Severin SM 3580

240 ml
zwart, roestvrijstaal
ECG NM 115

Batyka 04-05-2015 Product kwartaal in bezit

Dit apparaat is alleen geschikt als melk opschuimer. Voor chocolade melk is het totaal ongeschikt. De temperatuur komt niet hoger dan lauw. Hierover contact proberen op te nemen met de fabrikant. Maar deze reageert totaal niet. Dus geeft daarmee geen en daarmee zeer slechte service. Een bedrijf dat niet reageert wanneer er klachten zijn kun je maar beter voorbij gaan.

Doetjes 02-03-2015 Product paar dagen in bezit

Deze melkschuimer heb ik een paar dagen en hij voldoet precies aan mijn verwachtingen ...heerlijke schuim met nog een klein beetje warme melk. Genoeg voor ruim 2 kopjes..... Heb nog een handmelkopschuimer , maar het is niet te vergelijken . De elektrische maakt veel meer en veel lekkerder schuim. En de handopschuimer is ook maar voor 1 kopje...je kan nooit visite presenteren op elk een kopje. De vormgeving is voor mij prima en gemakkelijk schoon te maken ...even omspoelen met warm water en een doekje. Maakt een zacht zoemend geluid en gelijk met het doorlopen van de Senseo klaar. En perfect!! Een tip..gebruik een plastic spateltje om leeg te halen ...bang voor het beschadigen van de antiaanbaklaag. Heb hem bij een drogisterij in een aanbieding veel goedkoper gekocht en is dezelfde . Is geleverd met een magneetstaafje en spiraaltje die verwijderd kan worden...dus kan ook warme melk in gemaakt worden zonder spiraal maar met roerstaafje.
Is ook heerlijk. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat ik de opschuimer nog maar net heb. Dus heb ik een 7 gegeven.