Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips Senseo CA6500

Bekijk alle Melkopschuimers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 443 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo CA6500 op Kieskeurig.be.

GLF 28-01-2016

Ik heb deze melkopschuimer mogen testen voor een online koffiecampagne.

Apparaat is simpel en strak qua design. Geen toeters en bellen, maar alleen 1 knop aan de voorzijde die rood knippert bij warm opschuimen en blauw knippert bij koud opschuimen.

Het opklopmechanisme zit vast aan de deksel en maakt bij plaatsing op de opschuimer contact via magnetisme. In de opschuimer zit daardoor geen uitstulping voor een garde. Dit maakt het schoonmaken ontzettend makkelijk. Niets van melkresten blijft kleven aan de antiaanbakcoating die aan de binnenkant zit. Simpelweg even onder een lopende kraan houden en met een afwasborstel er doorheen en de opschuimer is schoon.

Plus en minpuntje, de melkopschuimer levert enorm veel lobbig melkschuim, ideaal voor cappuccino's, maar minder geschikt voor latte's.

Bob Kies 22-10-2018

Afsluitringetje van ronddraaiende wieltje gaat gauw kapot

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Het is tragisch dat het meest bewegende onderdeel, het wieltje, van onderen met een zwak bevestigd ringetje binnen drie maanden kapot gaat. Een nieuw onderdeel kost maar € 8 maar de verzendkosten zijn er € 4. Als je dan niet de zekerheid hebt dat de zwakke schakel niet weer zwak is, besteed je je geld aan een ander merk. Hoe dom kan Philips zijn.

Pluspunten

• elegant uiterlijk
  • makkelijke toepassing

Minpunten

• Onvoldoende productkwaliteit

Loek 05-05-2019

Gebruik m al 4 jaar, enige nadeel dat coating beschadigd in de melkkan voor de rest top apparaat

MIRJAM EGGINK 05-01-2016
  • Product maand in bezit

Fantastisch apparaat in een woord
Makkelijk schoon te houden en super sterk melkschuim
Een echte aanrader!!

Esther 07-06-2016

Goede melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Een melkopschuimer die doet, wat die moet doen. Je krijgt heerlijke waarmee opgeklopte melk. Ook sojamelk wordt perfect warm en schuimig.
Het schoonmaken is eenvoudig, afspoelen onder de kraan, zacht doekje en klaar.
Ook onze kern vinden het leuk en lekker en drinken de melk met cacaopoeder.

K Rensen 19-05-2016

Een Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Ik kom veel in Italia en drink ook de koffie daar ben een echte liefhebber van de koffie daar het schuim van de opschuimer is geweldig hele maal te vergelijken met de professionele van daar

g**a@g**l.com 19-07-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Uitstekend werkend apparaat. Nu ben ik in staat een heerlijke cappuccino te maken! Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Opschuimen werkt geweldig
  • Prachtig design
  • Praktisch geluidloos

Boris 13-02-2018

Werkt prettig, maar niet al te duurzaam

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

We hebben het apparaat ruim 1,5 jaar in gebruik gehad. Op zich werkt hij prettig, en het schuim is perfect.
Nadelen zijn dat je niet meer koud kunt schuimen als je al warm geschuimd hebt. Dat kon bij onze vorige schuimer wel. Af en toe handig als je niet tevreden bent over het schuim.
Grootste nadeel is echter de duurzaamheid. Na 1 jaar deed hij het opeens niet meer. Onder garantie omgeruild voor een nieuw model. Het deksel viel 1x op de grond, waarbij het staafje direct afbrak. Jammer.

Pluspunten

• perfect schuim
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• duurzaamheid
  • koud schuimen werkt niet lekker

Gaus 20-12-2017

Waardeloze melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Op 17 december 2017 melkopschuimer gekocht bij Blokker (digitaal). Op 18 december ontvangen. Apparaat bleek meteen na ingebruikname in het geheel niet te werken. Geen probleem, terug gestuurd. Vandaag nieuw exemplaar ontvangen. En je raadt het al, ook dit exemplaar werkt niet. Van een eindcontrole is dus geen enkele sprake meer. M.i. is duidelijk geworden dat Philips helaas Philips niet meer is. Kwaliteit is zeker niet meer beter dan een willekeurig apparaat van Chinese of Taiwanese makelij. Voor mij dus geen producten van Philips meer.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Werkt niet.

