Cambridge Audio Cxn - Reviews

Audio formaten
MP3, WMA, WAV, OGG, AAC, FLAC, AIFF

8,1

Hans B 23-12-2015 Product paar weken in bezit

Geluid is fantastisch. Ik heb de CXN na 10 dagen teruggebracht omdat hij je muziekcollectie niet indexeert. Ook geen mogelijk om een getypte zoekopdracht in te geven. Dus zoeken naar een bepaalde track duurt heel erg lang. Verder echt een prachtig apparaat, maar niet voor mij. Heb de Bluesound Node 2 (model 2015) gekocht, kost de helft en zoekt supersnel de gewenste track, ook zeer goed geluid en Bluetooth (CXN heeft dit niet standaard)

Vaal1982 18-09-2015 Product kwartaal in bezit

Apparaat gekocht bij release, ik ging aanvankelijk voor de CXN maar door de lange wachttijd had ik ondertussen geld bijeen gespaard voor dit duurder model (grosso modo is dit de CXN + 851D tesamen). Fantastisch apparaat, prachtige muzikale weergave en zelfs beter dan mijn rega dac (persoonlijke smaak). Een externe schijf van 2,5" erop aangesloten en speelt alles af. Ook spotify connect zit erop en de muzikale weergave alsook het gebruiksgemak is vele malen beter dan de logitech squeezebox die ik eerst had. Ik ben zo enthousiast dat ik er zelfs over nadenk om mijn Brio-R te vervangen met de 851A. Aanradertje dus :)