Sharp R-842INW - Reviews

Inhoud
25 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

• Slecht
  • Slecht

R 29-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Nee. Niet kopen.

Magnetronfunctie is prima, maar ik had gehoopt dat ik fatsoenlijk kon bakken met dit ding. Als je pizza's bakt zoals op de verpakking staat, heb je een pizza met lekker krokante randjes, maar het midden is nog vrij koel. Als je een cake bakt, is de bovenkant verbrand terwijl de onderkant nog rauw deeg is. Taarten worden niet volledig gaar, zelfde issue als bij de cake. De draaiknop voor het instellen van de oven en de tijd werkt niet goed, hij gaat soms terug als je met de klok mee draait en vice versa, of je moet 5 klikjes verder om 1 tikje verder in tijd te gaan en de volgende stap tijd is 1 klikje.

Nee. Deze combimagnetron is niet aan te raden. Ik wil een andere, maar het is te laat om hem terug te brengen voor mijn geld terug...

Pluspunten

• Magnetron doet het goed.

Minpunten

• Oven is niet goed voor cakes e.d.
  • Tijd en temperatuur is niet handig in te stellen

Bart 23-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Veel problemen

4,2
Magnetron heeft nooit goed gefunctioneerd

- Maakt zoveel lawaai dat mijn buren het horen.
- Magnetron gaat helemaal uit (ook lamp en display) als deze langer dan 2 min moet opwarmen
- Oven doet niet goed, alles moet veel langer dan op deze verpakking staat.

Gekocht bij mediamarkt. Laten repareren (paar weken zonder magnetron/oven) en ik kreeg hem nog steeds kapot terug. Niet opnieuw laten repareren omdat ik niet weer een paar weken zonder magnetron wil, maar ik vind het een verschrikkelijk onding. Zeker geen aanrader!

Harry Egtberts 09-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Ontevreden over deze combi magnetron. Met name de hete lucht werkt niet naar behoren. Ovenschotels moet ik tussentijds keren omdat de achterzijde van de oven sterker verwarmt dan de voorzijde. Hiervoor had ik een Whirlpool, die was stukken beter.
Bediening van het apparaat is omslachtig en niet gebruiksvriendelijk.

Pino101 29-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met voldoende mogelijkheden. Magnetronfunctie werkt prima. Combi programma om bijvoorbeeld een diepvriespizza te bereiden werkt ook goed. Maar.... bakken met hetelucht is een ramp. Bij het afbakken van een broodje wordt de bovenkant zwart terwijl de onderkant deeg blijft. Ook bij lagere temperatuur en langere baktijd. Apparaat is inmiddels retour.

johnnie2904 27-09-2014 Product paar dagen in bezit

4,2
Vorige week heb ik voor mijn moeder zo'n magnetron gekocht.
Hij is niet echt gebruiksvriendelijk, maar het grootste probleem is dat hij soms na een paar minuten ineens ophoud.
Hij krijgt dan helemaal geen stroom (verlichting en display branden niet).
Ik kan bij de handleiding niet ontdekken, of hij overbelast kan worden.
Iemand een soortgelijke ervaring?

grt, John

Eidur 23-04-2014 Product kwartaal in bezit

Fantastische combi magnetron. Voor €139,- gekocht. Wij zijn zeer tevreden (2 maanden), we hebben echter alleen nog de magnetronfunctie gebruikt. Die hebben we eigenlijk alleen nodig, maar voor de prijs hoef je het niet te laten. Wie weet voor feestjes. Per 5 seconden instelbaar (1e minuut), Wattage instelbaar, ook zijn er verschillende hulpen voor ontdooien en verwarmen aanwezig. Van onze vorige Sharp-magnetron (jaren 80-90 model) was de 'open'-knop bezweken. Die zit hier niet op, dus verwachten wij dus dat deze ook weer 20 jaar meegaat. Obbink heeft de bestelling prima afgehandeld.