Loek 05-05-2019

Gelukkig heb ik andere ervaring. Opschuimer is top apparaat, doet hier al 4 jaar zijn werk zonder veel problemen. Minpuntje? Coating binnenzijde wordt lelijk en gaat er ietsje af.
Voor de rest,ik zou m zo weer kopen, misschien ander kleurtje.

Ans 15-05-2017

Super melkopschuimer!

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Bijna geruisloze melkopschuimer. Heel goed melkschuim, en supersnel.
Had hiervoor een andere, maar die maakte veel grote bellen, veel herrie en had altijd een aangebrande plek op de bodem. Deze van Senseo heeft dat niet. bovendien hangt het spiraal aan de deksel zodat de bodem helemaal glad is en dus nog makkelijker schoon te maken! Ik wilde er graag een die geschikt is voor 1 kopje en dat kan met deze prima!

Pluspunten

• stil
  • snel
  • makkelijk schoon te maken.
  • mooi melkschuim

Am keulens 14-05-2016

Melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Had bij kennissen de melkopschuimer al geproeft
Ik had er al een van n ander merk maar die ligt nu in de container zo goed en mooi is deze van jullie voor mij geen ander merk meer
Ben hier zeer tevreden over

saskia 13-05-2016

Super melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Met deze melk opschuimer maak je binnen no-time een heerlijke cappucino of latte. Super simpel in gebruik en de schuim is echt dik.

Katja 04-05-2016

Perfecte cappuccino

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Ik heb de witte opschuimer gekocht en ben er erg blij mee. Wilde eerst een goedkopere versie kopen, maar na het lezen van diverse beoordelingen over andere opschuimers en deze, heb ik toch besloten voor kwaliteit te gaan. Koffie drinken is nu nog leuker dan buiten de deur.

Stefanie 01-05-2016

melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

een hele fijne melkopschuimer, zojuist ook een voor mijn moeder besteld. geeft veel en dikke schuim, heerlijk voor een cappuccino

Bert 30-04-2016

Handige melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Melkopschuimer is makkelijk schoon te maken en redelijk snel en stil in gebruik. De basis waar hij op staat is aanzienlijk groter dan de kom wat er vreemd uit ziet. Melk goed heet en stevig schuim.

Familie de Bondt 26-04-2016

een echte aanrader

makkelijk schoon te maken
heerlijk luchtig schuim
vorige melkopschuimer ging snel stuk, nu voor een beter merk gekozen

Mirjam bell 26-04-2016

Super produkt ook lekker voor warme melk voor het slapen mmmm

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Zonder gebruiksaanwijzing wist ik hoe hij werkte super makkelijk en heelijke luchtige opgeklopt melk mmmmm.:)

anna 18-04-2016

melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Makkelijk schoon te maken. Eenvoudige bediening, ziet er
stijlvol uit, neemt weinig plaats in, schoonmaken is zeer eenvoudig, groot voordeel is dat de melkopschuimer los van basisstation gebruikt kan worden, mooie schuimlaag

Guus 13-04-2016

Milk Twister Philips

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Vandaag gekocht en voor het eerst gebruikt. De melk wordt heel fijn en luchtig opgeschuimt, genoeg voor 2 kopjes. Doordat de veer/klopper aan de deksel zit is het gemakkelijk schoon te maken, gemakkelijker dan bij de opschuimer van de Nespresso.

Kaas01 10-02-2016

Heerlijk stevig schuim op mijn koffie. Het apparaat is snel klaar en heeft als resultaat dat je een heerlijke zelfgemaakte cappuccino drinkt.

van Gelder 08-02-2016
  • Product maand in bezit

Het product werkt heel goed en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Echter de beloofde 10 euro die Philips terug zou storten verloopt niet naar wens. De gevraagde stukken zijn door mij opgestuurd, maar ik krijg terug dat er "iets" niet goed is. Er wordt niet aangegeven wat er niet goed is. Ik heb nu weer de gegevens opgestuurd en als dit weer niet bevredigend is zal dit het laatste (overigens goede toestel) zijn dat ik van Philips koop.