Bose SoundTouch 10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundTouch 10 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Erik 31-12-2017

Geluid / wifi valt weg!!

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Heb een Sound Touch Link, een Sound Touch 10 en 20 en het geluid valt om de haverklap weg. Soms op 1 speaker, dan een andere, dan spingt het weer aan enz. Gezellig luisteren is anders... heb spijt van de aangekochte combinatie... hieraan had ik mij niet verwacht! Geluidskwaliteit is OK

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• geluid valt om haverklap weg (wifi)
  • dan ook moeilijk te stroomlijnen met andere Bose

ED 25-12-2017

Wegvallen van geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Ik hen twee toestellen in bezit, keuken en badkamer. Alhoewel ik tevreden ben over het geluid ben ik minder tevreden over het wegvallen van het geluid. Het ligt niet aan Proximus noch aan mijn wifi. Ik heb namelijk ook een Cambridge internettuner en daar doet het euvel zich niet voor.

Paul Tonet 11-12-2017

Uitvallen

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

Heel irritant. Valt om de haverklap uit. Al 4 x helpdesk gebeld.
Zowel radio als afspeellijst.
Ik heb spijt van aankoop.

Minpunten

• Valt steeds uit

Gunther 01-08-2016

problemen met het wegvallen va het geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 10 zwart

zijn er nog mensen die problemen hebben met het uitvallen van het geluid.het is het irritantste dat ik ooit heb gekocht.in een liedje valt hij tot acht keer uit en springt later doodleuk terug aan.ik kan een paar mensen met hetzelfde probleem hoe kan dat worden opgelost in de winkel zeggen ze dat ik geduld moet hebben dat er vroeg of laat een update komt maar dat vind ik geen uitleg

Geert 26-12-2017

Wij hebben onlangs een soundtouch 30 aangeschaft en het geluid is heel goed maar ik sluit me aan bij verschillende reacties die ik ondertussen gelezen heb dat het geluid regelmatig wegvalt.
Aan de hand van wat ik lees in de reacties denk ik dat we deze gaan terugbrengen naar de winkel, heb nog 3 weken de tijd. Bose heeft blijkbaar een probleempje!

fvangroe 27-12-2017

Heb eveneens hetzelfde probleem met soundtouch 30. Wifi netwerk valt steeds weg ????
Ik werk als IT'er bij een internetprovider en weet wat wifi is.....het is niet mijn wifi netwerk dat hier het probleem is...internetradio via iPhone werkt zonder probleem. Bose heeft hier duidelijk een probleem. Bij het luisteren van radio is het zeer vervelend dat het geluid heeeeeel vaak wegvalt.
Wat wel lukt is radio via smartphone en deze via bleuthooth naar de bose sturen.
Ik denk maar een een klacht te sturen naar bose : 08002673888

Edc 18-07-2016

Is nog voor berbetering vatbaar

Positieve punten:
* Internet radio via presets is zeer handig
* bleutooth werkt goed.
* externe gegevensbron aansluiten via auxilary ingang werkt eveneens goed.
* Handig is dat je het toestel kunt bedienen via zowel ipad, PC, afstandsbediening en ter plaatse op het toestel.

Negatief:
* Ik krijg het afspelen van muziekbibliotheken niet voor elkaar. Noch muziek van op mijn NAS (Synology) noch muziek vanuit Itunes wordt afgespeeld. Ik krijg wel de nummers te zien, maar wanneer ik een nummer selecteer flitst het nummer even op het scherm, maar vraagt hij vervolgens direct opnieuw om content te selecteren. Na het opnieuw instellen van de fabrieksinstellingen, (wat ik zowieso al ongepast vind voor een nieuw apparaat dat uit de doos komt) heeft het een 10-tal minuten wel gewerkt. Iemand een idee hoe ik dit wel stabiel kan doen werken. Wat daarvoor had ik hem uiteindelijk gekocht. Nu los ik dit op door gebruik te maken van Apple Airplay. (De uitgang sluit ik aan op de auxilary ingang van de Bose)
* De app vind ik toch maar basic. Vooral het ontbreken van de 'shuffle'-optie vind ik een tekort.

Marco 26-10-2016

Ik speel alle muziek van mijn NAS op soundtuch 10 zonder enige problemen.
NAS staat hier in Belgie en ik speel in Spanje mijn muziek zonder probleem.