Popcorn Hour Hour VTEN - Reviews

6,0 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

ReneMarco 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Heb deze mediaplayer gekocht op basis van een testoordeel uit de ComputerTotaal (Beste getest). Helaas valt hij op een paar punten best wel tegen:
- het is géén makkelijk apparaat, door de vele mogelijkheden
- speelt niet alle .ISO bestanden af.
- ondertitels zijn moeilijk te vinden in het menu
- standaard instelling van geluid staat op downsizing, dat betekent dat je receiver een vaag stereo geluid ontvangt i.p.v. Dolby of DTS. Flink zoeken in de instellingen en op "through" zetten verhelpt dit probleem.
- toegang tot een NAS is mogelijk, maar ik moet wel steeds opnieuw de gebruikersnaam en password invoeren, erg irritant (vooral omdat ik een sterk wachtwoord heb). Dat ding moet dat toch ergens kunnen onthouden?
- bij het afspelen van een directory met MP3 files, pakt hij niet automatisch het volgende nummer, je kunt ze wel (stuk voor stuk) aan een playlist toevoegen, erg bewerkelijk
- de meegeleverde handleiding is zeer summier
- de popcorn kan geen koppeling maken met mijn TwonkyMedia server op de NAS drive (ERR001)
- ingewikkelde website voor support(een vrij technische wiki, waar je niet meteen een uitgebreide handleiding kunt downloaden)
Pluspunten:
- zeer compact
- geluidloos (geen ventilator)
- prima afstandsbediening
- als ie speelt, geeft ie mooi beeld
- 1e firmware update verliep snel (paar minuten) en probleemloos

Hiervoor had ik een FANTEC mediaplayer, die helaas ter ziele is. Denk daar nu met weemoed aan terug.