Philips HD7019/10 - Reviews

160 ml
Antikleeflaag

DrPieterbaas 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

5,7
Kwaliteit van de opgeschuimde melk heel goed. Kan mogelijk nog beter als je rauwe melk gebruikt voor je Macchiato. = tip uit Ethiopïe

Duurzaam is hier al beneden belicht. Bij ons heeft nu de derde het begeven (levensduur tussen 1-2 jaar) en een is er kosteloos vervangen. Is gewoon dus slecht en Philips doet in de gebruiksaanwijzing of hun neus bloedt terwijl m.i. als je het roergedeelte van het apparaat voorzichtig openmaakt, er allerlei aanwijzingen zijn dat de afdichting (roestvorming) niet goed meer is en zou daarnaast het mechaniek gesmeerd wellicht moeten worden.

Dit probleem hadden ze m.i. al lang moeten kunnen oplossen en er is dus sprake van een intrinsieke ontwerpfout, waar op ze juridisch kunnen worden aangesproken.

Bij hun qua kwaliteit espresso uitstekende koffiezetapparaat kun je een tubetje vet (+ pijpenragger)+ een o-ring kopen voor het onderhoud. Voor het exorbitante bedrag van €10,00. Voor de ontkalker betaal je ook drie keer te veel dan een uitstekend alternatief en B-merk, dat door je koffiespeciaalzaak wordt aanbevolen.

Ik vrees dat dit gewoon hun verdienmodel. Luxe paardjes, die genieten van hun espresso of cappuccino, worden moe van het gezeur en kopen maar weer een nieuwe zo lang er geen goed alternatief gevonden is. Bij hun espresso-apparaat wordt heel veel verdiend op de post onderhoudsartikelen. En als er bezuinigd wordt op de vervanging van O-ringen, zal de levensduur ook wel korter zijn. Kan er weer een nieuwe worden aangeschaft.

Het zou klantvriendelijk zijn, als ze een aantal O-ringen en een tubetje vet bij de aankoop van het apparaat zouden leveren, maar dan moeten ze wel van hun roof-business model willen afstappen.

Maar juridisch zijn ze wellicht aan te pakken. Ik ken nog iemand die een kei is in goederenrecht. Dus Saeco-gebruikers, laten we ons verenigen. En Philips, beter je leven, help mee een einde aan de wegwerpmaatschappij te maken.

remkot 19-06-2015 Product jaar of meer in bezit

5,3
De duurzaamheid van de Saeco melkschuimer is onder de maat. Na 2 jaar met veel plezier gebruikt te hebben gaat hij stuk. De bedieningsknop licht niet meer op bij indrukken en het apparaat reageert in geheel niet meer. Van Philips heb ik de eerste keer dat de Saeco melkschuimer stuk ging, keurig netjes een nieuwe gekregen, echter binnen 2 jaar is de Saeco melkschuimer opnieuw stuk gegaan. Weer exact hetzelfde probleem. Philips geeft aan dat ze de melkschuimer nu niet meer gaan vervangen, maar nog wel kunnen repareren. Philips geeft daarbij wel aan dat de kosten voor reparatie in de Saeco klasse beginnen bij Euro 165,-. Ik ben dan ook genoodzaakt om een nieuwe melkschuimer te kopen. Dit keer maar geen Saeco melkschuimer.

Het gebruikersgemak is voor de rest prima. Prima schuimende melk en makkelijk schoon te maken. Voor de rest ziet ie er prima uit.

Samenvattend, maakt de Saeco prima melk, maar gaat het apparaat helaas maar 2 jaar mee. Mijn devies is om naar een duurzamer merk dan Philips op zoek te gaan, als je een melkschuimer wilt die langer dan 2 jaar mee gaat.

daylight76 23-11-2014 Product paar weken in bezit

Top melkschuimer. voorheen 1 van Nespresso en was echt drama. maar deze klopt echt goed. makkelijk schoon te maken. een echte aanrader.

Proffessormc007 24-09-2014 Product kwartaal in bezit

Nog steeds een goed apparaat.

Ik gebruik speciale cappocinnomelk 1 liter van Frischli die buiten het koelvak staat.
Soms is het zo dat niet alle melk is geklopt, weet ook niet waarom.
Je kan dit verbeteren door de melk eerst bv een minuut aan te zetten op koud en daarna op de warme stand.

Misschien een leuke tip.

succes met deze info.

MauriceVer 21-07-2014 Product paar dagen in bezit

2,7
Van mij krijgt Philips een laag cijfer, ook in gebruikersgemak want als je 2e apparaat in korte tijd kapot gaat is het niet gebruiksvriendelijk en zeker niet duurzaam!
Erg jammer want de opgeschuimde melk is perfect en hadden daarom een 2e gekocht maar we geven de hoop op met het Philips product en hebben geen vertrouwen in de producten vanwege de korte levensduur.

Ad K 15-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben er drie gehad en allemaal gaan ze kapot. De eerste na een maand of drie en deze werd onder garantie vervangen. De tweede bleef een jaar werken. Ook weer onder garantie vervangen. De laatste hield het zowaar langer vol maar ook na ongeveer 2 jaar weer kapot. Bij een familie lid zelfde verhaal. Wel weer goede garantie. Het schuim is prima niets op aan te merken. Geluid is niet hard. Melk wordt warm genoeg. Als het product wat minder snel kapot ging was het een perfect ding. Deze keer een WMF gekocht.

