Graef MS 702

Kleuren
zwart, roestvrijstaal
Materiaal
kunststof, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Graef MS 702 op Kieskeurig.be.

Bas 07-03-2018

Handig in gebruik, heerlijke melkschuim met fijne structuur

Geschreven voor: Graef MS 702

Fervente cappuccino drinkers. Na 2 weken gebruik kan ik volmondig zeggen: wat een top apparaat. Hiervoor een Bialetti gehad (ook goed) maar die vertoonde kuren, dus wat anders gezocht.
Getwijfeld voor de Graef M702 want recensies waren wisselend. Maar kennissen hadden deze ook en waren enthousiast. En niets teveel: de melk voor vele malen heter dan uit de Bialetti, de schuim heeft een totaal andere structuur en is veel ‘fijner’. Bij het schenken denk je ‘hmm is dat wel dik genoeg?’ maar eenmaal in het kopje wordt het superlobbig schuim! Ook het feit dat je niet het hele apparaat hoeft te tillen om de melkschuim te schenken is fijn. Om nog maar te zwijgen over het schoonmaken: hiervoor moest je altijd voorzichtig zijn dat er niet teveel water langs het apparaat kwam, dat is met deze Graef M702 veel handiger. De schenkbeker kan in zijn geheel onder de kraan.
Geen nadelen? Jawel, het schuimen duurt iets langer dan met de Bialetti en hij maakt iets meer geluid. Maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen en het mooie schuim.

Pluspunten

• Lobbig melkschuim
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Melktemperatuur (goed heet)

Minpunten

• Duurt iets langer voordat melk klaar is
  • Maakt iets meer geluid

Duurzaam mwah 23-04-2019

Goede schuimmaker, helaas beperkte duurzaamheid

Geschreven voor: Graef MS 702

De melkschuimer produceert goede stevige schuim, is goed schoon te maken (vaatwasser)
Helaas na ruim een jaar al defect. Dus niet echt een aanrader als je voor duurzaamheid bent

Pluspunten

• Gebruiksgemaakt
  • Goede, stevige schuim

Minpunten

• Duurzaamheid

Van Tiel 03-04-2018

Vaak kapot

Geschreven voor: Graef MS 702

Onder garantie hebben we nu de derde Graef, de kwaliteit is echt niet goed. De melk komt er perfect uit als hij het doet, maar ze gaan heel gauw stuk.

Pluspunten

• Als hij het doet is de melkschuim perfect

Minpunten

• De derde is ook al stuk, binnen een half jaar