elke druk op de tiptoetsen geeft hij een piepje, dat had van mij niet gehoeven.

Pluspunten

• binnenruimte heerlijk ruim
  • design
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• lang nablazen
  • piepjes bij elke toets die je aanraakt

Officiele reactie van Atag 10-02-2020

Beste Judith,

Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review.
Veel kook, bak en braad plezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

John 28-01-2020

Mooie Design combi magnetron voor nette prijs

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

Mooi design apparaat voor nette prijs en gemakkelijke installatie.
Tevens is het een 60 cm model dus grote inhoud

Pluspunten

• Nette prijs
  • Makkelijk te installeren

Officiele reactie van Atag 29-01-2020

Beste John,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Wij wensen je veel kook en bak plezier toe met je nieuwe combi magnetron van ETNA.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Officiele reactie van Atag 29-01-2020

Beste John,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Petra S 01-01-2020

Mooie, gebruiksvriendelijke combi oven

Geschreven voor: ETNA MO670Ti

De combi-oven ziet er heel mooi strak uit en is makkelijk te bedienen. Hij werkt zoals een oven moet werken en de magnetron functie doet het ook prima. het enige minpuntje is dat de oven nog heel lang blijft werken om af te koelen, dat is even wennen.

Pluspunten

• fraai design
  • makkelijk te bedienen
  • werkt goed

Minpunten

• blijft heel lang nawerken (koelen)
  • is niet echt goedkoop

Officiele reactie van Atag 02-01-2020

Beste Petra, bedankt voor je mooie review en fijn om te lezen dat deze combi oven zo goed bevalt. Veel plezier nog gewenst met de aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.