Proffessormc007 06-06-2014 Product kwartaal in bezit

Dit is een geweldige milkshaker:

Ten eerst het heeft een goed handvat en hij maakt in 2 minuten cappuccino schuim voor twee personen.
Gemakkelijk schoon te maken en hij heeft de motor in het deksel zitten wat een voordeel is ten opzichte van de CA6500 die met een magneet werkt, heeft soms onbelans.
Er is vind ik geen verschil tussen het gebruik van halfvolle melk of volle melk, maar er is ook speciale cappuccino melk in de handel, die je vindt buiten het koelvak bij de koffieroom etc. en dan is het nog lekerder.
Nu al aantal maanden in gebruik.
Geniet nog elke dag van onze Cappuccino melkschuimer.

goes71 11-01-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie melkopschuimer echter als je hem de volle tijd laat opschuimen wordt het schuim iets te stevig voor cappuccino (als je giet komt alleen de melk uit het apparaat en de schuim moet je lepelen). Ik laat hem nu dus maar +- 30 seconden opschuimen dan mooi romig schuim. Een extra optie op het apparaat met de duur van schuimen (0 tot max tijd) zou het apparaat onverslaanbaar maken, en ik zou de eerste koper zijn.

josebuchanan 01-12-2013 Product jaar of meer in bezit

3,7
De melk is niet warm genoeg, schuim is wel heel goed. Die van mij was na 10 maanden kapot, mijn vriendin heeft er 2 in 1 jaar kapot gehad en een andere vriendin 1 binnen een half jaar.
Waardeloos apparaat. Service van Philips wel goed, maar je hebt niets aan een melkschuimer die je 1 of 2 keer per jaar moet vervangen, zelfs al is dat op kosten van Philips.
Advies aan Philips: haal het uit de handel, het is een slecht apparaat of verkoop het voor 10 euro....

Ellis Hoffland 04-10-2013 Product half jaar in bezit

5,7
Als het apparaat werkt, is het fantastisch: flink hete melk en prachtig schuim. Maar beide exemplaren waren na 3 maanden kapot: ze deden helemaal niet meer. Ze zijn beiden zonder problemen onmiddellijk door Philips vervangen. Volgens Philips komt dit "bijna nooit voor", maar de reviews geven een ander beeld. Kwa duurzaamheid dus waardeloos. Ik zou hem om deze reden niemand aanraden.

Cefo 05-08-2013 Product jaar of meer in bezit

6,3
Maakt prachtig schuim. Ziet er mooi uit. MAAR: heb in ruim een jaar tijd al 2x hetzelfde defect gehad. Het schuimmechanisme werkte niet meer. Heb 2x van Philips een nieuwe ontvangen, zonder probleem. De service is perfect, maar het ongemak dat het apparaat het ineens niet meer doet is heel vervelend. Ben benieuwd of hij dit keer langer meegaat!
Is dit een bekend defect??

Gp2013 25-06-2013 Product maand in bezit

Heerlijke schuim, snel klaar voor zowel cappuccino maar alsook een heerlijke Freddo bij warm weer. Opschuimer is zeer makkelijk in gebruik, je hoeft geen barista te zijn om thuis een cappuccino te bereiden.

joostpoelgeest 16-06-2013 Product kwartaal in bezit

Het apparaat was de eerste keer even wennen (er zit ook een knop op waarmee de melk koud blijft), maar hierna alleen maar prettige ervaringen: het apparaat werkt erg snel en mooie melkschuim!

jeroen_nbi 02-06-2013 Product half jaar in bezit

Een fijne melkopschuimer met heel goed resultaat, Werkt snel en is makkelijk schoon te houden. Helaas weigert hij wel regelmatig dienst. Het knopje doet dan helemaal niets meer. Laat ik hem een week staan doet hij het soms weer.

Rudolf30 24-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik ben erg tevreden over de Saeco Melkopschuimer. Hij is gebruiksvriendelijk, gemakkelijk schoon te houden en de melk schuimt perfect op, zowel koud als warm. Bovendien misstaat het apparaatje ook niet in de keuken, ook niet geheel onbelangrijk!

Aimee25 17-05-2013 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer tevreden over de Saeco Melkopschuimer! Het apparaat is heel erg gebruiksvriendelijk. Er zit slechts een aan en een uit knop op en de schuifdeksel werkt heel erg soepel. De melk schuimt perfect op, ook bij halfvolle melk. Ik hoef nu geen volle melk meer te gebruiken! Ook het schoonmaken van het apparaat gaat eenvoudig en snel.

Nicootje66 16-05-2013 Product jaar of meer in bezit

Heb deze melkopschuimer inmiddels ruim een jaar, gebruik 'm 2 a 3 x per week , nog steeds tot volle tevredenheid.
minpuntje: de Min/Max indicatie in de kan is wat moeilijk zichtbaar, maar ach je weet hoeveel melk er in moet, dus.... voor de rest TOP!

Appel10 13-05-2013 Product paar weken in bezit

We zijn ontzettend tevreden over deze melkopschuimer! We hebben er inmiddels al een aantal gehad, maar deze geeft wel een perfect melkschuim. Verder is hij erg makkelijk in het gebruik.

Simoontje3 13-05-2013 Product paar weken in bezit

Een geweldige uitvinding, was al lang op zoek naar een opschuimer,eindelijk gevonden! Maakt ongelooflijk snel een perfecte schuim enis zeer gemakkelijk in onderhoud.Ook gebruik ik deze voor een griekse frappe te maken door de melk op te schuimen en daarna in de koude koffie toe te voegen. Heerlijk!

willeke2 11-05-2013 Product paar dagen in bezit

Maakt perfect melkschuim en is heel makkelijk in gebruik. Ook makkelijk schoon te maken. Met volle melk is het overigens het lekkerst.