Princess 01.222187.00.003 - Reviews

spiraal
Antikleeflaag
Kleuren
zilver, zwart

Beoordeling op basis van 1 review

taomacuzuh 03-01-2015 Product kwartaal in bezit

Een prima ding voor de prijs. Ik zet de melk in een RVS kannetje met thermometer op het gasfornuis, als de melk rond de 70 graden is haal ik het kannetje eraf en Schuim het op met deze melkopschuimer. Zowel rvs melkkannetje en opschuimer komen bij de marskramer vandaan. Kan je voor weinig geld lekkere cappuccino's maken. de espresso zet ik met zo een el cheapo Bialetti moka express kannetje.

Veel lol voor weinig en het smaak ook nog eens beter dan bij de meeste horeca.

Het enige nadeel vind ik dat de batterijen redelijk snel leeg gaan. Als de batterijen bijna leeg zijn dan gaat het spiraaltje niet meer op volle snelheid en schuimt hij niet meer goed. Ik doe denk ik 4 tot 6 weken met de batterijen. Dit zijn Varta superlife batterijen van 4 stuks AA voor 1 euro. Misschien dat er betere batterijen bestaan die langer meegaan. Maar 1 keer in de 2 maanden een euro uitgeven voor batterijen valt nog wel te overzien.

Kwa prijs en kwaliteit is het gewoon een mooi ding. Als je nog beter en mooier wil (qua ergonomie en design) dan zou ik een aerolatte kopen maar die zijn wel bijna 3 keer zo duur en het schuimt allemaal even goed.