JURA 24019

Kleuren
zwart
Materiaal
kunststof, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de JURA 24019 op Kieskeurig.be.

5,4

RD 15-07-2017

Prima melkschuim

Geschreven voor: JURA 24019

Beker is van roestvrij staal. Na voorspoelen met water is de beker na gebruik makkelijk te reinigen. Apparaat is nogal fors voor de max. hoeveelheid melk. Het opwarmen van de melk duurt relatief lang, maar het resultaat is voortreffelijk.

Pluspunten

• mooi schuim
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• opwarmen gaat relatief langzaam
  • min. en max. aanduidingen moeilijk te lezen
  • min. hoevellheid is nogal groot (voor 1 kop)

?? 14-12-2018

Ziet er mooi uit maar best duur

Geschreven voor: JURA 24019

Ik had er gezien de prijs wel wat meer van verwacht. Het duurt best wel lang vooradat de schuim klaar is. Wanneer ik voor 2 kopjes melk wil opschuimen is de schuim lang niet zo stevig en zet ik hem nog een keer aan. Zou ik hem nu nog kopen. Nee dat weet ik wel zeker

Minpunten

• Duurt vrij lang
  • Al 2x kapot . Dan is dat ding 6 weken weg

Caroline 09-10-2018
  • Product gekregen

Jura melkopschuimer

Geschreven voor: JURA 24019

Tweeënhalf jaar geleden dit apparaat nieuw gekregen. Na 18 maanden hield hij ermee op. Keurig volgens de garantie een nieuwe van Jura gekregen. Na 12 maanden hield deze nieuwe er ook weer mee op. Jura weer gebeld. Wat blijkt: garantie geldt alleen voor het eerste apparaat.
Apparaat is op zichzelf prima. maar je verwacht dat ze langer dan een jaar of ander halfjaar meegaan. Gebruiksaanwijzing keurig opgevolgd, dus daar kan het niet aan liggen.

Elles 20-09-2018

Mooi design, maar erg luidruchtig

Geschreven voor: JURA 24019

Mooie melkopschuimer. Maakt prachtig schuim. Ook handig dat het product gewoon warme melk kan maken en koud schuim.
Minpunten: het ding maakt erg veel lawaai. Alleen mijn bonenmaler overstemt het. Al een keer terug geweest, probleem niet opgelost.
Verder koekt er altijd wel een beetje melk aan. Met een schuursponsje wel weer schoon te krijgen.

Pluspunten

• Maakt mooi melkschuim
  • Maakt ook koud schuim
  • Maakt ook warme melk

Minpunten

• Mag niet in vaatwasser
  • Maakt veel herrie

koffiedrinker 18-01-2020

valt enorm tegen voor Jura-kwaliteit

Geschreven voor: JURA 24019

Ik heb twee koffiezetapparaten van Jura, WE8. Niets mis mee. Deze melkopschuimer maakt enorm veel herrie. Jura geeft aan dat dit normaal is. Klopt minder hoog op, maar wel iets dikker dan de Nespresso. Desalnietemin zou ik zeker de opschuimer van Nespresso als alternatief aanraden. Ook aan de onderkant van de beker verbrand je makkelijk je vingers.

Pluspunten

• schuim laag, maar iets dikker dan andere apparaten

Minpunten

• veel herrie
  • verbrand makkelijk vingers aan beker

Martha 31-07-2019

2 X kapot.

Geschreven voor: JURA 24019

Binnen garantietijd kapot.Nieuwe gekregen.Die is helaas ook weer kapot.Inmiddels garantie verstreken.Normaal gebruik.

Pluspunten

• Melkhouder goed schoon te maken.

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Duur en geen waar voor je geld

Marieke Goudswaard 27-05-2020

Duur en voor de tweede keer kapot

Geschreven voor: JURA 24019

De eerste ging na een jaar kapot, nieuwe gekregen maar deze is nu na een jaar ook kapot. De melkschuim is goed maar duurt erg lang en maakt veel lawaai. De prijs / kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar. Het design is mooi maar op lange termijn heb je er niet veel aan.

Pluspunten

• Goede melkschuim

Minpunten

• Snel kapot
  • Maakt veel lawaai
  • Duurt lang

Mea Nijmegen 15-02-2020

Rotor snel versleten

Geschreven voor: JURA 24019

Mooi melkschuim, apparaat duur, ook in onderhoud: er moet elk half jaar een nieuw rotorwieltje in á 6,50 (plus verzendkosten).

DJ 16-06-2018

Super melkopschuimer, mooie schuim.

Geschreven voor: JURA 24019

Het is een duur product, maar geweldige schuim en makkelijk schoon te houden. Meerdere malen een andere gehad, zoals de krups, maar die gingen al snel stuk. Verder heeft Jura ook goede service, naar 22 maanden draaide hij minder goed. Heb meteen een nieuwe gekregen en ook het nieuwste model! Super uiteindelijk zeker het geld waard!!

Pluspunten

• Veel en mooi schuim
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Voor kleine handen, iets te breed, lastig vasthoud